Club voor mensen met punten in de F onder de 200!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re: Club voor mensen met punten in de F onder de 200!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 17:53

Dan doe ik het ook lekker hier. Bij mij is het een beetje afhankelijk van het paard. Ik ben niet echt heel erg van het slaan (tik uitdelen) Al doe ik het wel als een paard compleet over me heen walst (Letterlijk dan) Dan geef ik een tik van "Hé opletten jij, ik ben er ook nog!"

Bijten en trappen, ik let altijd wel aardig op de paarden, als ze dit willen doen doe ik gewoon mijn hand omhoog en tja mocht hij toch bijten dan zal ik wel een tik geven ja, tenzij het een heel schrikkerig paard is. Dan zwaai ik ook even met mijn arm.
En soms geef ik een duw(tje)

Leuk Suus, weet je al wel land?

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 17:54

hihi

Ze zijn nu zelfs al aan het zeuren over kinderen slaan Nagelbijten / Gniffelen

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 17:55

jaa je bent dierenbeull Clown

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 17:55

hahah Tong uitsteken

penny!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 17:56

Kijk dat vind ik echt helemaal correct. Kinderen... weg ermee!

Vind trouwens wel dat de kinderen van tegenwoordig steeds brutaler worden en ze denken dat ze de hele wereld aankunnen. Zijn van weinig dingen meer onder de indruk. Vroeger waren kinderen toch altijd bang van pa... nou tegenwoordig is pa meer een soort bediende geworden! Nagelbijten / Gniffelen

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 17:59

hahaha Tong uitsteken
Bij ons is pa degene die geld in het laatje brengt. En degene die altijd moppert en te veel rookt en drinkt. Boos!

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:05

Miss_Malfoy schreef:
hahah Tong uitsteken

penny!

bedankt Sigaar

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:06

Miss_Malfoy schreef:
hahaha Tong uitsteken
Bij ons is pa degene die geld in het laatje brengt. En degene die altijd moppert en te veel rookt en drinkt. Boos!

Haha Huilen van het lachen

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:08

kooslover schreef:
Miss_Malfoy schreef:
hahaha Tong uitsteken

Haha Huilen van het lachen

Zei hij: Ja ik mopper wel veel op jullie, maar als jullie weg zijn, dan mis ik jullie wel hoor. *korte stilte* Want dan heb ik niemand om op te mopperen.

Zucht...

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:08

Haha geweldig! Haha!

Dit vind ik net op hyves:

Tien redenen waarom je geen kinderen moet nemen:

01: Kinderen hebben geen humor. Kinderhumor is gewoon van een belabberd, zielig en betreurenswaardig niveau. En toch word je geacht mee te lachen.

02: Ze zijn vervelend in de supermarkt. Iedereen die wel eens winkelt, heeft geen verdere uitleg nodig.

03: Kinderen zijn egocentrisch, ze beschouwen zichzelf als het middelpunt van het universum. Hebben sommige volwassenen overigens ook last van.

04: Kinderen kosten je een rib uit het lijf. Kleren waar ze om de haverklap uitgroeien en die ook nog eens van een duur merk moeten zijn, een fiets, een brommer en eigen computer. Het Nederlandse Nationaal Instituut voor Budgetvoorlichting rekende ooit uit dat één kind ongeveer 18% van het netto-inkomen kost, twee kinderen 26% en drie 33%.

05: Vriendschappen gaan vaak ten onder als er kinderen zijn gekomen. Alles draait om de pasgeboren koter(s).

06: Kinderen nemen je identiteit af. Het leven draait om hen.

07: Kinderen zijn niet enkel puur, eerlijk en onschuldig, maar ook wreed, berekenend en soms kwaadaardig.

08: Kinderen zijn slecht voor dieren. Kinderen gooien met stokken naar honden, aaien goudvissen, smakken een konijn op de grond en leggen een katje in de poppenwieg.

09: Ze verpesten het interieur. Je dure bankstel wordt door hen vakkundig ten gronde gericht.

10: Kinderen smijten zo je goed bedoelde opvoeding overboord. Ze gaan aan de zuip, drugs, komen met een verkeerde vriend(in) thuis of belanden op het politiebureau.

Bovendien heeft een onderzoek uitgewezen dat mensen zonder kinderen gelukkiger zijn dan mensen met kinderen. Tenminste, zo lang die kinderen thuis wonen.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:10

Tja, kinderen worden inderdaad brutaal
Uitspraak bij mij op mijn stage (groep 7): Mijn broer is ook 17, daar hoef ik niet naar te luisteren dus waarom wel nou jou?

Bij een vriendin (groep 4) Je bent een vrouw, dus ik luister niet naar je.

Och, ik geef mijn paard ook wel eens een mep, als hij me bijt of ik knijp in zijn bovenlip. En tijdens de les als hij aanvalt dan krijgt ie ook wel een tik.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:11

och ik vind ze soms nog wel lief hoor

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:13

Aanvallen in de les, ik houd wel van dat soort (Koooos Pling)

Ja dat is toch echt te erg gewoon. Wij hadden in groep 8 ook een stagaire en ik weet nog dat iedereen dan maar niet wat interessant vond.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:14

kooslover schreef:
Haha geweldig! Haha!

Dit vind ik net op hyves:

Tien redenen waarom je geen kinderen moet nemen:

01: Kinderen hebben geen humor. Kinderhumor is gewoon van een belabberd, zielig en betreurenswaardig niveau. En toch word je geacht mee te lachen.

02: Ze zijn vervelend in de supermarkt. Iedereen die wel eens winkelt, heeft geen verdere uitleg nodig.

03: Kinderen zijn egocentrisch, ze beschouwen zichzelf als het middelpunt van het universum. Hebben sommige volwassenen overigens ook last van.

04: Kinderen kosten je een rib uit het lijf. Kleren waar ze om de haverklap uitgroeien en die ook nog eens van een duur merk moeten zijn, een fiets, een brommer en eigen computer. Het Nederlandse Nationaal Instituut voor Budgetvoorlichting rekende ooit uit dat één kind ongeveer 18% van het netto-inkomen kost, twee kinderen 26% en drie 33%.

05: Vriendschappen gaan vaak ten onder als er kinderen zijn gekomen. Alles draait om de pasgeboren koter(s).

06: Kinderen nemen je identiteit af. Het leven draait om hen.

07: Kinderen zijn niet enkel puur, eerlijk en onschuldig, maar ook wreed, berekenend en soms kwaadaardig.

08: Kinderen zijn slecht voor dieren. Kinderen gooien met stokken naar honden, aaien goudvissen, smakken een konijn op de grond en leggen een katje in de poppenwieg.

09: Ze verpesten het interieur. Je dure bankstel wordt door hen vakkundig ten gronde gericht.

10: Kinderen smijten zo je goed bedoelde opvoeding overboord. Ze gaan aan de zuip, drugs, komen met een verkeerde vriend(in) thuis of belanden op het politiebureau.

Bovendien heeft een onderzoek uitgewezen dat mensen zonder kinderen gelukkiger zijn dan mensen met kinderen. Tenminste, zo lang die kinderen thuis wonen.

En bedankt.
(Ik ben 14)

Achja, mogen we? We zijn ook veel slimmer dan volwassenen. Hoe komt het anders denk je dat leerlingen een discussie van een leraar altijd winnen? (Tenzij leraar zo kinderachtig en flauw is om je eruit te sturen.) Of klassen die leraren gewoon terroriseren. Ik vind het soms eigenlijk wel grappig. Dan staat zo'n arrogante volwassene daar te bibberen. Ja jij wou toch graag met kinderen werken? Dan kun je ze krijgen ook, de volle mep. Duivel

Ben er stiekem toch wel trots op om puber te zijn.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:17

Vroeger was men bang voor de leraar, nu is het andersom. Kan me er ook wel iets bij voorstellen. Je hebt tegenwoordig om niets een kogel in je kop of een mes tussen je ribben (Oké iets overdreven, maar toch... ik denk toch dat dat je als leraar wel eens achtervolgt)

Nee het lijkt me geen pretje om leraar te zijn, zeker niet in het middelbaar onderwijs Knipoog En daarbij als je alleen naar school komt om de leraar op de kast te jagen, blijf dan gewoon thuis! Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:19

* Ben even honden uitlaten *

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:20

Is goed.

Ja maar sommige leraren verdienen het, ze kunnen zo oneerlijk zijn. Wat je erin stopt, krijg je terug.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:21

Jaa dat is waar ook hoor, ik had een leraar op school, nou ik wilde echt zijn nek omdraaien (Eigenlijk bij twee!) Ik had zo'n hekel aan die twee!

Maar sommige leraren die het allemaal goed bedoelen krijgen de volle laag, dat vind ik wel eens triest!
Dat zie ik nu trouwens nog steeds, we zijn allemaal zo "volwassen" maar ondertussen...

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:24

Ja bij sommigen is het wel zielig ja. Eigenlijk van geen wonder dat er een lerarentekort is Haha!

Maar kunnen wij pubers het helpen? Met al die rondvliegende hormoontjes. Verdrietig

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:27

Diep ademhalen en goed slikken Clown

Lerarentekort is inderdaad niet verwonderlijk Nagelbijten / Gniffelen

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:36

Haha!

oeehh ik heb lekkere warme rat op mijn schoot. Alleen hij stinkt altijd zo.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:58

Haha mijne ook, ze plassen over elkaar naar mijn idee...

Ik ga ze eerdaags eens proberen te wassen.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:00

Maar als je ze wast gaan ze weer heel muf ruiken, naar oude barbiekleren.
Dat plassen zou kunnen kloppen. Ik zag namelijk muis een keer uit een doos op de bovenste verdieping kruipen, en plasje doen (dat via de tralies naar benee drupte) en toen weer terug in de doos en verder slapen. Alleen beneden zat ciske, en die was dus nat. Nagelbijten / Gniffelen

Droogfohnen vinden ze trouwens helemaal geweldig.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:07

Echt waar? Hihi

Hmmm... fijn vooruitzicht, maar kunnen ze niet beter naar barbiekleren ruiken dan naar pis? Nagelbijten / Gniffelen

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:08

haha tja, ik ben eigenlijk wel gewent aan die pisgeur... Ik ga hem zelfs al best lekker vinden.

Maar die barbieklerengeus is echt... niet fijn... en het blijft ook best lang hangen.