Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en ga dan gelijk naar Joytje toe
Zat gister bij m'n vriend achterop en toen reden we langs een paaltje. Tijdje terug nog keihard tegen zo'n ding aangeknalt met m'n been wat nou nog pijn doet, maar gister ging het ietsje verder.. Knalde dus weer tegen een paaltje met m'n been, werd van de fiets geslingerd, draaide een rondje (vraag me niet hoe
) en kwam voor m'n vriend z'n fiets terecht. Via m'n arm en m'n stuitje op m'n hoofd. Meteen vette bult en ik kon niet meer op m'n poten staan. Vriend me op een bankje gezet. Kwamen 2 mensen aan die het zagen gebeuren. Die vrouw zegt van je moet het wel ff na laten kijken hoor. Dus m'n vriend ziekenhuis bellen. Die zeggen van ja ga maar naar de EHBO. Die vrouw wilde me wel even brengen, heel lief van dr. Bij de EHBO aangekomen hoorden we dat we minimaal 3 uur moesten wachten.... Toen nr van de huisartsenpost gehad en die maar gebeld. Alles uitgelegd enzo, en die vrouw zei dat ik het aan moest kijken en waar ik op moest letten. En toen toch maar naar de stad waar we heen zouden gaan. Gekoeld met een blikje fanta.
En naja vannacht niet geslapen natuurlijk, kon niet normaal liggen. Maar het gaat nu wel, alleen ik kan amper lopen.
Echt iets voor mij dit....
sterkte

hoop ik
uitverkoop?