Lieverd je mag best zeggen dat je flieft bent op Niekie, maar het hoeft toch niet meteen zo expliciet?
Ik ben een braaf, net opgevoed meisje hoor. Daarom ga ik nu ook lekker naar bed, omdat ik morgen weer fijn moet werken. Uiteraard ga ik eerst douchen, want ik stink nu.
Nee hoor, ik maak geen grapjes. Ik ga echt douchen omdat ik stink en daarna naar bed omdat ik morgen moet werken.
Misschien kunnen jij en sl wel een bitch forum openen ipv * BOKT* maar dan *BITCH* forum, voor wij humerloze mensjes hihi ik ben zooo grappig.......
Ja, humerloze mensjes zijn inderdaad lollig. Maar SL en ik passen niet op een BITCH-forum, daar moet je bitch voor zijn namelijk.
Ja jij bent echt schattig, max!! en jij bent ook geen humerloze penny, dus jij mag niet op een * BITCH* forum, defintly not!!!
Nou dan ga ik er ook niet op, want ik doe namelijk alles wat Niekie ook doet.Nog 1 peukie en dan ga ik douchen.
Citaat:Wie wil allemaal een filmpje zien waarop onze Niekie het Wilhelmus zingt? Aanmelden via het forum svp.Dus. Niet ik, maar Niekie.
Nah ik ga er gewoon van uit van wel http://www.fredgoudon.com/gallerie/dds/dds1.htmpaar foto's van "les dieux du stade' ( het franse nationale rugby elftal maakt ieder jaar een leuke kalender )de hele site van meneer goudon staat bij nader inzien vol leuke franse hapjes
Ik kan die quote van mijn wilhelmus nergens terugvinden? Maar dat was de bedoeling toch? dat iedereen het wilhelmus ging zingen? Wie wil er dan een foto zien dat sabrina dorine dr gezicht moduleert voor een mooie foto?
Ja Niekie zou best kunnen Alleen dat stukje met Anky, verder niets gezien * als dat er al was..Ik wil het ook zien!
Duurt wel lang hè maar dan heb je zo ook wat!Hebben jullie geen leuke fotos meer?Ik vind fotos de bomb
Ik heb nog wel hippe foto's van gezellig film kijken bij Melissa Denk alleen niet dat de rest er blij mee is.