manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 16:27

Anne, heb je trouwens nog leuke foto's van t feestje?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 16:35

Hey Bar, ik heb je trailer even opgezocht op bokt in de archieven Haha! Mooi ding! En ook een leuke deken heb je gekocht zeg!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 17:53

Citaat:
Wel weer fijn van je treinreis. Voor niets je bed uit. Kim had er ook heel lang over gedaan om in R'dam te komen zei ze. Maar nog ff en jullie hebben vakantie!

Beetje jammer ja, mn bed lag vanmorgen nog wel errug lekkr! Maarja.. nog ff en dan vakantie? Clown ik moet nog 6 weken hoor Knipoog (is misschien weinig, maakt klinkt best lang! Zeker als ik Kim dan weer hoor... )
Mn pa vertelde ook net dat t treinverkeer de hele dag nog rommel is gweest. Ik dacht toen ik hier in Middelburg zag staan "verstoring voorbij; treinverkeer wordt gedeeltelijk hervat" dat t allemaal al over was Nagelbijten / Gniffelen Maarre Kims hoelang heb jij er over gedaan dan? en wanneer had jij de trein?

En ja ik heb nog wel foto's van t feest Thirz, alleen geen computer om ze mee van de camera te halen Clown Benee is de computer er mee opgehouden of iig mn pa wou hem even wat oplappen, omdat ie nogal wat kuurtjes had, en k gloof nie dat de comp t daarmee eens was Vork Dus nu doet ie helemaal niets meer. We hebben hem (het/een Clown) net even naar de echte computerdokter gebracht, en zij gingen hem opnieuw installeren. Hier boven heb ik dat programma niet, dus nog ffies geduld Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 17:59

Moet jij nog 6 weken?! Best lang! Kinderen van mn werk hebben 28 juni alweer vakantie...gelukkig gaan ze dan ook 13 augustus alweer naar school Clown Haha, beetje jammer van de computer...maar ik heb nog wel geduld voor de foto's hoor!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 18:43

Ja nog 6 weken.. zielig hè Verdrietig Vork
ik heb de 21ste juli pas vakantie (weer lekkr laat, heel fijn) en dan gloof ik de eerste week van september weer naar school (inloop week, en daarna meteen stage als ik t goed heb)
Beetje jammer van de comp idd, maar ben allang blij dat ik nog een computer heb! (nog 2.. alleen die ene is een DOS computer Clown staat een Word en een lading spelletjes op, werkt wat lastig Bloos ) t Zou egt heel lastig worden zonder computer! (bizar eigenlijk Clown weet nog dat ik in groep 5 mn werkstuk geschreven heb... Pas in groep 6/7 hadden wij een computer geloof ik? Weet t nie eens precies meer. En nu ben ik er zo van afhankelijk! Jajaja, wat een vooruitgang allemaal Koe )

Mooizo dat je nog kan wachten voor de foto's. Als je t egt nie meer redt, haal je de beelden maar voor je geestesoog Knipoog ook leuk! *dat ga ik even aan de binnenkant van mn ogen bekijken*
Om maar even terug te vallen op Bassie&Adriaan Clown Hoe kwamen wij daar op Paardoes nou op laatst?

*hak op de tak? ik? welnee! Schijnheilig

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 20:06

Ik heb gisteren een reactie gehad op mijn advertentie van een meisje uit Grijpskerke. Ze zocht een gezelschapspony voor aan huis! Ze woont nog bij dr moeder en heeft stallen aan huis en had wel interesse in Nusanna. Net lang met haar aan de telefoon gezeten en het klikte echt meteen! Ze vertelde dat ze heel enthousiast was en ze kwam er zelf mee dat ze absoluut niet zou rijden e.d. Ik ben hier zelfs enthousiaster over dan over Duitsland. Het is ook veel dichterbij natuurlijk. Dus Thirz, zaterdagmiddag gaan we hier naartoe, we moeten er om half 3 's middags zijn dan gaan we ff koekeloeren. Vinden we dit helemaal top, dan besparen we een reisje naar duitsland! Want dat is dan ook niet meer nodig natuurlijk... Thirz wil je bellen als je dit gelezen hebt? dan kan ik je er even over spreken Knipoog

@ Anne: Lekker he die vertraging? Welke trein had jij dan? Ik die van kwart voor 7. Ik vertrok pas om 10 over half 7 van huis. In het tunneltje hoorde ik de slagbomen al dichtgaan. Ik ben er langsheen gefietst en heb nét de trein kunnen halen haha.
Komen we in Bergen aan, lukt het aankoppelen niet! Half uur vertraging (toen al). Toen gingen ze het aankoppelen nogmaals proberen in Roosendaal. Dit lukte gelukkig wel. Maarja in Dordrecht bleek dat heel Rotterdam Centraal plat lag. Lekker dan! Er ging nog 1 trein tot blaak. Daar ben ik maar ingestapt. Wist totaal niet waar ik was whaha. Liep maar een eindje en kwam ineens in de koopgoot Vork Toen maar metro + tram gepakt en uiteindelijk 3,5 uur over de heenreis gedaan Clown

@ Bar: foto!! Wel gaaf hoor, je eigen trailer!

@ Bianz: This zonde, Saartje blijkt een Gijs! Hopelijk wordt t geen sproeier! Lekker op tijd zn ballen eraf Vork

@ Nel: Gefeli met je theorie! Op naar je rijbewijs Knipoog

Ik heb gelukkig geen scheuren in de muren. Heb mijn oom laten komen, die heeft er wel verstand van. Die heeft van boven tot onder het huis gecheckt en er was niks te zien gelukkig! Ik vind het wel zonde voor de andere buurtbewoners.

Donderdag nog een presentatie en maandag mijn Proeve en dan ben ik klaar voor dit jaar! Go jij! Go jij! Eindelijk eens van het zonnetje genieten!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 20:19

Nou klinkt lekkr Slapen
Zo dramatisch was t bij mij nie Tong uitsteken Ik had de trein van 10 voor 8, dus moest overstappen op de internationale (zag toen al staan dat Rotterdam plat lag, maarja ik hoopte dat t wel over zou zijn als ik in Dort was. Ga zowiezo niet via DenBosch en Utrecht zoals ze adviseerden Clown ben gek!) Zat net in de internationale, gingen ze omroepen dat Rotterdam plat lag. Heel de trein ineens leeg Bloos! En al die mensen met koffers en fietsen naar de overkant om met de trein richting Breda te gaan (je zal daar maar mee mee moeten! wordt ook proppen!) Stond om half 10 in Dort (ook iets vertraging dus), uurtje gestaan en toen naar huis gegaan. Ik had idd ook in de stoptrein naar Blaak kunnen stappen, werd ook omgeroepen "de stoptrein naar Den Haag Centraal rijdt vandaag niet verder dan Blaak en zal vertrekken van spoor 3B" *zoef* heel die kudde rent van mijn peron, onderlangs naar perron 3 Clown en daarna allemaal proberen te proppen in dat kleine stoptreintje Haha! Heb mezelf daar maar ff nie aan gewaagd. Volgende stoptrein was ook zo vol. UIteindelijk dus maar in de trein terug gestapt (die stond daar zo verleidelijk, k dacht: "doe eens gek" Tong uitsteken Had maar 1 les, en die had ik zowiezo al grotendeels of helemaal gemist dusja)
En idd zou ook totáál nie weten hoe ik van Blaak op school moest komen Clown Er gaat een metro, maar wie, wat, waar, hoe? Gwoon achter de kudde aanlopen waarschijnlijk, aangezien die allemaal met de metro mochten met de ns kaartjes Vork
Had jij op de terug weg nog last van vertraging? Dat is nl helemaal zo sneu dan...

Maar wel super tof dat t zo klikt met dat meisje uit Grijpskerke. Als t nu beter voelt lijkt me dat een betere optie. Zeker omdat dat idd ook dichterbij is Lachen kan je nog een oogje in t zeil houden en zo nu en dan lekkr even langs gaan als je wil! Ben benieuwd wat jullie er van vinden na zaterdag.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 20:24

Ag gut, Slash is dood Scheve mond Hij was zo sexy! *klik*

Op de terugweg had ik helaas ook vertraging! Maar dat kwam omdat er toen weer storing was tussen Den Haag en Rotterdam. De trein kwam dus te laat aan. Maar verder reed ie er even lang over als normaal.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 20:29

ik wou t net plaatsen van Slash.. zonde hè.. ook gwoon een stom ongeluk!
Ow ok, dat viel nog mee dan tog? Als je op de terug weg ook nog met metro's stoptreinen en gedoe aan de gang moet, heb ik altijd zo'n spijt dat ik tog nog naar school geploeterd ben ipv omkeren

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 20:35

Ja het viel wel mee, maar een klein half uurtje vertraging

Moet je morgen ook naar school, zoja hoe laat? Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 22:34

Ah zonde van Slash!

Kims en Thirz, echt leuk dat jullie misschien een plekje in de buurt hebben, dan kan je tenminste haar nog vaak zien!
Ik duim voor jullie dat het een leuk plekje is!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 22:51

Vandaag weer gewerkt, was nog best druk!
Mijn trailer:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wauw thirz en kim, dat zou wel gaaf zijn als Nous zo dicht bij huis kan blijven!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 23:06

Iemand bij ons op stal heeft ook zo'n trailer! Ziet er goed uit hoor Bar! Aan de foto's te zien is de bodem ook nog in goede staat.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 09:56

Wow Kim en Thirz, dat zou zo gaaf zijn, als Nous naar Grijpskerke kan!! Ik ga heel hard duimen dat het allemaal geregeld kan worden, zodat jullie ze nog vaak kunnen zien!
Bar, mooie trailer; wat een investering joh! Heb je ineens zo'n bakbeest naast je huis staan! Gaat 'ie naar de manege nu?
Ah Slash was echt zo'n stoer beest!
Grr... al die mensen hier die al bijna vakantie hebben, zeeeeer frustrerend Knipoog
Zo wat denken jullie hiervan; was hier net een man die 76 is en tot vorig jaar nog paard reed! Hij is nu gestopt omdat hij niet genoeg kracht meer had (hij heeft een Fjordtank Knipoog ), maar ment nog steeds. Als wij dat nou eens als doel aanhouden; allemaal rijden tot ons 75ste? Clown
En natuurlijk gaat ons suprise-present voor uit eten gaan met stal: ik heb er nu al superveel zin in!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 11:07

Citaat:
Moet je morgen ook naar school, zoja hoe laat?

nope Lachen
vandaag vrij

*woensdag heb ik de trein van 10 voor 8, donderdag die van half 7 en vrijdag die van half 8 Knipoog en jij?

tot je 75ste blijven paardrijden, doet ie goed Ja Wil ik ook wel hoor. Wat is t recept daarvoor Bianz?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 11:57

Anne_87 schreef:
donderdag die van half 7

Ik ook! Ik zie je wel op t station dan Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 12:21

Gezellie Knipoog Ja das goed, zie je op t station Lachen
*kunnen we weer samen lopen duffen in de trein Slapen whaha, nouja als we maar nie vergeten uit te stappen is t goed hè Tong uitsteken

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 13:11

Haha ja precies! Vorige keer waren we wel erg duf he haha! We sliepen nog nét niet!

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=22&t=783793 Heb een topic aangemaakt voor Avanya. Ik was benieuwd wat bokt ervan vindt. Er zullen vast mensen zijn die verstand van paarden hebben waardoor ik nuttige tips krijg!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 13:33

@ Bianz: ik heb vandaag een aantal nieuwe veiligheidshaakjes gekocht waarmee je de deuren etc kunt vergrendelen en die heb ik er net opgefixt, jaja ben best handig Knipoog
Verder nog nieuwe kapjes voor de achterlichten erop gezet. Ik wil hem nog eerst wegbrengen voor een controle en dan gaat ie naar de manege. Tot die tijd laat ik m lekker thuis staan, lekker makkelijk.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 15:09

Zo te zien in je topic wel wat nuttige tips Kims Lachen Wist helemaal nie dat ze nog maar 2 was joh! *zal wel nie goed opgelet hebben Clown Maar ik blijf t (voor zover te zien van die ene foto) egt een leuk beestje vinden.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 16:08

Zo, wat een gesprekken!
Ik hoop echt dat grijspkerke wat is, hoe ideaal zo dichtbij! We gaan zaterdag kijken Lachen En we krijgen idd goede tips in t topic. Blijf het echt een heel leuk beestje vinden, alleen jammer dat we nog langer dan een jaar moeten wachten voordat we erop kunnen rijden!

Bar: je trailer is echt heel mooi zeg! Kom hem idd maar eens met Shaar op de braamhof showen Knipoog
Bianz: hoe cool is dat als je tot je 76e kan paardrijden, ik doe mee met de uitdaging dit ook vol te houden Clown En nog even doorzetten en je hebt je vakantie straks echt verdiend! Je hoeft iig nog maar 1 keer naar school!
Lekker dat je vandaag vrij was Anne! Ik ging vandaag naar de bloedbank (ben donor geworden) en wie kom ik daar tegen? Je vader! Ook weer toevallig he!

Nou, ik ga zo aan t werk: eerst heel vroeg eten en daarna 5 km lopen...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 16:28

Eerst mn rijbewijs halen he Thirz Knipoog

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 17:04

haha naar de bloedbank en daarna 5 km lopen! Dat kan ik je toch niet nadoen hoor! Ben ook donor geweest maar voelde me na afloop altijd zo ontzettend kút!

Daarnet op stal geweest, Lenie was benieuwd naar Avanya dus ik moest maar een foto sturen Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 17:39

Haha, ging jij toch ook nog naar stal?
Nous was echt niet te genieten buiten de wei bij mij Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 18:08

Citaat:
Lekker dat je vandaag vrij was Anne! Ik ging vandaag naar de bloedbank (ben donor geworden) en wie kom ik daar tegen? Je vader! Ook weer toevallig he!

Hij vertelde t idd Knipoog
Was vandag zn 200ste keer ofzo? Hij had iig weer een beeldje mee Vork
Alweer avondvierdaagse? was dat nie een paar weken terug ook al? *denkt* ja tog? Wel fanatiek hoor én lekkr loop weer vandaag!

Ja ik hoop ook egt heel erg dat t wat is daar in Grijpskerke! Duitsland is gwoon egt ver als je "even" wil gaan kijken hoe t nu met der is.

Jups, was wel lekkr vandaag vrij Ja Niet egt knallend zomer weer, maar wel wat aan school kunnen doen en even de stad in geweest.