Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

djinnie

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 17:38

Zo, vanmiddag even Moonlight bij de grote ruinengroep gegooid en het was erg gezellig. Eerst moest ome Joepie even duidelijk maken dat Dikkie Dik natuurlijk niets te vertellen had, maar Dikkie Dik is erg intelligent en had dat dus snel door. Toen zag hij Diddle... Dat was diepe luv! Kootje bleek ook wel in te zijn voor een lekkere knuffel en Bizzie heeft ook nog even geknuffeld met Moon.

Toen werden Joepie, Warenko, Biz en Diddle eruit gehaald (de arme dieren moesten aan het stttt, niet te hard zeggen werk, niet geschrokken, hoop ik?) en toen mocht Champ er nog even bij. Dus dat betekende LUV tussen Kokolien en Champ die fijn samen hebben staan gillen. Wat weer betekende dat Moonlight niemand anders had om mee te spelen dan Spetter en dat die twee elkaar toen ineens ook wel leuk vonden...hihihi!

Gezellig, die knollies zo! Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 19:25

Haha ja Ko is helemaal in Luvvv met Champ en Moon, Lovers was steeds helaas te laat om er een fotootje van te maken!! Denk dat Kokolientje maar in de kleine ruinengroep moet Tong uitsteken

Ik heb Meursing gesproken, Biz zijn eiwitgehalte is goed. Go jij! Go jij! Het is wel net op de (onder)grens, dus moet nog max een maandje extra brok bijvoeren, vind Biz vast niet erg Clown

De jongens zijn beide lekker aan het werk geweest, vonden ze heus niet erg hoor, zijn werkpaarden Pling

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 19:29

Tja, dan krijg je dat he... Moon is een luxepaardje, die moet dus absoluut niet te hard werken Knipoog

Fijn dat Biz zijn eiwitgehalte weer goed is, en die extra brok zal Bizzie zeker niet erg vinden. Kokolien en Champ zijn al bijna een echt stelletje...hihihi.. Misschien van stal ruilen met Spetter? Kunnen de geliefden naast elkaar staan Clown

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 19:31

djinnie schreef:
Tja, dan krijg je dat he... Moon is een luxepaardje, die moet dus absoluut niet te hard werken Knipoog

Fijn dat Biz zijn eiwitgehalte weer goed is, en die extra brok zal Bizzie zeker niet erg vinden. Kokolien en Champ zijn al bijna een echt stelletje...hihihi.. Misschien van stal ruilen met Spetter? Kunnen de geliefden naast elkaar staan Clown

jaaaa das een goed idee!! In zo'n kleine stal is Ko'tje ook vast een stuk schoner Clown En als Joep er in past dan moet Ko dat ook kunnen toch?? Pling

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 19:34

Djinnie, ik stuur je ff pb Lachen

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 19:37

Haha gaan jullie van stal ruilen?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 19:38

Marieke_ schreef:
Haha gaan jullie van stal ruilen?

nieuwsgierig aagje Rolleyes Ja ook goed idee, in de stal van Moon kan Ko de hele dag turen naar Champie Cool Koe

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 19:57

Oh ja, en dan kan Moon de hele dag lekker knuffelen met Biz. Moet je Biz alleen wel heeeeeel vaak en heeeeeel veel met Diddle naar buiten zetten, want dan ruikt Biz tenminste nog een beetje naar Diddle... haahahahahahaha...

Maar is wel bietje zielig voor Ko, want dan staat ie in zo'n kleine stal... Tong uitsteken kan je beter ruilen met Spetter, die stal is veeeeel groter... Koe

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 19:58

Oh ja, je hebt pb terug Nous.... Haha!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 22:40

wat leuk! Zijn jullie het nieuwe we-gaan-iedereen-koppelen-paar? Want dan vraag ik me af aan wie sieb gekoppeld mag worden! Haha!

Maar (misschien begrijp ik het verkeerd) mogen ze weer naar buiten dan? Of stonden ze in de losgooibak? Blond
voor de rest nog niks gehoord over mijn zadel en tja.. voor de rest had ik sowieso niet veel te melden!
Nous fijn dat bizzie zo goed gaat.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 22:46

haha malle Sophje Clown Ze stonden in de paddock, eerst stond Moon in de grote ruinenclub en toen de helft van die mannen aan het werk werden gezet heeft Tam Champ er nog bijgezet. Stonden ze nog met zijn viertjes. (Moon, Champ, Spetter en Ko)
Van de week stond Ko ook al te gillen met Champ, en nu dus weer. Ze gingen ook meteen een beetje spelen, echt leuk Lachen

Heeft Sybje nog voorkeur denk je als we haar gaan koppelen?? Clown
Balen dat je nog niets heb gehoord van je zadel Ach gut

Ik ga lekker mijn bedje opzoeken Dromen

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 23:16

Doei! ,

vandaag wel lekker dagje gehad. Stage was leuk ! Ik mocht de etalage doen, leuk om te doen. En het was al iets drukker Haha! .

Vesra lekker gereden, ging suppeeeerrr madam kan tegenwoordig ook in de krul lopen. Jajajajaja Lovers Vesra wordt een echte dressuur knol.
*LOL*

Mariek, de foto's komen morgen of overmorgen.
Kaar, ja ik vind Amarat ook erg leuk om te rijden Lachen .

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 23:28

Leuk hoor. Vesje gaat echt vooruit OK dan! eerst zo lekker buitenrijden en nu gaat het in de bak ook zo goed Lachen

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 00:08

Zo vanavond even van het uitzicht genoten, Xeen op Vesje en Xeen op Amarat en natuurlijk Piet op shampoo, altijd leuk om te zien.

Vandaag idd iets drukker in de winkel maar Xeen heeft het niet getroffen, als het ind e zomer minder weer is merk je dat echt in de drukte, in de winter koud weer a la dan verwachten mensen dat maar in de zomer merk je het meteen.
Maar ondanks dat vloog de tijd, etalage is weer mooi (voor de mensen die langskomen even etalage kijken: is van Xenia) en Xeen heeft de nodige ervaring met klanten opgedaan (ander soort klanten dan grieks eten klanten bedoel ik dan he)

Kim ik zal morgen even die handschoenen meenemen, was ze vandaag vergeten (straf me maar Haha! )
Balen zeg van Mossie, hoop dat het morgen weer beter of iig minder is.
Je hebt ook echt pech he Ach gut

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 07:35

Ja hoor, en Tammie zit weer te lang achter de pc hier..opschieten dus.

Klein vraagje aan de mensen die vandaag op stal komen. Ik geloof dat deze blonde doos hier is vergeten Moons deken om te doen en diezelfde deken ook nog eens in de kantine heeft laten liggen. Als een van jullie er is en die deken ziet liggen... kunnen jullie hem dan please omdoen. Buikflap zit er aan vast (een gespje was kapot dus vastgeknoopt), maar verder is er niets anders aan dan normaal... Zal Tessa ook even smsen...

Thanx.

ZIe jullie zaterdag weer of op bokt. Ciao!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 08:25

Gelukkig toch niet zo heel erg te lang. De klok van mijn laptop loopt een uur voor, dus ben me voor niets de *** geschrokken...

Marieke, heb je terug gepb't.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 08:35

djinnie schreef:
Gelukkig toch niet zo heel erg te lang. De klok van mijn laptop loopt een uur voor, dus ben me voor niets de *** geschrokken...

haha doos Haha!

Heel veel succes straks, ik ga voor je duimen OK dan!

Caram is nu onderweg naar de Raaphorst, om half 10 afspraak, hier gaan we natuurlijk ook heel hard voor duimen OK dan!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 09:06

@Mariek, Ja het gaat echt geweldig met haar. Pling
@Sil, Wehehehe ja 'iets anders dat Grieks eten klanten' Bloos .

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 11:12

Sieb houdt van stoer maar ook wel mannelijk, ze is erg op haar vrijheid gesteld dus een onafhankelijke man zou ze niet erg vinden, rijk, maar voornamelijk rijk in het karakter en goodlooking is van harte welkom. Kleur of bouw maakt niet uit.

voor de rest ben ik errug benieuwd naar het been van Carambie.. had pas nog over hem gedroomd Verward

En volgens mij duurt het nog heel lang voor ik mijn zadel krijg.. ze zijn volgens mij op vakantie Boos!

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 12:10

Binar schreef:
Gelukkig toch
Caram is nu onderweg naar de Raaphorst, om half 10 afspraak, hier gaan we natuurlijk ook heel hard voor duimen OK dan!

Is er al meer bekend??

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 12:23

Damber schreef:
Binar schreef:

Is er al meer bekend??

Nee, ik heb nog niets gehoord van haar.(ze zit niet op bokt) Zit nu op het werk, over ruim uurtje ga ik naar huis en dan ga ik haar ff bellen Knipoog

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 12:28

Laat je het ons ook weten Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 13:04

Heb Gabi ff gebeld, was toch wel erg nieuwsgierig naar de uitslag Bloos

Er zijn 3 dingetjes gevonden, maar niet echt duidelijk waarom Caram zo kreupel loopt. Hoogstwaarschijnlijk zit het wel in de hoef, op sommige foto's is er een minischeurtje te zien, een zwart plekje (kan duiden op zweertje) en hoefbeen is iets steiler! Caram moest op de kliniek blijven, morgen gaan ze verder onderzoeken.
De hko is stabiel, daar waren de artsen wel redelijk verbaasd over, maar voor Gabi natuurlijk wel positief!!

Gabi zou me morgen nog ff sms-en als ze wat meer wist

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 13:10

Ko, Biz, Heli, Joeri, spetter en Diddle hebben ruim een uur in de paddock gestaan.

Moon, Champ, Blando, Amarat en Dox hebben ook al ruim een uur buiten gestaan.

Ik ben onwijs trots op Blando. Hij heeft zowel links als rechtsom op de longeercirkel gestapt en gedraafd. Het was weliswaar een kleine cirkel maar het begin is er. Het lijkt wel of ineens het kwartje gevallen is bij hem. Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Caram staat nog op de kliniek. Zijn hoeven waren te hard en die ene moest nu zachter gemaakt worden anders konden ze er niets mee. Het konden drie dingen zijn maar het had met zijn hoef te maken als ik het goed onthouden heb. Gabi heeft eht wel verteld maar ik weet het niet precies meer. Ach gut

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 13:11

hahahah je was me net voor!!!!!!