en Jits ging echt onwijs hard. Ik was nog nooit zo hard geweest en dat zegt heel wat
De eerste bocht nam ze ook vet scherp zodat ik er bijna afviel. Gekbeest
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en Jits ging echt onwijs hard. Ik was nog nooit zo hard geweest en dat zegt heel wat
De eerste bocht nam ze ook vet scherp zodat ik er bijna afviel. Gekbeest

Dankzij mijn super lieve paardje hihi. 

_Lisanne schreef:Mn paard is met zn staart vast komen te zitten in schrikdraad. Naja hij in paniek natuurlijk. Ik wilde zijn staart lostrekken, dus paar flinke schokken gekregen. Paard is in volle paniek gaan rennen en heeft mij daarbij omver gelopen, me een trap in mn buik gegeven. En ik ben vrij hard terecht gekomen. Dus eindstand mn voet open, arm gekneusd, behoorlijk wat pijn in mn buik, been werkt ook niet helemaal mee. Dus loop als een oud vrouwtje hahah. Heel stijf allemaal, maarja dat gaat wel over
Het draad was een soort veer, dat heeft mn paard kapot getrokken en is toen om zn been heen gekomen. Zat dus om zn been in zn staart vast. Was gelukkig een vrouw op stal, die heeft m vast gehouden. Ik naar de staleigenaar gerend en die hebben een tang gehaald. Eigenaresse gebeld en uiteindelijk hebben ze die veer kapot kunnen knippen.
Z'n linkerknie was al dik, nu is rechtsvoor zn kroonrand kapot getrapt. Dus daar zat verband om heen. En op zn rechterachterbeen nog een wondje. Maar vandaag had ie spierpijn maar verder ging het goed met hem.
Dus we zijn er gelukkig heel goed vanaf gekomen allebei.
Arme beest was zo in paniek

weer op de rechterkant natuuurlijk. Dus doet weer lekker veel pijn 

, maar niemand neemt op.. Maarja ik weet nou niet wat ik moet doen
fionaa schreef:Lisan, dat hebben wij ook int begin van de weidegang gehad, dat veerschrikdraad zat bij valentino in zn staart. Hij is dr zo mee weggerend, over t stuk van t weiland gerend, over de weg, door de binnenstal en richting zn stal. Hij helemaal in paniek, gelukkig niks aan de hand!
Hoe is het verders?
. Gelukkig is t bij Valentino uiteindelijk ook mee gevallen!

vanaf Gran Canaria, in het zonnetje hihi