Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bij aankomst wilde Ascot zn box al niet in, eindelijk er in stormde hij er net zo hard weer uit. Kon hem net bij de teugels grijpen, anders was hij op weg naar huis gegaan. Maar goed, peerd er in, deur dicht en briefje op de deur dat ie serieuze ontsnappingsplannen had.
Dat was ook echt een superronde, kan ik weer even mee vooruit
); oren in de nek; liefde over.
Alleen ik heb paar keer alternatieve route genomen; hoorde mn voorlezer niet
Daar word je toch doodmoe van? Ik heb bijna drie kwartier gereden en toen vond ik het wel zat. Hopelijk is hij woensdag (morgen) weer genezen en kan ik gewoon mijn sporen weer aan.
, omdat hij zich als een clown gedraagt
, en ik hem eigenlijk wil schoppen
, kan ik het beter op een andere manier aanpakken. Een diplomatieke manier
waar ik over heb nagedacht.
Anders wordt of hij heeeeeel boos
, of ik helemaal gek
.
Reslutaat: als vrienden uit elkaar gegaan vanavond.
Dat is de tactiek die ik bij Ascot ook heb, werkt prima
Je zult zien; volgende keer begint ie
, en is het 15 minuten voordat het kwartje valt
, dan is ie beetje
en jij
, of
van al dat bochtwerk
ben misselijk van de zenuwen zeg...
Nee hoor, heb er zin in. Lijkt me kei leuk om te doen. Jammer dat ik de 23e wellicht niet ga redden maar ik zla mijn best doen om op tijd te zijn. Als we rond zes uur thuis zijn kom ik alsnog.
Nouja, woensdag weer een nieuwe dag.
)
Iemand nog wat leuks te melden hier? Het is hier weer komkommer tijd.
Baal baal dus nu een maat groter besteld alleen in een andere kleur want ze had deze niet meer. Dus als iemand interesse heeft in beige Ugg Cardy look a likes laat maar weten (deze zijn betaalbaar voor mensen met huis en paard en niet zo asociaal duur als de echte)
Vole ik me meteen weer tien jaar jonger. Oke dan...negen. Maar dat het al zo lang geleden is dat ik daar ging wonen. Kun je je toch niet voorstellen.
Alleen haar manen wat een drama. Moet je voorstellen dat het eerste stuk gewoon oude lange lengte heeft, dan een stuk kort en dan weer een plukje lang. Bovenop is het weer gaan bijgroeien en daar is door de deken alles omgevallen en staat nu alle kanten op net als bij een fjord waarbij de manen te lang zijn. Echt geen porum, maar de manen voelen wel net als zachte babymaantjes aan. Pony is blij in haar blote bips
Juut schreef:Na de Backstreet Boy's, Take That en Spice Girls...
is nu ook Boyzone weer gereanimeert...
Verder niks spannends te melden hierzo. Te rottig weer om spannend te doen, denk dat ik winterslaap ga houden

) En die Keith is best lekker opgedroogd moet ik zeggen

Maar helaas passen ze ook niet tussen mijn take that posters
WAhahaha Roger ziet me al aankomen. Schat nieuw behangetje? Was er vroeger al super in dat behangen