Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb ik voor de handel maar is echt een sgatjee... zoek nu alleen eventjes een ruitertje dat haar wil rijden.. Ze heeft wedstrijden gelopen en is verder super braaf dus als iemand iets weet
.
. Dus even gezellig bij haar staan socializen en wat foto's gemaakt toen Liek ook aan kwam lopen met de mededeling dat ik op Letta zat. Hmmm :/...Letta is een schatje, maar ik kan daar niet echt aan werken , dat krijg ik niet goed voor elkaar. Maarja so be it, we zien wel weer om 12:00 hoe het gaat.
.
. Nou huppa flesje klaargemaakt die weer binnen 5 minuten op was, even laten zakken en daarna de deugniet een schone luier gegeven en in bed gelegd.
. Dus snel Raff gaan doen en op naar de bak. Daar opgestegen en gelijk met losrijden duidelijk gemaakt dat het slakkegangetje niet het basistempo zou worden en dat het niet nodig is om naar andere paarden te dreigen om uit te halen, omdat je dan een schop tussen je ribben krijgt
. Daarna rustig aan naar beneden gelopen en even bij E-bay gaan kijken, wat een heerlijk ding is dat zeg, nog een paar leuke foto's gemaakt en daarna Odaym en versace naar binnen gehaald. Was nog een heel avontuur, aangezien de dames lekker achterin bleven staan en wij dus dwars door de blub konden om ze te gaan halen

Beetje gehad over NL en de kleine van M. geentertained. Daarna Oblix gaan poetsen en zadelen en op naar de bak. Bij het opstijgen besloot meneer dat het vast handig was om aan te lopen terwijl ik nog niet zat.
Ga dan altijd helemaal wiebelen, dus blij dat ik in het zadel landde. Een vrij rustige les met 9 man. Heb op zich redelijk gereden, maar zodra we iets doen waar meneer moeite mee heeft dan gaat hij spartelen als een jong hondje
en het makkelijkste is dan aangalloperen. Hij vind het rechtsom erg moeilijk om lekker te buigen, dus als ik even doorvroeg was hij het er ook niet mee eens. Hij gooit zijn hoofd soms omhoog en dreigt dan om omhoog te komen, maar geen idee of dat hij dat ook daadwerkelijk doet.
te maken. Er zitten gelukkig een aantal mooie tussen, dus maar eens de mooiste uitzoeken en uitprinten. Op stal kreeg ik het voor de zoveelste keer te kwaad en heb even flink staan brullen
, en iedere keer ging het weer en dan weer niet, dus ja. Toen we opgehaald werden nog een keer een knuffel en een aai gegeven en gegaan.
Donderdag gaat ze weg, dus ik hoop aanstaande woensdag nog langs te gaan.