Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jetske_ schreef:
Ik ga nu voor het 3e jaar alleen, maar of ik dat ook zou doen als bokt niet bestond ... denk het niet
Jetske_ schreef:__Marloes schreef:ik zie het alleen niet zitten om vinet daar voor het eerst op een vrachtwagen te zetten
Wij hebben wel een plek over in de trailer. Ik weet niet of we dat kunnen opgeven .. ?
JorisDy schreef:Ik ken ook helemaal niemand. Ook niks bij ons uit de regio. Geven jullie iemand op voor de lesindeling?
Gefeliciteerd met jullie puntjes.
__Marloes schreef:ik vind het trouwens nu nog steeds best spannend, ken er al een hoop van vorig jaar maar toch vind ik het nog eng om alleen te gaan
__Marloes schreef:Jetske_ schreef:
Ik ga nu voor het 3e jaar alleen, maar of ik dat ook zou doen als bokt niet bestond ... denk het niet
bokt is wat dat betreft heel handigMaar in deze lijst kom je gewoon nog wel veel van dezelfde namen tegen en dat is wel leuk
hoop alleen dit jaar met rianne en simone wat foto's te kunnen maken, kan ik nog een hoop van leren wat betreft instellingen
(en kamersindelingen, gaat ons idee nog door van de mensen van vorig jaar?)