hebben ze nou Tutti en Frutti?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha
Bzoem schreef:Hmm de enige andere reelaerder (?) die ik ken in zeeland is Thirza, maar die is op vakantie geloof ikKomt precies terug als ze trec gaat begeleiden. Dus daar heb je ook niet veel aan
Jammer dat t zelfs vanuit hier wat ver is, anders had ik je graag geholpen hoor Veerle
Weet je al wat voor beest het is geweest? Toch een horzel?
Ik heb volgens mij ook een horzelsteek op me rug, hij was eerst dik en rond en nu loopt er een rode streep doorheen, vet wazigHeb der helemaal niet aangezeten. Maar heb er ook geen last meer van. Heb nu last van een muggenbult (denk ik) tussen me duim en wijsvinger, dus me hand is daar wat dik en t jeukt. Maar op vakantie was ik eerst ook geprikt op me enkel, precies in een spier denk ik. Want de bult was ineens zo groot dat hij aan de achter kant van me been weer samen kwam. M'n enkel/been was ook stijf, kon niet normaal de trap af want kon die hoek niet maken haha. Ik kon 13 dagen daarna gelukkig wel me laars weer in

(hoe heettie ook alweer?
) 
Bzoem schreef:Ik weet even niet precies waar je ht over hebt, maar ik kan t wel raden.. Het is heeel lastig om tégen je ouders te zijn, want je blijft elkaar vanuit een instinct meestal beschermen. En hij is er mee opgegroeid en is het gewend, heeft zich erbij neergelegd? Lijkt me lastig voor hem om z'n moeder net zo te behandelen als hij jou zou behandelen zou jij het zelfde doen. Of praat ik er nu heel erg naast?

hij draafde echt superhard, was wel leuk. Alleen op de terug weg had ik buikpijn
)