er gaan dus echt 25 berichten in 1 pagina
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

die boeken heb ik allemaal al uit
nu bezig ik t laatste deel,. maar ik lees nu op het moment: hoe versier ik een prins
echt een grappig boek

SannevdM schreef:@Anneke: Ja klopt. Die had ik gemaakt. Zal ze vandaag of morgen wel even voor je opzoeken.
SuusKiiss schreef:@Anneke: Leuk zijn ze he!
ik ga zo ook douchen en ik denk dat het hier zo wel levenloos gaat worden zonder ons

En minder onzinberichten!

't is opeens een stuk rustiger geworden..

*)
)
Echt erg fijn om weer eens een fjordie onder m'n gat te hebben
terwijl ik ook naar de priveles van mijn zusje had kunnen gaan kijken
hestejente schreef:Let op! Dit is een bericht met zinnige inhoud (denk ik dat 't wordt. Ik doe m'n best)
1. wat gaan jullie snel, nou heb ik geen bericht op de 200e pagina![]()
2. Die tweede foto van Otis en Binky is echt heel lief!![]()
3. @ Tessa: Urnie is geweldig! Hij heeft nog een beetje moeite met links en rechts maar hij deed supergoed z'n best en ik voel me veeeeeel meer op m'n gemak op Urnie dan op een groteEcht erg fijn om weer eens een fjordie onder m'n gat te hebben
![]()
4. Vanavond moet ik nog 3 artikelen lezen over fonologische en dialectologische veranderingen van de afgelopen 500 jaar ofzo...terwijl ik ook naar de priveles van mijn zusje had kunnen gaan kijken
![]()
5. Is diegene die binnenkort met ons mee komt forummen (ben de nickname even kwijt) en die op zaterdag rijdt toevallig bo den Hollander? Die ken ik namelijk wel, da's een erg aardige meid