Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

davinci1 schreef:pfffffffffff wat een kl*te dag
davinci1 schreef:pfffffffffff wat een kl*te dag
) dus kom straks brak bij de paardjes aan.
barry had ooknog even naar davinci gekeken hij is de eerste hoefsmid waar da vinci niet bang van is
maar dat bokkepootje van hem (steil hoefje) valt reuze mee gelukkig
wel erg zin om ook is te gaan rijden djinnie schreef:Zo lui, alles goed vandaag? Hier wel.. Vandaag doet Tessa (mijn verzorgster) Moonlight, of heeft gedaan moet ik zeggen. Aniet, had ze nu met jou een buitenrit gemaakt? Ging wel goed, geloof ik? Fijn in ieder geval. Ik ga lekker relaxen. Heb net onze nieuwe auto gezien, die Roel vandaag ging ophalen.. Wat een kakbak! Echt supergaaf, hahahaha![]()
Morgen ga ik Moons rode sinterklaas bandages ophalen bij Syl. Daarvoor lekker naar Moon, even losgooien. Zondag wil ik een buitenrit maken. Zijn er nog gelijkgestemde zieltjes zondag met wie arme ik een buitenritje kan maken, anders moet ik helemaal alleen...
Sily schreef:Syl meldt zich, alleen wat jammer nou dat ik Lay weg ga brengen![]()
Ben benieuwd hoe de knalrode bandages hem staan.
Ilse, Barry is over het algemeen vrij goed met paarden, eerlijk maar wel goed
)

AnitaJoeri schreef:Hallo.Ja Tamara ik heb ff met jou Tessa een buitenritje gemaakt.Eerst stukje park,maar daar is het supernat en haar aantal paadjes laten zien waar ze nog meer kan rijden buiten het ruiterpad dan.Daarna naar de zandvlakte en nog de daaraansluitende dijk richting Langelaan gedaan.Kwamen we ook haar vader nog tegen op zo'n blubberpad[op mountainbike].Haha zijn hele gezicht onder de modderspatten.Leuke meid en het was erg gezellie.Paarden zoals gewoonlijk erg lief.
Karin ik heb de boys ook vandaag 1 en een half uur losgehad.Mandag ben ik wel vrij maar kom ik sávonds pas omdat ik les heb,kijk dan nog wel of er plek is.Bij heel mooi weer ga ik misschien overdag nog wel ff extra en woensdag ga ik zo ie zo overdag en dan gooi ik ze altijd wel los.
Diddle heeft zich keurig gedragen vandaag,wat vind je daar nou van hihi.
en Ilse was je patat lekker ???
ik ga lekekr me bedje in