Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DewiRox schreef:Hay!
Wat hebben jullie allemaal lastige paardjes zeg, die van mij is lief en makkelijk op stal, buiten stal, in de wei, met andere paarden, met rijden en op wedstrijd. Ik heb haar nu bijna een jaar en ben nog niks tegengekomen waar ze boos om doet.
Ik heb net de muziek voor mijn kur op muziek in elkaar gezet, het is op allemaal eurovisiesongfestival liedjes! Echt leuk, nou vanavond met les de proef erachter zetten.
Queelens schreef:DewiRox schreef:Hay!
Wat hebben jullie allemaal lastige paardjes zeg, die van mij is lief en makkelijk op stal, buiten stal, in de wei, met andere paarden, met rijden en op wedstrijd. Ik heb haar nu bijna een jaar en ben nog niks tegengekomen waar ze boos om doet.
Ik heb net de muziek voor mijn kur op muziek in elkaar gezet, het is op allemaal eurovisiesongfestival liedjes! Echt leuk, nou vanavond met les de proef erachter zetten.
Oo vetleuk mag ik het toevallig horen?
Ik moet binnenkort ook een kur maken die ga ik het weekend voor KNHS kamp rijden
DewiRox schreef:Haha, dat kan natuurlijk ook!
Annie heeft het niet in haar om boos of gemeen te doen volgens mij, je kan echt alles bij haar maken. Weetje wat ze nog het liefste doet, aan je oren sabbelen, haha, maar daar kan ik niet zo goed tegen.
DewiRox schreef:Haha, dat kan natuurlijk ook!
Annie heeft het niet in haar om boos of gemeen te doen volgens mij, je kan echt alles bij haar maken. Weetje wat ze nog het liefste doet, aan je oren sabbelen, haha, maar daar kan ik niet zo goed tegen.
Queelens schreef:DewiRox schreef:Je mag het uiteraard horen, maar ik heb geen idee hoe ik het je moet laten horen. Jij wel?
Over hotmail sturen? (dan pb ik die wel even) of uploaden op YT en linkje sturen.
DewiRox schreef:Haha, het ziet er ook heel leuk uit, maar het kieteld altijd zo! Haha, ze gaat ook altijd helpen met mijn haar, als ik na het rijden een knot erin doe. Dan zit het volgens annie niet goed en gaat ze helpen, alleen daar wordt het vaak niet veel mooier van.