Jou ken ik nog wel, geeske toch!?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sence schreef:Weet iemand waar dat van zondag over gaat, op de manege?
Sence schreef:Les van Wilfred, haha ik zie het helemaal niet voor me, eerlijk gezegtMadammeke trouwens nog, ook fokmerrie. Popey, 1 les zonder zadel toen op gereden, ik vond 'm zó leuk! Alleen voordat ik die zin kon uitspreken was hij ook alweer verdwenen
Ik heb nog een videoband, van toen ik 8 werd. Ik had mijn feestje op de manege, mochten we een rondje stappen! Ik weet nog dat Donald meedeed... En,.. verder weet ik het niet meer. Donald, wat is daar mee gebeurd?
JuuLePuuL schreef:Nope! Heb wel een van beertje
Jou ken ik nog wel, geeske toch!?
Xippo schreef:Ja alleen op Donald... mijn hart was gebroken toen ik dat hoord....
Sence schreef:Tussen A en F was het dan
Xippo schreef:Sence schreef:Les van Wilfred, haha ik zie het helemaal niet voor me, eerlijk gezegtMadammeke trouwens nog, ook fokmerrie. Popey, 1 les zonder zadel toen op gereden, ik vond 'm zó leuk! Alleen voordat ik die zin kon uitspreken was hij ook alweer verdwenen
Ik heb nog een videoband, van toen ik 8 werd. Ik had mijn feestje op de manege, mochten we een rondje stappen! Ik weet nog dat Donald meedeed... En,.. verder weet ik het niet meer. Donald, wat is daar mee gebeurd?
Oude quote, maar ik weet het antwoord van Donald. Hij is verkocht op zn oude dag naar manege Lautenbach in Arum.. daar was hij niet te hanteren en kinderen kregen 2,50 korting als ze op hem wouden rijden..
Hij is daar overleden..
Proberen..."
Echt goed. Jammer dat hij zo geeindigd is...
Geef maar een gil, dan stuur ik hem op
..