kom heel misschien vanavond nog, maar denk het niet want hier gaan 2 vriendinnen logeren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

AnnemiekvM schreef:Nou ik heb weer inkopen gedaan de afgelopen dagen.
wasmachine, koelkast, gasfornuis, gordijnen, vloer, verf, waterkoker, prullebak, handoeken, theedoeken en nog heel wat aan prullaria.

x_kelsey_x schreef:Jaja, ashley heeft zich eindelijk gemeld na maanden lang mee lezen

)

x_kelsey_x schreef:Jaja, ashley heeft zich eindelijk gemeld na maanden lang mee lezen
Shetjjee__x schreef:die foto van Chevy met je petje is leuk Ashley!![]()
_Roosmarijn_ schreef:Goedemorgen!
Vanacht beneden geslapen bij Jip. Naja geslapen..Hij werd steeds weer wakker en piepen en blaffen. Uiteindelijk heb ik vanaf half 4 tot iets voor half 7 kunnen doorslapen. Daarvoor sliep ik steeds bijna en dan begon hij weer.. *zucht*. Haha, maar verder is hij wel lief hoor. Hij moet gewoon nog leren dat hij gewoon moet slapen en stil moet zijn 's nachts.
![]()
Gisteren is hij trouwens even op stal geweest. Gisteravond had ik afgesproken met de andere ex-bijrijder van Tukker en toen zijn we bij hem wezen kijken. En het gaat super met hem!Toen we weer terug op stal waren stond ik nog even wat te kletsen met wat mensen en toen kwam opeens mijn vader en mijn broertje met Jip het erf op fietsen (we hebben een hondenmand voor op de fiets). Nou dat vond hij wel leuk! De 2 jack russels bij ons op stal waren heel voorzichtig met hem dus helemaal super. En Jip heeft even kennisgemaakt met een paard. Jip vond het een beetje spannend maar dat paard, die vond het leuk joh!! Echt heel leuk!
Die foto's die ik gisteren zou plaatsen komen er zo aan...![]()
@Lisa: Leuk dat je op Callista zat? Volgens mij vindt je haar wel leuk of niet? Op wie zat Kels eigenlijk?
@Anneke: Jaa volgens mij sliep ik toen ook eindelijk..En waar is hier?
Leuk dat je bij Monthy Roberts bent geweest. Wel jammer dat hij er niet was anders had je hem kunnen ontmoeten, dat zou wel gaaf zijn geweest!
ben echt benieuwd naar m. maar ik zie m op je feest toch?

Gelukkig hadden jullie er geen last van!
hestejente schreef:Hihi Roos, hebben ze daar een paard dat jonge hondjes paardproof maakt![]()
Annekenou lig jij natuurlijk net te pitten. Heb je al leuke spulletjes voor JLo ingeslagen?
LieZ_Horses schreef:Hoi!
Wow eng Anneke!Gelukkig hadden jullie er geen last van!
Haha Ashley, begin je bokt verslaafd te worden?
_Roosmarijn_ schreef:Hier de foto's van eergisteren:
Ze zijn wat onscherp maar dat komt omdat het 's avonds was en ik hem om de nachtmodus moest zetten omdat ze anders heel erg donker werden. Maar dan moet Jip wel stil zitten wil je een scherpe foto hebben.. En dat is best moeilijk voor een pup.
_Anneke_ schreef:@Ashley: hee leuk dat je ook meekletst hier