Misskaren schreef:Citaat:Overigens mijn complimenten/dank aan Cees, hij was ervan geschrokken dat tiff was blijven hangen, en toen ik vandaag kwam was er al gelijk wat aan dat haankje gedaan! Echt helemaal top, erg fijn!
@Jarrah, wanneer was dat dan en wat voor haak dan?? Was gistermiddag op stal en met Tiff was niks aan de hand ? Ze kwam als gewoonlijk ff een aai over d'r bol halanMaarre altijd complimenten aan Cees en Co, als er wat is, is het altijd supersnel verholpen !!
De bout, van de scharnier aan de buitenkant van mijn staldeur. Het is waarschijnlijk na het avond-eten gebeurd, want anders had Cees het denk al eerder gezien. Ik was er tegen 8, dus ik denk dat het ergens tussen 5 en 8 is gebeurt

De onderkant van het neusgedeelte van haar halster hing nog aan die bout en de rest van haar halter hing vervolgens over de deur heen de stal in... Je kon dus echt duidelijk zien hoe en waar ze was blijven hangen en hoe ze hem vervolgens kapot getrokken heeft. Gelukkig was het een klein metalen stukje van de gesp die het begeven heeft, dus ik heb goede hoop dat ze met een ruk dat ding kapot heeft getrokken en dat ze niet met haar volle gewicht eraan heeft moeten hangen... want dan ben ik alsnog bang voor inwendig letsel aan de wervels oid! Maar voor zover lijkt de schade mee te vallen... de tijd zal het leren