Jaaa omdat ik me verveelde en ik dacht jeeetje wat een saaie naam hahaha! En omdat ik zaterdag pas hoorde dat Macallan officieel Reformer heet en ik dat eigelijk wel een hele stoere naam vind
@ Lot, Marianne, Annemieke, Jeany; Wanneer weet iedereen of hij kan/mag? Want ik denk dat we binnekort wel kaarten moeten bestellen, aangezien het volgende maand al is..
haha nee hij was al heel ver weg haha maar hier op mijn werk is ook een leuke jongen.. waarvan ik iedere ochtend als die binnen komt weer gaat kwijlen.. heb hem al eens geprobeerd op te zoeken.. had ik eindelijk gevonden waar die zat.. is die naar een andere kamer verhuisd.. nu ben ik hem weer kwijt.. en ik weet nog niet eens zijn naam
Reformer
Geplaatst: 27-01-10 13:59
aatjuh12 schreef:
haha das niet echt handig van je ik gebruik bijna overal dezelfde inlognaam
Ja heb me hyves naam er nu ook maar in veranderd, zodat ik het wel móet onthouden, hahahaha
toen ik jurk de 1e keer hoorde vond ik er niets aan, maar nu vind ik het nummer toch wel leuk
Ik ken trouwens Jeroen van Koningsbrugge, ik heb samen met zijn broertje gewerkt en Jeroen kwam dan vaak even kletsen, nooit gedacht dat die zo bekend zou worden!
Fieke, hoelaat ga jij morgen naar stal? want ik denk dat ik ook 'savonds ga... en dan kan ik miss met jou meerijden
Twinklebel
Geplaatst: 27-01-10 22:57
Fe_m_ke schreef:
Fieke, hoelaat ga jij morgen naar stal? want ik denk dat ik ook 'savonds ga... en dan kan ik miss met jou meerijden
Om 6 uur, gelijk uit mijn werk. Moet Vien en Kealy doen, dus wordt wel tien uur dat ik weer weg ga van stal, maar als je mee wil rijden wil ik wel even omrijden om je op te pikken?
Ik hoor het morgen wel Fem, of ik je op moet pikken, ga nu mijn bedje in, heb de griep.....en die moet morgen over zijn want dan heb ik er geen tijd voor....