Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:Ohw ja, nog iets, waarom is er al een open dag gedaan terwijl het allemaal nog niet af is?
Op die manier kan je het bedrijf ook niet goed presenteren, maar das mijn mening
Denk dat we allemaal benieuwd zijn hoe het daadwerkelijk wordt als het af is.

No big deal. Astor schreef:Dat kun je ook niet uit mijn stukje opmaken Sabine dat ik zeg dat jullie negatief over Azra praatte.
Maar jullie hebben het wel over mij en Azra gehad en Jennifer heeft dat gelezen dus jaNo big deal.
Astor schreef:Pebbs schreef:Je zegt toch zelf dat alles nog anders word? Dan ga ik me niet vasthaken op de mening die ik nu heb.
Misschien als ik het zie als het af is, dat ik er dan anders over denk
Nou alles is een groot woord. Er komt nog een hoop bij en er worden dingen verandert. Maar het concept is er.
Maar vraag me dan wel af waar jij negatief over denkt. Misschien zouden wij dat mee kunnen nemen namelijk
Astor schreef:Ik ga afsluiten, leuk dat je vriendinnen denken dat je over ze roddelt.
. esiebessie schreef:Het zag er inderdaad goed uit Melis! Hahaha Lance was echt de draak aan het uithangen, hoeken zijn ook zo eng.
Astor schreef:Goede avond,
Ik heb zo réte lekker gereden net. Jeetje wat heb ik ervan genotenZat er echt met een big smile op.
Ushi reed het uur voor mij al dus had even een tijd lang en laag gestapt zodat ze weer een beetje op adem kwam.
En kon haar zo oppakken en en rijden met twee pinken. Zo super licht in de mond en gewoon echt fijn om te rijden.
Heb ook mijn F9A proefje geoefend en deze ging ook echt netjes! Sandra vond het ook netjes.
Dus heb vertrouwen erin dat het goed komt met de wedstrijd. Vorige keer ging het oefenen en de wedstrijd bagger.
Dus we zullen het zien. Maar vond het in ieder geval heel fijn gaan en kon ook ineens weer heel netjes zitten
Sabinee__ schreef:Lekker he, hoe paarden dat met je kunnen doen!
Je helemaal blij en opgeladen voelen door dat ene moment!
. Lekker bij die kont te snuffelen, was vast een lekkere
!
! Kirsten_S schreef:Zoo das een ander beeld van Ushi! Dat komt ook niet veel voor dat ze zo soepeltjes is,
dan rijd je ook veel fijner je proefje! Hoop dat het met de wedstrijd ook zo goed gaat, dan
haal je vast mooi die 1e plek!