goed gedaan Jootje !! En Esther ook hoor, tuurlijk !! Je doet het toch maar mooi !! Lief nichtje heb je !
Foto van ponies is lief ! Dees, nu al aan de taart? Mmmm !!
Gister eindelijk kunnen rijden met jasper, die met een mega-koker stond....kijk is; na spuit dectomax en veeeul mineralen en eiwitten ( hij blijkt resistent voor wormenkuren, had daardoor dus besmetting en eiwitafbraak-bloedarmoede-oedeem) is het gister na het rijden weer geslonken !! Yes ! Zo'n verschrompeld zakkie heeft ie nu Moet nu wel elke dag even riejen, wat een straf !
kzag mooie rijbroek.. maar denk dat ik niets ga kopen.. kweenie..
kwil nog naar mr ed..
maja miss... toch maar iets leuks ofzo
mammaslamma
Geplaatst: 18-01-10 13:18
[quote="Jow"]marion: zijn echt leuke pony`s, vind cleo ze ook een beetje leuk?? wanneer mag je weer met gerrit beginnen?
Cleo heeft er nog weinig naar omgekeken eigenlijk, hier en daar es een aaitje, meer niet,maar gisteren heeft ze gepoetst en getut en vooral de angstige voelt zich bij haar erg prettig, dus moet ze vanaf nu maar een beetje aandacht aan gaan geven. Ze zal ook wel de shetten missen, zeggen doet ze het niet,maar het lijkt me zo. Gerrit kan weer van stal, ik ga nu weer draven op de straat een maandje of 1,5, dan weer naar Bodegraven voor de laatste update en dan moet hij toch wel weer als nieuw zijn,zoals hij nu draaft, mankeert hij niets meer i.i.g, maar het zekere voor het onzekere nemen.
Nog gefeliciteerd met de punten, als ik iets van jou lees, heb ik altijd zoiets van, Jow, ga slapen, rust uit, neem vacantie, volgens mij neem je teveel hooi op je vork, is nie goeeeee
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 18-01-10 13:38
juf_esther schreef:
Dames, om 18:00 start de uitverkoop bij Ooteman, en zit essie klaar voor d'r computer....
zo marion dat klinkt wel super van gerrit! kun je weer lekker aan de gang! al zijn de pony`s natuurlijk ook erg leuk, zou leuk zijn als cleo ze later ook een beetje kon rijden, zijn echt leuke pony`s en lijken nog groot ook voor de kar!
haha, ja tis af en toe wel beetje veel, maar t is nog te doen.. zolang mn ouwe er maar niet teveel mee bemoeit.. maar moet vandaag heel de dag werken, vink zooo saaaaai,
Ik wil ook wel, vind die spulletjes van HH zo leuk, in 't roze. Maar ik geloof dat dat enkel in kindermaten is. Wel zonde, hihi zou zo leuk staan bij m'n hoofdstel.
Kan overigens ook zo'n leuk roze/blauw/lila hoofdstel voor schimpie kopen, is maar 25 euro. Met bling bling. Of vind je dan dat ze voor gek loopt jow?
juf_esther
Geplaatst: 18-01-10 14:43
Miss_Malfoy schreef:
Kan overigens ook zo'n leuk roze/blauw/lila hoofdstel voor schimpie kopen, is maar 25 euro. Met bling bling. Of vind je dan dat ze voor gek loopt jow?
Er zitten voor marjon trouwens ook leuke dingen bij, passend bij haar spulletjes die ze al heeft. Alleen je moet even kijken of het met verzendkosten ook nog goedkoper is dan in de winkel.
En nog maar een berichtje... Je moet minimaal voor 40 euro kopen. Ik heb alleen iets van 7,50. Gaan jullie nog wat bestellen? Zoja ik zoek iemand die dat van mij er bij wil doen...
_Marjon_
Geplaatst: 18-01-10 20:33
Ik wil dat bruine hoofdstel van 15 euro!!!
Ben nu pas thuis en moet nog een account maken enzo.
Verder... twijfel ik over de hh peesjes flintstone maat full Heb nml de cob maar vind ze zelf iets te klein...
verder zocht ik nog het dekje dat ik al heb in flintstone, maar dan de kleur java. Bruin ook.. Maar daar hebben ze alleen het 'pluto' dekje van, en die vind ik niet leuk..
Op de site van barefoot hebben ze ook kinder barefoots in kleuren blauw en rose . Echt liefig! Is weer eens wat anders als een pannekoek zadeltje voor op een shettie.