. Waren gisteravond al goed aan het strooien! Vanavond weer naar huis, hopelijk kom ik veilig aan! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Waren gisteravond al goed aan het strooien! Vanavond weer naar huis, hopelijk kom ik veilig aan!
! Eerste deel was in het zonnetje en dat was wel lekker, maar daarna werd het echt pittig!
. Je moet niet te hard willen meestal
.
. Het verbaasde me hoe ik op het eind kon lopen... En met de ronde van Katwijk op het eind met al het publiek, toen iedereen voor me stond te klappen liep ik echt de benen uit mn lijf terwijl ik daarvoor echt bijna op was
.
. Dan ga je ook lekker vooruit!
. Dat liepen we wel elke week.... Volgens mij rond de 10km en 15km in de beste dagen
. 
. Nu nog even wachten op pizza
.

. Gijs en ik waren nog even op de manege vandaar
. Het ging wel lekker vandaag want er was een ruitertje in de zee gevallen. Aad belde vanaf het strand, Gijs heeft de pown verder gereden en ik het verkleunde meisje naar de manege gebracht. Kindje mankeerde verder niets was alleen ijskoud...
. Gelukkig was het minder koud toen het mij gebeurde
.
. Vervolgens weer willen opstappen bleek schouder niet mee te werken. Toen ben ik op uhmmm even naam vergeten (weet Sas vast nog wel) gehesen en kon ik wel allen terug rijden want dat was dat paard wel gewend... Maar in de tweede bocht bij langevelderslag (daar bij de golfbaan) ging die dr vandoor... En toen ben ik er in de overgang duin/bos vanaf gevallen op het hoekje waar dat kniestootboompje staat
. Was namelijk al links op het zadel gaan zitten met mn been naar voren omdat ik geen zin had in een 'knuffel' met de boom vanaf een paard wat in rengalop zat....
.