nope, helemaal niets meer (was bij mij op de kamer)
Debbie
Geplaatst: 10-07-10 23:27
Zijn er in jullie week spullen gejat? Jeetje.. heftig!
Ik had bij ons juist een heel vertrouwd gevoel, aan elke stal hingen wel meerdere anky pads te drogen en ik heb zelfs mn pikeur cap een keer laten liggen (vergeten ) die er daarna nog netjes lag.
heleenxx
Geplaatst: 10-07-10 23:29
Bij mij werd alleen iedere avond het hooi van mijn paard gejat
Nou ja! En het is ook niet in je stal gegooid? (zal denk ik ook wel opvallen, gezien je paard het wss niet in 5 minuten tot de laatste spriet kan opeten). Ik moet wel zeggen dat ik vond dat ze weinig hooi gaven (en snap de verleiding wel op op zoek te gaan naar hooi, maar NIET van een ander paard )
heleenxx
Geplaatst: 11-07-10 09:05
Nee, het lag niet in de stal. De eerste keer dacht ik nog dat ze mijn paard gewoon vergeten waren, maar de keer daarna heb ik het voor de deur zien liggen en even later was het gewoon weg. Het stalpersoneel was steeds zo vriendelijk om steeds opnieuw te pakken voor me, maar dan moest ik ze wel opwachten en weer vragen. Best vervelend.
Merel__
Geplaatst: 11-07-10 12:35
heleenxx schreef:
Bij mij werd alleen iedere avond het hooi van mijn paard gejat
ahah, moeten ze niet bij mijne doen! die houdd van zijn eten, en wordt dan heel boos denk ik xd
Maar er wordt om 8 uur 's avonds nog alleen brokken gevoerd, en geen hooi meer. Dus als je bij de voerbeurt van 8 uur '+ hooi' zet dan leggen ze 's middags een plak hooi voor de stal die ze er 's avonds bij het voeren van brokken erbij in gooien.
In de stallen werd niks gejat teminste niet voor zover ik weet.. Maar op de slaapkamer waren by 3?personen geld gejat en een nieuw gstar shirtje.... lekkere kamergenoten
er is bij 2 personen geld gejat en een t-shirtje die nieuw was (kaartjes er nog aan. bij 1 lag de portemonnee ook echt op de tas, bij de ander zat die in een tas in een koffer, er is dus echt naar gezocht. Bij elkaar snel 100 euro...
dit is trouwens niet door kamergenoten gejat, dat is gecontroleerd (voor zover dit te controleren is, maar alle koffers zijn open gegaan en ook de auto's zijn nagekeken op het t-shirtje, er is dus iemand anders onze kamer op geweest...
Debbie
Geplaatst: 11-07-10 14:04
Jeetje.. dat je zulke dingen doet op een kamp.. onbegrijpelijk.
Ik had gelukkig wel altijd mijn portemonnee, camera, etc. in een kluisje met slot erop. Je weet maar nooit.
Vond het wel dom dat niet alle kamers werden doorzocht.. aangezien wij in onze kamer niks te verbergen hadden maar er door een paar wél werd gezegd dat wy het hadden gedaan en ook wij hadden onze vermoedens wie het wél had gedaan
ja ik vond ook dat ze in ieder kamer de koffers en kluisjes moeten nakijken en ook in de kastjes waar de paardenspullen in zaten! Ik zei al gelijk ow die moet t gedaan hebben maar ja probeer maar es te bewijzen! Heb er wel rot door geslapen telkens als onze deur open ging zat iedereen recht op in bed!
Wij dachten eerst dat er een dief ofzo op het terrein liep alles in kluisje gedaan en slot erop aangezien wij een stereo en alles op onze slaapkamer hadden..
Maar het kan natuurlijk ook iemand van buitenaf zijn geweest. Iedereen kan namelijk zo de kamers in lopen en pakken wat hij/zij wil. Bij ons kwam het best vaak voor dat iedereen buiten bezig was en dat er niemand op de kamers waren, helemaal met het mooie weer.
DewiRox
Geplaatst: 12-07-10 21:47
EmptyWords schreef:
nou, dan hadden ze ook de fotocamera en laptop meegenomen die op het bed lagen
Dat valt dan denk ik teveel op, geld stop je zo in je zak..
Dat is waar, je weet het toch niet. Het is inderdaad erg vervelend en ik snap dat jullie er een naar gevoel bij hadden! Het mag toch gewoon niet kunnen dat je niet eens je spullen meer veilig ergens neer kan leggen zonder dat je bang hoeft te zijn dat ze gestolen worden.
Was het eigenlijk aan het einde van de week, of aan het begin al? Allemaal op dezelfde kamer?