Oja dat bruine hoofdstel zie ik alleen in pony en x-full, dus extra groot lijkt me. Roon zit aan een grote cob/kleine full. Dus dan houd het voor mij ook op..
Jezus, jullie zijn echt maf.. rose op jullie knollen.. yak... Ik ga met Esther mee.. jullie zijn niet goed Fijn Marion dat de "bange" maar ff tussen aanhalingstekens, zich zo fijn voelt bij Cleo, dat gaat vast goed komen dan, en zeer zeker fijn dat Gerrit weer de goede kant op gaat!! Karin.. arme Jasper, als dit Piet zijn ballen zouden zijn, zou gelijk het scheermes erop gaan Oeps wat zeg ik nu... hihi.
nee in iets geels/fjords en kabaal makend.. tenminste... hij maakte geen kabaal maar de rest....
hij heeft ff halster van pion aan, paste net en staat nu ff in de loods, pa moet zn deur nog maken.. hij liep wel als hondje achter me aan, en de 1e keer kon ik m zonder halster in zn stal zetten, hij ging zelf al, 2e keer dachtie, ik ga met jou mee :S
ja maar miss heeft pa zn box al gemaakt, kweenie, ja maar hij had zo hard tegen de deur geschopt dat die boogjes waar die pinnetjes inzaten helemaal open gebogen stonden