xenalee schreef:dan ga jezelf een winkel beginnen![]()
zou wel een goed idee zijn
ik heb spullen zat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xenalee schreef:dan ga jezelf een winkel beginnen![]()

loveseben schreef:word trouwens al een tijdje op de hoogte gehouden door een meisje van het fpf
zij staat ook ergens in schiedam met haar paard en heeft vernomen dat er op stal langelaan droes heerst
eerst wisten ze het nog niet zeker, maar vandaag was de uitslag van de veearts en het is droes
maar het word een beetje in de doofpot gestopt door hun
die meid zegt dat ze ook al een soort dreigmail heeft gehad, hoe ze het in haar hoofd haalde om het rond te bazuinen
het schijnt dat ze ook gewoon met de friezen van stal langelaan naar de friezendag in hoofddorp gaan op 6 juli
maar goed, ik weet niet of het allemaal waar is, maar ik hoop niet dat er morgen mensen bij ons starten van stal langelaan
mocht het wel zo zijn vind ik het behoorlijk asociaal dat je dan gewoon overal gaat starten
wat heb jij vandaag gereden cher?

damn.. het is rot hier.. zit nu met laptop op de patio omdat het met 40 graden wat te warm is in de zon
ben wel strondverkouden door de airco, maar dat relaxen hier bevordert mijn herstel daarvan wel

Hoop dat het niet al te warm blijft voor je, anders kan je zo wienig doen? of is dat de bedoeling?
lies hoe bevalt jouw lensje??
jij wel en ik niet !! hihi
)
dan gaan we trouwen, jeetje zeg
ikke in ieder geval wel