. Tommie hangt precies zoals onze Cloë (hond) ook kan hangen over de bank
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

LIQUITA schreef:xan schreef:TJemig Liquita, wat heb jij een drukke boerderij.
Had ik een moeie plant (iets met 31 ofzo) dubbelklik ik erop, is ie in één keer verdort (lijkt wel)
en moet ik de boel omschoffelen
Dat is juist goed. Dan heb je geoogst, je vind het terug in je opslag om te verkopen!!!
. En bedankt voor je kadootje. Morgen krijg je wat van me terug. Ik heb vandaag al m'n kadootjes al weg gegeven. Je mag er maar 30 versturen op een dag. Je krijgt bouwmaterialen, die kunt bewaren om een BBQ, drankenmachine, spinmachine en/of een custartmachine te bouwen
.
.

xan schreef:hihi, ben al een keer gebeten door een hond, maar kon zo snel niet lezen wat er dan aan de hand was.
Net zoals met een bom. Voordat ik alles gelezen heb is het al weg.

winnitou schreef:xan schreef:hihi, ben al een keer gebeten door een hond, maar kon zo snel niet lezen wat er dan aan de hand was.
haha, als je maar genoeg geld heb dan is er niks aan de hand volgens mij.
Hoe zit het trouwens met de honden bij anderen, ik geef ze iedere keer braaf botjes, kost me geld maar krijg ik daar nog wat voor terug of ik het goodwill en dierenliefde

xan schreef:hahahaha, ik snap dat jullie dit leuk vinden.
En jullie hebben ook al hele grote boerderijen, met dieren enzo
Die mag ik zeker nog niet op mijn erf ??
En al die tijden van die gewassen, die moet je zeker in de gaten houden zodat je
die bij anderen kunt stelen enzo ???
je hebt het door...hahahaha. Vandaar dat wij soms 's nachts ons bed uit gaan
winnitou schreef:xan schreef:hihi, ben al een keer gebeten door een hond, maar kon zo snel niet lezen wat er dan aan de hand was.
haha, als je maar genoeg geld heb dan is er niks aan de hand volgens mij.
Hoe zit het trouwens met de honden bij anderen, ik geef ze iedere keer braaf botjes, kost me geld maar krijg ik daar nog wat voor terug of ik het goodwill en dierenliefde
. Ik vul de voerbakjes soms wel, maar ik ben dan ook miljonair
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Dat is juist goed. Dan heb je geoogst, je vind het terug in je opslag om te verkopen!!!
Je bent al in level 2![]()
. En bedankt voor je kadootje. Morgen krijg je wat van me terug. Ik heb vandaag al m'n kadootjes al weg gegeven. Je mag er maar 30 versturen op een dag. Je krijgt bouwmaterialen, die kunt bewaren om een BBQ, drankenmachine, spinmachine en/of een custartmachine te bouwen
.
LIQUITA schreef:winnitou schreef:haha, als je maar genoeg geld heb dan is er niks aan de hand volgens mij.
Hahaha...je krijgt er niks voor terug, kost je 120 coins. Dus alleen doen als je geld te veel hebt. Ik vul de voerbakjes soms wel, maar ik ben dan ook miljonair
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Ik ben op jacht naar honing, en die heb ik net nog ff kunnen jatten bij Sanniiy
en ik moet ergens bloemen plukken maar vind ze niet
!!!!