allebij lekker zweten en de ruiter een biertje toe toch?? net als jose vrijdag. komt binnen in haar eentje en besteld 3 bier.leek wel of ze dorst had. zet ik jullie dan zo hard aan het werk. haha
Conny was helemaal van slag. Maar ze waren wel lekker die biertjes, toch Ate ???
Geweldig die wedstrijdstress. (jammer dat ik het niet kan meemaken)
xan
Geplaatst: 01-03-09 00:21
Wij zijn vanaaf gezellig met vrienden uit eten geweest in Amsterdam (Jordaan). Daarna nog ff een café-tje gezocht. Maar daar zitten bijna alleen maar jongeren, , dan zijn wij wel oud hoor hahaha Heerlijk vind ik om zo door de stad te lopen.
xan
Geplaatst: 01-03-09 00:23
Verder weinig nieuws van mijn kant te melden. (Ik kan onmogelijk tegen jullie geklets op )
Nou, nog 5 minutjes en dan mag ik weer lekker naar m'n werk. We zijn vandaag met een man minder, dus dat is niet zo leuk. Degene die er niet is moet naar een andere afdeling, want wij hebben lege bedden. Snappen jullie dat nou ???
LIQUITA
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-09 06:43
Nou ja...eerlijk gezegd kan het ook wel hoor. Ik werk op een revaldatie afdeling, dus zeg gewoon dat iedereen alles zelf moet gaan doen, ze willen tenslotte toch weer snel naar huis .
Was net buiten met de honden, en het is echt heerlijk. De vogeltjes fluiten en je ziet het al een heel klein beetje licht worden in de lucht. WELKOM VOORJAAR !!!!
LIQUITA
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-09 06:45
Als het goed is is dit het laatste berichtje op pagina 202.