Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kooslover schreef:Dat hoop ik ook voor je
Surprise lijkt me een leuk gevalletjeEn dat verhaaltje bij Klimbim is ook wel grappig. *Houdt van ezelpaarden
)
KimH schreef:Flurk: Moet het een zegel en een stempel van de manege zijn?
Citaat:Uitslagen:
7 december: Kooslover - F9B - 194-
7 december: Horsefreak - F5B - 212
8 december: Mandarijn - F13A - 210
9 december: Ier - F8 eerste keer - 217
9 december: Shanna_ - F8B - 220
9 december: Laura_ - F6A - 210
9 december: Fleury - F10A - 225 - 5e
9 december: Vientje - F10A - 219 - 7e
9 december: IVAANAA__ - F13 - 216
9 december: LieZ_Horses - F5 - 217 - 2e
16 december: Melanieetjuh - F6A - 232 - 1ste!
16 december: Juul - F5a - 212
16 december: Shanna_ - F9A - 229 - 1ste!
16 december: kimH - F13A - 219
23 december: lalunique -F7b -211
Wedstrijden:
16 december: Georgette - F12
23 december: bengelpiet - F5
29 december: Bellatrix - F9A
29 december: Mandarijn - C1
13 januari: Naomi_Jortje - F5A
Soeskia schreef:Nee ik geef niet iedereen hetzelfde. Als je duidelijk kan zien dat iemand zijn best heeft gedaan. En dan heb ik het niet over dat degene met het duurste pikeur jasje de hoogste punt krijgt
lalunique schreef:mijn paard was bang voor een hond en een soort hokje watn ieuw was en naast de bak was en toen lette ik niet bepaald meer op
maar ik had een 8 voor verzorging van paard maar dat snap ik echt niet want hij was echt heel vies
http://svimi.hyves.nl/album/20507104/Po ... 08/0/kdeo/
Mandarijn schreef:lalunique schreef:mijn paard was bang voor een hond en een soort hokje watn ieuw was en naast de bak was en toen lette ik niet bepaald meer op
maar ik had een 8 voor verzorging van paard maar dat snap ik echt niet want hij was echt heel vies
http://svimi.hyves.nl/album/20507104/Po ... 08/0/kdeo/
Hee dit is toch bij 't Reelaer?
KimH schreef:Waarschijnlijk heb ik eroverheen gelezen, maar worden de paarden bij jullie geloot of zoiets?
Melanieetjuh schreef:Soeskia schreef:Nee ik geef niet iedereen hetzelfde. Als je duidelijk kan zien dat iemand zijn best heeft gedaan. En dan heb ik het niet over dat degene met het duurste pikeur jasje de hoogste punt krijgt
Kijk! Das nou eens goed commentaar.
Iedereen fijne kerst nog!
Waarschijnlijk worden er vrijdag rij foto's gemaakt van Papillon!