Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Laser van het toestel ging in ene stuk, dus dan kunnen we de patiënten niet meer instellen. Een aantal patiënten die chemo horen te krijgen hadden nog geen chemo gehad, en er moet 1-2 uur tussen de chemo en de bestraling zitten, dus straks hebben we in ene 4 patiënten tegelijkertijd staan. Erg handig dus
.
). xveer schreef:Talida schreef:Veertje, heb jij vanaf volgende week maandag als je mina doet ook ff tijd voor Tal? paddockje, molen, opstrooien, niet bijzonders?
Dan kan Snies dr savonds nog ff in de molen zetten. ben echt heel benieuwd hoe mn cursus gaat zijn
Ja hoor, dat is prima!
Ben er alleen de 26e niet, dan heb ik namelijk proefwerkweek![]()
Eigenlijk wilde ik al op stal zijn, was al om 12 uur uit maar m'n scooter heeft het denk ik begeven...Hij start niet! Heb het echt al 20 min. staan proberen maar er gebeurd gewoon niks...
![]()
Dus zometeen lift ik even met Pris d'r mama mee naar stal

Bakken zullen nog wel oke zijn
xveer schreef:JoNew schreef:Jee en het thema is apres ski he! Moet ik dan echt in me ski outfit!! Als t binnen wordt dan is t wel een beetje warm
Volgens mij is het in de rijhaldus dan is zo'n skipak helemaal niet zo verkeerd!
_Rijkie_ schreef:In de rijhal??? OMG lekker koud
_Rijkie_ schreef:De 26e zet ik in mn agenda
Mina kan denk gewoon aan de longe hoorBakken zullen nog wel oke zijn
Sniesie is dan op vakantie, en ik ben op cursus

Was het maar zo'n feest!
Zo ver denk ik nog niet vooruit!
xveer schreef:Haha zo lekker optimistisch![]()
Dat bio gaat ook echt nergens over.. eigenlijk is het allemaal best wel logisch maar toch weer iets van 30 pag. stampen![]()
Ik zit nog zo ontzettend in m'n vakantieritme maar moet me echt maar weer even op school gaan focussen! 't schiet niet echt op zo![]()
Lau, heb jij in de week van de 26e ook pww? Want misschien kun jij Mina dan doen?
Lauraaa_ schreef:xveer schreef:Haha zo lekker optimistisch![]()
Dat bio gaat ook echt nergens over.. eigenlijk is het allemaal best wel logisch maar toch weer iets van 30 pag. stampen![]()
Ik zit nog zo ontzettend in m'n vakantieritme maar moet me echt maar weer even op school gaan focussen! 't schiet niet echt op zo![]()
Lau, heb jij in de week van de 26e ook pww? Want misschien kun jij Mina dan doen?
Ik heb alleen aan het eind van het jaar een pww!
Dit weer is niet echt bevordelijk... Ik was vandag 11u alweer uit. De verwarming was kapot! Ik had eerst les in een ander gebouw en zodra ik in mijn eigen gebouw was, heb ik gelijk maar m'n jas aangetrokken. Raar gezicht als iedereen met zn jas aanloopt.
Het was echt spiegeltje glad op school, al glijdend moest je naar je gebouw toe... Had gelukkig wel eerste 2 uur vrij, dus geen Nederlands in de mediatheek het eerste uur
Renee__ schreef:Wilde net zeggen haha!
Ik heb volgende week ook pww. Balen van je scootDit weer is niet echt bevordelijk... Ik was vandag 11u alweer uit. De verwarming was kapot! Ik had eerst les in een ander gebouw en zodra ik in mijn eigen gebouw was, heb ik gelijk maar m'n jas aangetrokken. Raar gezicht als iedereen met zn jas aanloopt.
Helaas is de verwarming weer gemaakt en heb ik morgen weer les.Het was echt spiegeltje glad op school, al glijdend moest je naar je gebouw toe... Had gelukkig wel eerste 2 uur vrij, dus geen Nederlands in de mediatheek het eerste uur
Dus wij kwamen met zo'n 20 man te laat in de les, zegt die leraar, Ja jongens! Briefje halen! Gelukkig hebben we ons met lief lachen en zeggen dat 't heel glad was onderweg onder het melden uit gepraat
Ik ga richting stal!
_Fieke schreef:staat die niet op de startonderbreker VeeR? Dat had ik dus laatst![]()