Een kaart voor vrijdag 25 mei 2007 voor het AJOC-Festival met de volgende artiesten: The Sheer, Ilse DeLange en Jan Smit met band, kost 21 euro. Een kaart voor zaterdag 26 mei 2007 voor het AJOC-Festival met de volgende artiesten: Luie Hond, Special Guest met band, Relax, VanVelzen, BLØFen Di-rect, kost 25 euro. Een kaart voor zondag 27 mei 2007 voor het AJOC-Festival met de volgende artiesten: Seven en Golden Earring, kost 18 euro.
haha was ook maar een grapje hoor! hihi zie nu dat het de 25ste is dus dan ben ik om 12 uur s nachts jarig hihi!! dan word het dus echt feest!!! hbe er nu al zin in whahha ik ga alleen de 25ste denk ik..
Hey Annika! Hoe was je vakantie??? Hoe vind je Nepal eruitzien? Hij is zn meeste haren al kwijt he! Alles is goed gegaan! Heb telkens ongeveer een uur gereden! Red ie makkelijk! Ik kom vanavond naar stal na achten ofzow, en anders donderdag rond een uur of 2/3, kun je een uitgebreider verslag krijgen:P
Ow enne als ik toch niet naar die hengstenkeuring ga, wil ik mee!!!! Moet alleen ff kijken of ik ook kan... maar dat komt wel goed, maar ik waarschuw jullie maar vast, ik word ziek op hengstenkeuringen:P
Even over Ajoc. We gaan denk met ze alle is wel gezellig Ik wil best kaartjes halen, maar als er iemand is die mee kan graag. MAAR dan wil ik wel het geld van te voren hebben voor de kaartjes, want ik heb zelf geen geld om het allemaal voor te schieten. Voor wie ik kaartjes moet gaan halen zijn: 1. Angelique 2. Merit (ze krijgt het alleen voor der verjaardag als ze echt helemaal geen geld heeft ) 3. Nikki 4. Fransisca 5. Joyce 6. Louise wilde ook (wil je het even laten weten??) Misschien dat Lotte ook mee wil, zal eens even vragen. Alleen er kunnen maar twee mensen bij mij blijven slapen, meer ruimte heb ik niet. Maar de meeste wonen allemaal dichtbij, dus moet goedkomen.
En Nikki, jij kon 7 april dan rijden naar Breukelen met die hengstenshow?
@ Fransisca, ik ga het geld nu overmaken!
Laatst bijgewerkt door _Angelique_ op 06-03-07 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Gaan we zondag weer oefenen? Ik ga daarna nog wel even een rondje over de weg. Alleen is het niet zo'n goed idee denk om samen met Natas te gaan want dan wordt Lara weer gek
Ik ga straks naar Harmelen, kijken of er al nieuwe collectie's te koop zijn.
merit ik neem wel een vuilnis zak voor je mee!! en we gaan wel dicht bij de wc zitten vooral het er aan de andere kant uit komt whahaha jah hoor ik kan wel rijden er moet alleen wel een tomtom naast mij komen zitten want ik ben heel slecht in de weg whaha
oh ja sorry over twee weken ik weet de weg wel naar die hengstenshow van oldenhoff is in breukelen.
Ziet er leuk uit die stal, waar we op vakantie gaan Misschien dat wij tegen die tijd zelf ook een trailer hebben, dan hoeven we maar 1 trailer te huren. En kunnen we beide trailers laten staan. Is ook wat makkelijker voor de bestuurders. Maar wie gaat er nog meer rijden?
En Fransisca het geld staat vandaag of morgen op je rekening. Weet niet hoe snel ze zijn bij de bank.
Laatst bijgewerkt door _Angelique_ op 06-03-07 16:02, in het totaal 1 keer bewerkt
owww ben je in harmelen geweest? ik wil wel een uitgebreid verslag hoor! ik ben benieuwd naar de donkere kleur oranje (burnt orange) van anky... pk vond ik niet echt boeiend
weet iemand trouwens of ze ook de nieuwe collecties op het tentenkamp hebben? ben er nml nog nooit geweest
@nik: bedoel je 7 april? ik heb wel een tomtom (naja sander dan) die mag ik vast lenen. maar als het bij gunterstein is weet ik het wel uit mn hoofd