Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LieZ_Horses schreef:Ze moesten vandaag allemaal zonder zadel rijden.
Omdat de zadels zijn gestolen.
Laten we hopen dat het een 1 april grap is. En dat het niet echt is!

Dominiqueee schreef:Kan me haast niet voorstellen. Annet doet namelijk de zadelkamer altijd op slot. Zelfs binnen de openingstijden.
Ohja, en over dat verhuren van pony's in de meivakantie: dat hadden ze wel een andere naam kunnen geven dan 'ponyverkoop', ik schrok me rot toen ik het zag op de jaarplanning ('wtf, straks gaan ze de manegepony's verkopen!').
@ Annemiek: Lijkt me geweldig om zo'n stuk vlakbij stal te hebben! Eigenlijk hebben we nergens in de buurt zo'n super lang stuk...

Dominiqueee schreef:Haha, ja. Geef toe: het staat er echt heel raar. Weet zeker dat mensen het verkeerd hebben begrepen.
Maar als het echt waar is: heel vervelend dat er zadels gestolen zijn! Al weet ik bijna zeker dat er iets achter zit. Weet zeker dat het gewoon bedoeld is als een 1 april grap en zo doe je tegelijk ook nog iets anders met de lessen. Zonder zadel rijden is nog leerzaam ook.
@ Tessa: Waren alle zadels weg? Dan is het namelijk niet zo geloofwaardig, want zadeldieven nemen echt niet alles mee. Alleen zadels mee die wat opleveren.

en Manouk wou zelfs niet meer terug naar de draf en wou alsmaar door galoperen! 

Dominiqueee schreef:Ben trouwens benieuwd waar ze al die zadels gelaten zullen hebben. In het woonhuis ofzo? Dan ligt je hele huis vol met zadels.

)

(naja nu niet meer, ongeveer 10 minuten geleden nog) Dominiqueee schreef:ze was vroeger toch heel erg verwend?Manouk is leuk he? Ik heb dr ook met plezier op gereden, maar ik vrees dat ik nu echt te zwaar voor haar ben geworden. Als ik dr lekker aan het lopen had, was het echt zo'n chique sportpony'tje. Nouja, ze is natuurlijk ook hartstikke chique: het is een stermerrie en ze was ook niet goedkoop heb ik gehoord.

Ze is ook leuk, maar hoe ze rijdt weet ik dus niet

Shetjjee__x schreef:Dominiqueee schreef:ze was vroeger toch heel erg verwend?Manouk is leuk he? Ik heb dr ook met plezier op gereden, maar ik vrees dat ik nu echt te zwaar voor haar ben geworden. Als ik dr lekker aan het lopen had, was het echt zo'n chique sportpony'tje. Nouja, ze is natuurlijk ook hartstikke chique: het is een stermerrie en ze was ook niet goedkoop heb ik gehoord.
hihi, wil me volgende FNRS (na Blija Bokaal dan) wel op haar doen, maar denk dat als ze niet meer bokt ik er niet meer op mag rijden![]()
had er ongeveer een jaar geleden wel al 1x op gereden
Nanouk gaat 29 April met Nando, gaat echt lol worden![]()
Ja de 28e kan niet
Dan heb ik nando al