Yinari schreef:Nou, ik dus niet, jij doet het beter
Select Mail zit ik, die kanaries (nogal gele pakjes en fietstassen)
Heb ik jou nou gezien in Koog aan de Zaan tussen de middag?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Yinari schreef:Nou, ik dus niet, jij doet het beter

meelen schreef:Yinari schreef:Nou, ik dus niet, jij doet het beter
Heb ik jou nou gezien in Koog aan de Zaan tussen de middag?

. Hij zag helemaal grijs van de blubber. Dus ik dacht dat hij in de sloot had gelegen, en het leek erop dat hij nu aan de andere kant van de sloot stond. Dus ik snel m'n laarzen aan getrokken en er heen gelopen. Gelukkig stond hij nog aan de goede kant van de sloot, en heeft hij gewoon heerlijk liggen rollen in de blubber. Ik kon nog precies zien waar hij dat heeft gedaan. Nog geprobeerd hem weer mee naar voren te nemen (naar Boyd en Tyson) maar hij stond daar goed en was niet van plan om met me mee te gaan
. 
LIQUITA schreef:Vanmorgen lekker de paarden weer voor een paar uur op het land gezet.
Die Ate heeft me toch heel erg laten schrikken (Ate stond al op het land, samen met Tyson en Boyd).
Ik zag hem in eeste instantie niet staan, na het land afzoeken zag ik hem in de verte staan. Hij zag helemaal grijs van de blubber. Dus ik dacht dat hij in de sloot had gelegen, en het leek erop dat hij nu aan de andere kant van de sloot stond. Dus ik snel m'n laarzen aan getrokken en er heen gelopen. Gelukkig stond hij nog aan de goede kant van de sloot, en heeft hij gewoon heerlijk liggen rollen in de blubber. Ik kon nog precies zien waar hij dat heeft gedaan. Nog geprobeerd hem weer mee naar voren te nemen (naar Boyd en Tyson) maar hij stond daar goed en was niet van plan om met me mee te gaan
.
Yinari schreef:Gaat het een beetje goed met leren Winnetou?
Hackie schreef:Zo, duinrit was super
Weer was lekker (niet te warm niet te koud)
En een paar spetters, maar droog gehouden

. Ik heb het toen bij Jan Tuin in Heemskerk gedaan, was echt heel erg leuk. Ik heb er nog steeds heel veel plezier van! Yinari schreef:Je pakt het in ieder geval goed aan, zo moet je het wel halen denk ik. Ik heb het toen bij Jan Tuin in Heemskerk gedaan, was echt heel erg leuk. Ik heb er nog steeds heel veel plezier van!

. Geniet nog even lekker door!
. Niemand iets te liegen?
.
LIQUITA schreef:micky schreef:hallo allemaal ,
Hier ff een berichtje van kim en orambo
We hebben ons geplaatst voor de regio kampioenschappen , het ging niet helemaal volgens plan maar we zijn door ,het leek me wel leuk om dat ff te melden ,ik heb gradus ook een smsje gestuurd het leek me wel leuk voor hem om te weten dat het goed met ons gaat ,ik hoop met jullie ook groetjes kim
Hoi, hoi,
Wat goed...en GEFELICITEERD!!! Welke klasse rij je nu?
Alvast heel veel succes met de regio kampioenschappen
LIQUITA schreef:Haha...dus ik heb het bij jou mis.
Wat leuk...bowlen![]()
Was het gezellig?
micky schreef:goed hoor kim wens je ff sucsesLIQUITA schreef:
Hoi, hoi,
Wat goed...en GEFELICITEERD!!! Welke klasse rij je nu? leuk kim sucses he
Alvast heel veel succes met de regio kampioenschappen
hii, Ik mag al L1 starten maar wou de kampioenschappen B rijden , ik hoop dat het net zo snel gaat als in de B , ik laat jullie weten als ik geweest ben
micky schreef:hii, Ik mag al L1 starten maar wou de kampioenschappen B rijden , ik hoop dat het net zo snel gaat als in de B , ik laat jullie weten als ik geweest ben

LIQUITA schreef:Ik doe een gokje!!!
Tytje, Rockoo, Shenavallie, Xan, _Sandra en Incognito zijn op vakantie.
ATE, Winnitou en Iris_ zijn op de manege.
Chareno is haar "zieke" mannetje aan het verzorgen.
Meelen is bij haar ouders op bezoek.
Yinari is haar Shet aan het beleren voor de kar.
Smuidra is aan het dromen van Rod.
Benookduiker en Duikertje zijn de vakantiewas aan het wegwerken.
En Ik? .....ik ben lekker hier in m'n eentje aan het ouwenelen

ATE schreef:ik kom net binnen \ ben even wezen bowlen met de kinderen en wim en francis