Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:Ik nog 5 en halve week...dan ben ik 2 weken vrijATE schreef:nog twee weken werken en dan ben ik 2 weken vrij
Ik nog 8 en dan 3 weken vrij.

meelen schreef:Geen slecht geweten toch hoop ik?
ATE schreef:a.s. zaterdag gaat nadine mee met joyce naar camping in braband haal haar woensdag dan weer op

LIQUITA schreef:Ja, lekker he. Wanneer heb je nou vakantie? Gaan tijdens ponykamp wel gezellig ' picknicken' he bij Veldt?
) meelen schreef:HEERLIJK, ik kijk er ook echt naar uit. Lekker een weekje met z'n 2en, hihi.Lekker he, je vakantie nog in het vooruitzicht.
Is iedereen alweer aan het werk, en dan gaan wij lekker nog.
xan schreef:LIQUITA schreef:Ja, lekker he. Wanneer heb je nou vakantie? Gaan tijdens ponykamp wel gezellig ' picknicken' he bij Veldt?
Wanneer is het ponykamp ??
Vond de avonden tijdens deze ponykampen altijd heel gezellig (dat is toch wanneer de kantine
gesloten is en wij met wijn en chips buiten zitten)

Xan. Ook goedenavond. 
ATE schreef:nog twee weken werken en dan ben ik 2 weken vrij
xan schreef:3 t/m 9 augustusLIQUITA schreef:Ja, lekker he. Wanneer heb je nou vakantie? Gaan tijdens ponykamp wel gezellig ' picknicken' he bij Veldt?
Vond de avonden tijdens deze ponykampen altijd heel gezellig (dat is toch wanneer de kantine
xan schreef:ATE schreef:nog twee weken werken en dan ben ik 2 weken vrij
Ik heb vanmiddag voor het laatst gewerkt.
Morgen auto inpakken en donderdag rijden .......naar Spanje![]()

meelen schreef:Xan. Ook goedenavond.
xan schreef:En tafelkleedje met kaarslicht.LIQUITA schreef:Ja, lekker he. Wanneer heb je nou vakantie? Gaan tijdens ponykamp wel gezellig ' picknicken' he bij Veldt?
xan schreef:HOOImeelen schreef:Xan. Ook goedenavond.
Hoi meiden, kom ook nog ff binnenvallen

ATE schreef:ik ga nog ff bij de meiden zitten spreek jullie laterssssssssssssssssss
dan maar weer. 
LIQUITA schreef:Ja, lekker he. Wanneer heb je nou vakantie? Gaan tijdens ponykamp wel gezellig ' picknicken' he bij Veldt?
xan schreef:Wanneer is het ponykamp ??
LIQUITA schreef:3 t/m 9 augustus

ATE schreef:ik ga nog ff bij de meiden zitten spreek jullie laterssssssssssssssssss
ATE schreef:Er liggen 2 grote Picknick tafels voor de kantine. Die moeten alleen nog in elkaar gezet worden. We kunnen wel een aanvraag in de ideeenbus doen voor zo'n partytent, net als ik Kootwijk.hahahaha en geen onweer

LIQUITA schreef:ATE schreef:Er liggen 2 grote Picknick tafels voor de kantine. Die moeten alleen nog in elkaar gezet worden. We kunnen wel een aanvraag in de ideeenbus doen voor zo'n partytent, net als ik Kootwijk.hahahaha en geen onweer
xan schreef:Mooi dat kom ik net op tijd met NoNo![]()
![]()
![]()
Gezellig, heb er nu al zin in. Zal alvast wat flessen wijn apart zetten
???