Nou het is weer zondag, tijd voor een verslag weer dus.
Gisteren eerst de verwachting om alleen in de bus te zitten dus had mijn mp3 speler al in de aanslag toen bleek dat een lesgenootje deze keer ook met de bus ging, gezellig
.
Op de manege aangekomen zag ik al snel iets zwart/bruinachtigs in de wei staan waar nog net aan te zien was dat het vroeger wit geweest was: mooi Odaym stond lekker op de wei
. Dus even gezellig bij haar staan socializen en wat foto's gemaakt toen Liek ook aan kwam lopen met de mededeling dat ik op Letta zat. Hmmm :/...Letta is een schatje, maar ik kan daar niet echt aan werken , dat krijg ik niet goed voor elkaar. Maarja so be it, we zien wel weer om 12:00 hoe het gaat.
Odaym had ondertussen besloten dat ze niet meer alleen wilde zijn en die ging aan de race door de wei van achter naar voren en weer terug. Dus op advies van M. haar er maar uitgehaald, met het plan om haar om 11:00, als Versace uit de les kwam, weer op de wei te zetten met Versace erbij. Nou eerst maar naar boven en even met de kleine van M. zitten spelen. Door een afbelactie van iemand die eigelijk om 10:00 op Raffinee moest mezelf op Raff kunnen laten plaatsen want anders moest Letta 3 uur en Raff 1
.
Maar op een gegeven moment viel er in de les van 10:00 iemand van Monty af waardoor de kantine gelijk weer leeg was. Liek ging even vragen hoe het met het meisje was, en die was gelijk slachtoffer om Monty verder te rijden. Zal ik daar gezellig alleen met baby
. Nou huppa flesje klaargemaakt die weer binnen 5 minuten op was, even laten zakken en daarna de deugniet een schone luier gegeven en in bed gelegd.
Ik was ervan overtuigd dat Raff in de les meeliep want zijn stand was leeg dus eerst maar weer Odaym naar buiten, tot bleek dat de weides bezet waren, en ze dus weer naar binnen konden omdat we moesten wachten tot een van de weides vrij kwam. Pff wat een gesleep 
Nou ik was ondertussen toch maar even bij de les gaan kijken, en verrek, geen Raffinee. Dus toen maar even de stallen geinspecteerd, bleek dat ie een stal gekregen had
. Dus snel Raff gaan doen en op naar de bak. Daar opgestegen en gelijk met losrijden duidelijk gemaakt dat het slakkegangetje niet het basistempo zou worden en dat het niet nodig is om naar andere paarden te dreigen om uit te halen, omdat je dan een schop tussen je ribben krijgt
Nou rijden ging echt boven verwachting goed, had na even zoeken de knop voor achterbeen-activatie gevonden waardoor het duikbooteffect geleidelijk verdween en hij zowaar nog ging dragen ook
Echt lekker gereden , was aan het einde van de les wel erg moe, maar Raff was véél vermoeider dan ik want die had echt hard gewerkt. Nou paard overgegeven aan de volgende en toen even Liek geholpen op de wasplaats. Daarna lekker gaan eten en zitten uitrusten van de leuke, vermoeiende les, heerlijk
. Daarna rustig aan naar beneden gelopen en even bij E-bay gaan kijken, wat een heerlijk ding is dat zeg, nog een paar leuke foto's gemaakt en daarna Odaym en versace naar binnen gehaald. Was nog een heel avontuur, aangezien de dames lekker achterin bleven staan en wij dus dwars door de blub konden om ze te gaan halen
Daarna nog even op de wasplaats staan socializen en toen was onze taxi alweer gearriveerd.