Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ATE schreef:bye![]()
![]()
![]()
lekker.

LIQUITA schreef:Morgenochtend nog regen, in de middag komt de zon door. Woensdag schijnt een aardige droge zomerse dag te worden. Ik hoop het, ik hoop het

. Gosh, dat we zoveel water in de lucht hebben. Het lijkt nu droog, dus ga ik de post bezorgen (vakantiebaantje). 
Yinari schreef:Het weer blijft altijd een goed onderwerp in dit land. Gosh, dat we zoveel water in de lucht hebben. Het lijkt nu droog, dus ga ik de post bezorgen (vakantiebaantje).
Dat selecteren valt nog niet mee zeg, heeft Meelen geen tips voor mij??

Nou, ik dus niet, jij doet het beter 

Yinari schreef:Nou, ik dus niet, jij doet het beter
Select Mail zit ik, die kanaries (nogal gele pakjes en fietstassen)

LIQUITA schreef:smuidra schreef:Hebben ze ook hele grote karren![]()
![]()
![]()
![]()
Er staat een hele grote (huif)kar op de manege, kunnen jullie ook nog droog zitten.

meelen schreef:WINNITOU, nog niet echt weer voor een duinritje hé?

smuidra schreef:Is er morgenavond nog iemand??????????

Yinari schreef:Ja, ik krijg per stuk betaald. Geen idee wat het uiteindelijk gaat opleveren maar ach, ik ben lekker aan de wandel

. Nou ja, ik had ook niet verwacht er veel mee te verdienen en het geeft een hoop vrijheid zo. Het ging er meer om dat ik niet niks wil doen. Vind ik zo lui overkomen naar mijn pa+ma toe. 
Yinari schreef:Ja, had ik wel een beetje bedacht, ik denk dat ik dan op nog geen drie euro per uur uitkomt. Nou ja, ik had ook niet verwacht er veel mee te verdienen en het geeft een hoop vrijheid zo. Het ging er meer om dat ik niet niks wil doen. Vind ik zo lui overkomen naar mijn pa+ma toe.

winnitou schreef:smuidra schreef:Is er morgenavond nog iemand??????????
Ik blijf dinsdagavond waarschijnlijk thuis, ga 's morgens met Rowan heen en dan 's avond maar aan de relatie werken. Anders zien we elkaar haast niet (kun je ook geen ruzie maken).
Heb maandagavond gereden. Had geen fut, was vrij laat... had dan ook bijna niet meegereden... maar heb het wel gedaan en fantastisch lekker gereden. Het hele weekend had er niemand gehobbeld op Nap (was donderdag de laatste geweest) en dat was duidelijk te merken, Nap was super(voor zijn doen).
winnitou schreef:meelen schreef:WINNITOU, nog niet echt weer voor een duinritje hé?
We wachten tot de verwachtingen wat beter worden en dan wel voor een paar dagen want ze hebben het zo vaak mis.
Arme Hackie die zit straks te hobbelen en wordt tot aan haar ondergoed nat, grote doorijplekken op haar billen en benen,handen die open liggen. Had ze toch even op ons moeten wachten.
Hackie als je nog niet weg bent, ik heb nog van die rainlegs liggen, blijven je benen nog iets droog en een jas die over je zadel heel valt anders loopt alles via je zadel je bilnaad in....