Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
antoinetje schreef:Dames dames dames toch, wat is dit nu weer... Ik laat jullie een weekje alleen en jullie:
- Lopen hard (?????)Dat is gezond
en ik deed het trouwens ook al toen we nog onder jouw goede invloed stonden
Alleen nu jij weg was kon ik Sas en Jet ook zo actief krijgen
![]()
- Rijden NU al buitenNee!!! Ik niet. Wil niet, echt niet
Ik rijd binnen dus
![]()
- Snijden kuikentjes open...Nietes
![]()
- En kladderen maar 4 pagina's volvier pagina's maar
Da's inderdaad weinig
Het is maar goed dat ik weer terug benDat dan weer wel
![]()
antoinetje schreef:Dames dames dames toch, wat is dit nu weer... Ik laat jullie een weekje alleen en jullie:
- Lopen hard (?????)Ehm 3 personen hier, ikke niet ik ben lui. - Rijden NU al buiten
1x buiten geweest op 2e paasdag, verder moeten we nog wachten
- Snijden kuikentjes open...tja dat is sas, ik neem een kat
- En kladderen maar 4 pagina's volwees blij dat het er geen 100 zijn
Het is maar goed dat ik weer terug benzeker weten, kan je ons weer goed onder de duim houden
antoinetje schreef:Kijk, we zijn er weer, gezellig!!![]()
Wen, ik was helemaal vergeten dat je een buitenrit zou maken (nee ik schaam me niet) Hoe was het? Zat je pa op Bowsel? En las ik nu dat je stage loopt of liep?? je moet me wel wat beter op de hoogte houden hoor! (heb ook mail, niet alleen msn)
antoinetje schreef:En dames, als we van de zomer niet naar de Efteling kunnen, gaan we dan iets anders gezelligs doen? Behalve een buitenrit op het strand dan he, het moet voor mij ook leuk zijn
kooslover schreef:Hahaha, ik hoorde ook dat je niet kwam dinsdag, kun je die roemeen niet een paar prachtige paardjes laten zien!Is dat trouwens dezelfde als bij wie jij ook bent geweest?