Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ThessaKeizer schreef:Nou mijn zorgen waren niet voor niets!
Kyra had accuut nierfalen, vergiftigde zichzelf, waardes waren zo ontzettend slecht dat er helaas niets meer aan te doen was, ik heb haar in moeten laten slapen!Heel onwerkelijk aangezien ik haar al twaalf jaar heb en zij werkelijk nooit wat heeft gemankeerd, ze deed het dus meteen goed, had dit vanmorgen nooit gedacht dat ik nu zonder haar op de bank zou zitten.
Zij spinde altijd, was zo ontzettend lief, zelfs toen ze haar prikje kreeg vanmiddag lag ze bij mij op schoot te spinnen. Ik ga haar zo ontzettend missen!
Desteney_ schreef:Oke dames, (en heren??)
Ik ben vandaag van Armani afgevallen..![]()
Stonden 2 meiden tegen de bakrand maar echt gewoon met hun hele hoofd over de rand. Dus ik ging al een beetje aan de kant en toen draaide 1 van hun nog even hun hoofd om zodat Armani daar ook nog van schrok... Naja toen "sprong" ik eraf, en belandde ik op me rug..
Maaar ben er weer keurig opgestapt en gewoon weer lekker doorgereden!
Carla_ schreef:dan nu t spanende verhaal over omhoog groeiende hoeven hihi
het is gewoon zo dat ze heel stijl word. dus dr "tenen" gaan niet naar voren over de ijzers heen
maar blijven helemaal netjes in de ijzers je kan echt neit zien dat ze naar de smit moet.
dus ze worden hoger even heel dom gezegt als ik dr 6 maanden zo laat staan heb ik een paard van 1.70 hihi
MerensBibi schreef:Argh Des...
Maar jah, aldoende leert men..zeggen ze! De volgende keer vraag je gewoon of er geen hoofden zichbaar willen zijn naast de bakrand..Of, STIL zitten!
Misschien moet Armani even oefenen met etalagepoppen!
Misschien een tipje: Longer 'm de volgende keer even..is het hittepetitterige(3x woordwaarde) er vanaf...tenzij je het leuk vind om steeds gebak te trakteren!
Carla_ schreef:Desteney_ schreef:Oke dames, (en heren??)
Ik ben vandaag van Armani afgevallen..![]()
Stonden 2 meiden tegen de bakrand maar echt gewoon met hun hele hoofd over de rand. Dus ik ging al een beetje aan de kant en toen draaide 1 van hun nog even hun hoofd om zodat Armani daar ook nog van schrok... Naja toen "sprong" ik eraf, en belandde ik op me rug..
Maaar ben er weer keurig opgestapt en gewoon weer lekker doorgereden!
ach ja je weet wat ze zeggen je leer rijden met vallen en opstaan;)
goed van je dat je dr weer op ben gegaan!:)
heb je je niet bezeert?