Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mooi ding! En ook een leuke deken heb je gekocht zeg! Citaat:Wel weer fijn van je treinreis. Voor niets je bed uit. Kim had er ook heel lang over gedaan om in R'dam te komen zei ze. Maar nog ff en jullie hebben vakantie!
ik moet nog 6 weken hoor
(is misschien weinig, maakt klinkt best lang! Zeker als ik Kim dan weer hoor... )
Maarre Kims hoelang heb jij er over gedaan dan? en wanneer had jij de trein?
Benee is de computer er mee opgehouden of iig mn pa wou hem even wat oplappen, omdat ie nogal wat kuurtjes had, en k gloof nie dat de comp t daarmee eens was
Dus nu doet ie helemaal niets meer. We hebben hem (het/een
) net even naar de echte computerdokter gebracht, en zij gingen hem opnieuw installeren. Hier boven heb ik dat programma niet, dus nog ffies geduld
Haha, beetje jammer van de computer...maar ik heb nog wel geduld voor de foto's hoor!

staat een Word en een lading spelletjes op, werkt wat lastig
) t Zou egt heel lastig worden zonder computer! (bizar eigenlijk
weet nog dat ik in groep 5 mn werkstuk geschreven heb... Pas in groep 6/7 hadden wij een computer geloof ik? Weet t nie eens precies meer. En nu ben ik er zo van afhankelijk! Jajaja, wat een vooruitgang allemaal
)
ook leuk! *dat ga ik even aan de binnenkant van mn ogen bekijken*
Hoe kwamen wij daar op Paardoes nou op laatst?

Toen maar metro + tram gepakt en uiteindelijk 3,5 uur over de heenreis gedaan 

Eindelijk eens van het zonnetje genieten!
Ik had de trein van 10 voor 8, dus moest overstappen op de internationale (zag toen al staan dat Rotterdam plat lag, maarja ik hoopte dat t wel over zou zijn als ik in Dort was. Ga zowiezo niet via DenBosch en Utrecht zoals ze adviseerden
ben gek!) Zat net in de internationale, gingen ze omroepen dat Rotterdam plat lag. Heel de trein ineens leeg
En al die mensen met koffers en fietsen naar de overkant om met de trein richting Breda te gaan (je zal daar maar mee mee moeten! wordt ook proppen!) Stond om half 10 in Dort (ook iets vertraging dus), uurtje gestaan en toen naar huis gegaan. Ik had idd ook in de stoptrein naar Blaak kunnen stappen, werd ook omgeroepen "de stoptrein naar Den Haag Centraal rijdt vandaag niet verder dan Blaak en zal vertrekken van spoor 3B" *zoef* heel die kudde rent van mijn peron, onderlangs naar perron 3
en daarna allemaal proberen te proppen in dat kleine stoptreintje
Heb mezelf daar maar ff nie aan gewaagd. Volgende stoptrein was ook zo vol. UIteindelijk dus maar in de trein terug gestapt (die stond daar zo verleidelijk, k dacht: "doe eens gek"
Had maar 1 les, en die had ik zowiezo al grotendeels of helemaal gemist dusja)
Er gaat een metro, maar wie, wat, waar, hoe? Gwoon achter de kudde aanlopen waarschijnlijk, aangezien die allemaal met de metro mochten met de ns kaartjes
kan je nog een oogje in t zeil houden en zo nu en dan lekkr even langs gaan als je wil! Ben benieuwd wat jullie er van vinden na zaterdag.
Hij was zo sexy! *klik*
), maar ment nog steeds. Als wij dat nou eens als doel aanhouden; allemaal rijden tot ons 75ste?
Citaat:Moet je morgen ook naar school, zoja hoe laat?

en jij?
Wil ik ook wel hoor. Wat is t recept daarvoor Bianz? Anne_87 schreef:donderdag die van half 7
Ja das goed, zie je op t station 
whaha, nouja als we maar nie vergeten uit te stappen is t goed hè

Wist helemaal nie dat ze nog maar 2 was joh! *zal wel nie goed opgelet hebben
Maar ik blijf t (voor zover te zien van die ene foto) egt een leuk beestje vinden.
En we krijgen idd goede tips in t topic. Blijf het echt een heel leuk beestje vinden, alleen jammer dat we nog langer dan een jaar moeten wachten voordat we erop kunnen rijden!
En nog even doorzetten en je hebt je vakantie straks echt verdiend! Je hoeft iig nog maar 1 keer naar school!
Citaat:Lekker dat je vandaag vrij was Anne! Ik ging vandaag naar de bloedbank (ben donor geworden) en wie kom ik daar tegen? Je vader! Ook weer toevallig he!
Niet egt knallend zomer weer, maar wel wat aan school kunnen doen en even de stad in geweest.