DJoysDesignz schreef:We houden het lekker stil en dan *oeps, vergeten te kijken sorry* hahah ik gluur even of ik het op de lijst kan lezen
DJoysDesignz schreef:Sms met ik weet op wie je mag... tot morgenavond die Stef krijgt het eruuuggg slecht morgen!
Flurk schreef:DJoysDesignz schreef:We houden het lekker stil en dan *oeps, vergeten te kijken sorry* hahah ik gluur even of ik het op de lijst kan lezen Hoe kom jij aan de foto van mijn moeder?
KarinW86 schreef:Ik ook zin in vanaaf aaahah zullen we nu niet gelijk weg gaan als jeanette binnenkomt aahha nee dat viel wel heeeel erg op vorige week, ga dan weg voordat ik binnen kom of.............wacht nog even 10 minuten......
Oja dames! Ik ben van mening dat wij toch wel de allercoolste opening hebben van alle topics hier op bokt!
oww heb ook is op een heel leuk poonietje gereden ahahahah ben alleen de foto even kwijt....was in zeeland..zeiden ze van ga maar op (naam even kwijt).... ik aangekomen in stal ahaha was het klein ukje
Kuzcooo was echt mijn moppie ... beetje schrikachtig enzo ahahaha maar heb er toch zonder zadel opgezeten ... tot de galop ging het goed hahaha