Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Owens_hartje

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 19:30

Zo ik ben ook nog in leven hoor Tong uitsteken
Ben net terug van stal, ff lekker Ietsen een flinke poetsbeurt gegeven Haha!
Hij zoekt volgens mij de bagger op in het land, het zat zelfs in zijn oren. Clown
Tja ik heb het een paar daagjes wel extreem druk gehad, helaas dus net ff te weinig tijd gehad voor mijn kereltje Ach gut
Maar hij vond zijn poetsbeurt heerlijk, en we hebben nog even samen over het erf heen gewandeld.
Dat gaat ook steeds beter Nagelbijten / Gniffelen
Zondag heb ik afgesproken met Monique Lin, dan komt ze even kennis maken met Ietsen Haha! Haha!
He!!!!! Ireen, ik wil dat Ideetje ook wel weten hoor Knipoog
Nou ga ik ff mijn koffie opdrinken Koffie (of thee)!

vesratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 20:31

hoi wil ik kom zondag ook gezellig mee met monique de eerste keer omdat ze nog niet weet waar het is dus heb gezegt dan ga ik wel mee de eerste keer dan is het wat makkelijker vinden hihi
dus jullie zien mij zondag ook weer voor degene die er dan zijn

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 20:36

Owens_hartje schreef:
Zondag heb ik afgesproken met Monique Lin, dan komt ze even kennis maken met Ietsen Haha! Haha!

Hee tegek wat gezellig joh, hoelaat komt ze? Enne Maaike gezellig dat je meekomt, neem je Naomi en andere Monique ook even mee?! Haha! Tong uitsteken

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 20:37

Gezellie Maaike Knipoog
En bedankt dat je Monique even helpt de weg te wijzen naar mijn knappe lieve kerel Schijnheilig

vesratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 20:39

we zijn er om 10 uur ik heb kwart voor 10 bij ons op stal afgesproken daar komt ze me halen monique maar weet niet of naomi en monique mee komen en of ze al beter zijn want heel dat gezinetje was woensdag ziek dus vandaar maar als ik haar spreek dan vraag ik het wel of als je er zelf nog spreek op msn kan je het vragen hihi

vesratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 20:40

ja wil haha maak niet uit vind ik niet erg om te doen want als je het niet weet te vinden dan rij je er zo langs had ik ook al bijna paar keer in het begin toen ik kwam

Xantaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 21:45

Serada schreef:
Owens_hartje schreef:

Hee tegek wat gezellig joh, hoelaat komt ze? Enne Maaike gezellig dat je meekomt, neem je Naomi en andere Monique ook even mee?! Haha! Tong uitsteken

Haha! Ja leuk . Hoe laat komt Monique? Dan komt deze Monique ook wel even een bakkie doen Haha!

Xantaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 21:47

vesratje schreef:
we zijn er om 10 uur ik heb kwart voor 10 bij ons op stal afgesproken daar komt ze me halen monique maar weet niet of naomi en monique mee komen en of ze al beter zijn want heel dat gezinetje was woensdag ziek dus vandaar maar als ik haar spreek dan vraag ik het wel of als je er zelf nog spreek op msn kan je het vragen hihi

Zo vroeg? Slapen
al even kijken of ik Ankie zo vroeg kan porren Haha!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 07:44

Xantaatje schreef:
vesratje schreef:

Zo vroeg? Slapen
al even kijken of ik Ankie zo vroeg kan porren Haha!

Tuurlijk krijg je Ankie wel wakker Haha! Haha!
De koffie staat klaar Knipoog

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 08:10

Xantaatje schreef:
Zo vroeg? Slapen al even kijken of ik Ankie zo vroeg kan porren Haha!

Het leven van een groot dressuurruiter gaat ook niet over rozen he! Cool Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 08:12

Owens_hartje schreef:

Zo Wil wat ben jij vroeg op je vrije dag zeg Ja

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 08:28

Hihihi Hoi allemaal!
Gaat er vandaag iemand naar stal met een beetje tijd over?? hihihi

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 09:28

Goedemorgen allemaal!!!

Hey leuk Wil dat Monique morgen komt. Ik ben erg benieuwd! Alleen om 10 uur al????? Dan liggen we nog te maffen, hihi! Gaat ze alleen kennismaken of er meteen al op?

Ik heb vandaag wel wat tijd over hoor Mir, haha, ik kan toch niet veel doen! Want Froukje is weer eens d'r ijzer kwijt, dus kan nu helemaal nix meer, behalve d'r een grondige poetsbeurt geven, dat ga ik ook wel ffies doen, hihi! En wachten op Nico die komt vanmiddag wel weer een ijzer er onder slaan. Moet ik Yus voor je mesten ofzo Mir???

Ahhh, gister was weer zo lief joh! We gingen gisteravond nog ffies bij de paardjes kijken! En toen lag Froukje. Dus ik heel voorzichtig d'r stal in, want soms blijft ze wel liggen. Dus ik op mijn hurken en ze leunde heel d'r hoofdje tegen mijn knieen aan. Met d'r oogjes half dicht, was echt lief. En Arjan stond daar maar te kijken, haha, die zegt eigenlijk moet je hier een foto van maken, maar ja, had mijn telefoon binnen laten liggen, hihi!

Nou, tot vanmiddag allemaal!!!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 09:35

Hihihi jah dan liggen we denk ik nog lekker op 1 oor he Ireen Haha!
Ikke wel ben ik bang!

wat lief van froukje he? Ik vind die ene foto van jullie ook zo mooi! (dat ze helemaal met haar hoofdje bij jouw hoofd komt) Ze is echt zo'n lief knuffelpaardje!

He als je zou willen graag! Ik heb vandaag een paar afspraken staan bij de vloerenboer enzo en paps zou Yus en Spetter doen...maar paps was even vergeten dat hij een wedstrijd had met vissen, dus nu hebben we zegmaar een probleempje hihihi
Ik had Lin al gesmst, maar nog niet gehoord...
Zou je Yus en Spetter willen doen voor me? Gewoon opstrooien is ook wel goed hoor als je er geen zin in hebt Knipoog En wil je de voerbakjes klaarzetten( ongeveer 1/8 voor Yus en Spetter doet Arjan)
Dan zou ik helemaal blij zijn! Haha! Ik weet niet of er paarden naar buiten gaan vandaag, maar als dat zo is mag die bolle ook wel mee natuurlijk!
Hé alvast heel erg bedankt, ik heb een glimlachende Danny naast me die blij is dat hij toch zijn vloer kan gaan kopen hihihi
En als ik vd week iets terug kan doen!! Hoor ik het wel natuurlijk hihihi

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 09:47

Serada schreef:
Reentjuh schreef:
Wie zijn Marlon, Maccie en Snackie???

Marlon is Dayna haar vroegere verzorgpaard bij Cees Poot geweest. Het was haar allerliefste maatje en ze was heel erg aan hem gehecht. Andrea (Snackie) heeft Marlon gekocht van die vorige eigenaresse waar ik de naam maar niet van noem Boos! Dayna was hem uit het oog verloren maar door een alerte medebokker (nog steeds super Loontje Knipoog ) zijn Andrea en Dayna met elkaar in contact gekomen.

Maccie is een medestalgenoot van Andrea zoals ze zich zelf al heeft voorgesteld. Haha!

klopt helemaal, en mevr K*T zoals we haar noemen,heeft nooit meer iets van dr laten horen, ze was persoonlijk heel goed,in het verwaarlozen van haar dier.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 09:48

maar ik moet zeggen, toen ik dayna leerde kennen,en loon,en linda, werd alles wat duidelijk over marlon zijn verleden,en toen sanne en dayna, en dayna is al meerdere keren komen kijken bij marlon.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 09:52

Owens_hartje schreef:
Ziet er super uit die Marlon hoor Knipoog
Maar ben idd nieuwsgierig met wat hij heeft gehad. Haha!
Hoop voor je dat het beter blijft Knipoog

oww dat vergeet ik helemaal te vertellen joh.
Hij heeft zichtzelf aangetikt in de weide,dus had vocht boven zijn kroonrand.
maar hij staat al geruime tijd zonder ijzers,en hij loopt op zijn zool,ipv op zijn hoorn wanden, reden genoeg om kreupel te lopen op het harde, maar hij heeft nu hoefschoenen,en dat scheelt aanzienlijk

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 09:53

Haha, is goed hoor Mir, ik mest ze allebei wel uit! En een klein handje muesli krijgt Yus gewoon toch? En hoeveel uurtjes mag Yus het land op???

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 09:56

Serada schreef:
Owens_hartje schreef:

Zo Wil wat ben jij vroeg op je vrije dag zeg Ja

Vrije dag, wat is dat Lin Verdrietig
Moet 7 dagen per week vroeg op Bloos

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 09:56

Reentjuh schreef:
Haha, is goed hoor Mir, ik mest ze allebei wel uit! En een klein handje muesli krijgt Yus gewoon toch? En hoeveel uurtjes mag Yus het land op???

Ooohw super hahaha wat een leuke communicatie he zo, sms, bokt Haha!
ja klopt een hand muesli is genoeg voor die bolle. Hij mag wel een paar uurtjes hoor, uhmmmm even denken..4 uurtjes ofzo?
Komt het niet uit dan is langer ook niet zo heel erg hoor, hij heeft deze week tochal te veel op het land gestaan hihihi

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 10:01

Hahaha, ja handig he! Ja, ik heb weer terug gereageerd! Ow dan ga ik even kijken, hahahha!

Komt helemaal goed Mir! Haha! Zo, ik krijg het nog druk vandaag, hahaha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 10:55

Goedemorgen allemaal, wat een activiteiten zo vroeg op Bokt. Ik had het smsje niet gezien Mir, ik stond vanmorgen al voor 10 uur op Schiphol om Dave en Ramon weg te brengen. Ze vertrekkken straks om 14.00 uur naar Orlando, Amerika. Ik moest natuurlijk een traantje wegpinken toen ik ze door de gate weg zag lopen. Het zijn toch mijn mannen....

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 11:00

Ahh, die Lin, wat zal je ze gaan missen! Maar ja, het is maar voor 2 weekjes, hihi! Zij zullen het in ieder geval erg naar hun zin hebben denk ik, haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 11:08

Reentjuh schreef:
Ahh, die Lin, wat zal je ze gaan missen! Maar ja, het is maar voor 2 weekjes, hihi! Zij zullen het in ieder geval erg naar hun zin hebben denk ik, haha!

Haha dat weet ik wel zeker. Ze gaan allemaal pretparken bezoeken zoals Buschgardens, Universal Studios, Seaworld, Disneyworld, en nog meer. Een van de grootste rollercoasters van Amerike is de Sheikra en daar gaan ze ook in. Nagelbijten / Gniffelen Niks voor zo'n scheiterd als ik hoor...
http://www.buschgardens.com/BGT/sheikra.aspx (klik op de link waarop staat; take a virtual ride on Sheikra)

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-06 18:38

Wat een drukte hier zeg hihi

Ik keek net in me mailbox en Whis heeft een officiele date staan met chuckie (chakotay).
In de laatste twee weken van maart volgend jaar gaat ze uit logeren.
Bij haar lieffie (sorry friedje), voor een sexdate hihihi.
Ben echt blij man whahahahh

Lin als ze maar naar hun zin hebben daar en weer veilig terug komen.

Snackie blij dat je paardje nu iemand heeft die goed voor hem zorgt.