stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sjorsie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:57

danifur schreef:
sjorsie; wij rijden ook altijd wel door hoor! Echt stilstaan midden op de weg is zo vervelend!

Tong uitsteken Clown

edit:
blz 201 we gaan snel

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:59

ja we gaan inderdaad snel, en t meeste is nog slap prutsmuts ook Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 16:10

oliebol zeg het lijkt wel of het dak er hier afgaat! Plat dak hebben we want is een voormalige loods waar kantoren ingebouwd zijn.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 17:40

Ja lekker weer he Verdrietig brrrrr
Stuur maar foto hoor Annemiek, geen probleem Haha!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 17:47

Zirano schreef:
Het zijn een stelletje leukerts hoor Amigo en Zirano.Ellen graag ik ga even een mooie foto opzoeken van Zirano.Ik begin te balen want ik zit straks wel elke dag in dat gezeur van lichtjes kijkers van purmerland tot afslag de haal KNUDDE.

Ik ook.... Balen zeg.... Boos!

Dus v/d Marel komt morgen? Ik wilde hem vragen of hij als hij klaar is met Zirano en Omar nog even naar Gilles wil kijken. Die heeft vorig jaar zo zijn neus gestoten aan de rand van zijn stal. Toen gingen er 6 nietjes in... en hij heeft er een litteken aan overgehouden. Giel heeft geen klachten (niet wat hij laat merken), maar even voor de zekerheid. Hoorde dat klachten van Zirano waarschijnlijk ook komen door klap tegen zijn hoofd/kaak?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 18:31

even kijken wat ie doet:
Afbeelding

beetje hyper hihi, nog even knutselen Tong uitsteken

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door sjorsie op 07-12-06 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-06 18:38

hallo allemaal heb eindelijk weer internet Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-06 18:45

sjorsie schreef:
danifur schreef:
sjorsie; wij rijden ook altijd wel door hoor! Echt stilstaan midden op de weg is zo vervelend!

Tong uitsteken Clown

edit:
blz 201 we gaan snel

ja jullie gaan idd snel ik moet 12 pagina's door lezen hahaah maar dat doe ik niet hoor het meeste is toch slap geouwe ho er Tong uitsteken maar niet alles natuurlijk Tong uitsteken maar het meeste hb ik al gehoort op stal

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 18:48

12 pagina's valt nog mee.. op dat setjes topic moest ik er elke dag wel 30 bijlezen.. :S Daar ben ik dus mee gestopt. (vandaar ook dat de setjes site naar een ander gegaan is) Haha!
Heb wel wat anders te doen hahaha
Taams topic is voor mij makkelijk bij te houden. Maar ja, als je een paar dagen geen internet heb.... dan moet je ff bijlezen Tong uitsteken Haha!

Tot straks op stal! Doei!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 18:51

Afbeelding nog eentje

edit: werkt nog niet echt lekker

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 20:06

nog een probeersel Afbeelding

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 20:29

Ellen ik heb nog geen foto gemaaakt van Zirano het was zulk een pisweer.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 20:33

Ellen kan je Ilion ook sneeuw geven? Kan je dan mijn avatar er af plukken, of moet ik iest naar je sturen?

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 20:48

Hi Shirley de bakken waren al gevuld vast kaboutertjes

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 21:58

hihi, handig zulke puntmutsjes. Was gister ookal. Ik denk dat Taams ze dan al voor me vult zodat ik niet meer om de sleutel hoef te vragen. Top. Ik elk geval toch bedankt.

Dames ik ga lekker naar mijn bedje. Truste Slapen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 23:54

ShirleyA schreef:
Ellen kan je Ilion ook sneeuw geven? Kan je dan mijn avatar er af plukken, of moet ik iest naar je sturen?

Kheb um al:
Afbeelding Haha!
Mistrals bakken stonden open, en de deksels lagen verderop.. erafgewaaid. Ik heb ze maar weer even (goed) afgesloten. Zijn wel deksels met gebruiksaanwijzing! Knipoog
Zirano schreef:
Ellen ik heb nog geen foto gemaaakt van Zirano het was zulk een pisweer.

Okie. Heb je geen leuke foto's op je pc staan ofzo..? Die kan je dan evt. naar me email sturen..?

@Sjorsie: leuk je probeersels Haha! Ik heb ook een Kerstkaart gemaakt met Kerstballen en de beestjes Haha! Maar omdat ik die ook als kerstkaart ga versturen, zet ik hem nog niet online... Tong uitsteken Anders is de 'verassing' eraf he hahahaha

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 03:49

Geen mooie foto maar de enige die ik van het "kleine broertje" heb

Afbeelding
misschien kan je m leuk bewerken Knipoog

Nu ben ik wel weer eerder he zirano Tong uitsteken nee hoor! weer als laatste Knipoog want ik moet nog naar bed Dromen
Gisteren had ik niet zo zin om uitgebreid te bokken dus vandaar dat ik er niet was zo vroeg Knipoog

Vriendlief krijgt pas over 2 weken zijn uitslag van zijn examens.....even spannend afwachten dus..

Dabo je hebt weer een nieuwe pb!

Aankomende dagen ben ik even niet op stal.....rosanne doet haar en gaat haar rijden
Ik ben namelijk al een aantal weken ongesteld en mijn lichaam loopt helemaal in de roets kwa regelmatigheid
vorige week trok ik het nog redelijk maar deze week was ik echt te moe en te duf om te oefenen met rijden..
Nou heeft het feest er natuurlijk ook flink ingehakt (letterlijk <hakkuh!> Clown )
Vandaag dus maar even bij de arts geweest en nu ben ik dus van mijn gewone pil afgezet en heb ik vandaag een naald in me bil gekregen Sigaar
prikpil dus.....en ik heb geen idee hoe snel zoiets hoort te werken maar vanavond is na enkele weken mijn menstruatie eindelijk gestopt! Haha!
Alleen nu heb ik vette pijn in me bil en is ie best heet Tong uitsteken Rolleyes

ach ja gaat ook wel weer over Knipoog

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 05:56

Lekker een ijszak erop doen,en inderdaad ja gaat je bed in en op dat moment kom ik er net uit.Even purmerend het laatste nieuws brengen.Wat een snertweer,die storm mag van mij wel eens gaan liggen hoor,zal een stuk rustiger voor de paarden zijn.
Straks weer evenEmmeloord bellen en het laatste nieuws overleggen.Er komt nog steeds wat bloed uit alleen het begint nu helder te worden.
De deur van de spuitplaats ging gisteren niet dicht en Zirano dacht er meteen heel anders over om nu i.p.v. rustig te staan lekker te gaan dribbelen omdat hij misschien wel even er tussenuit kon schieten,mooi niet.Uiteindelijk stond hij toch netjes stil.
Vork volgende keer neem ik een prikstok mee(geintje)nee hoor voor worteltjes doet hij alles.
Ger is echt geweldig loopt elke ochtend met mijn mannetje en zet hem los,Zonder hem zou ik het de afgelopen tijd niet gered hebben.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 07:38

Dabo schreef:
ShirleyA schreef:

Kheb um al:
Afbeelding Haha!
Mistrals bakken stonden open, en de deksels lagen verderop.. erafgewaaid. Ik heb ze maar weer even (goed) afgesloten. Zijn wel deksels met gebruiksaanwijzing! Knipoog

Top Ellen Thanks Erg mooi hoor zo die sneeuw. Pling
Denk dat de deksels idd er af waren gewaaid, was ook wel heel erg gister. Ze gaan idd lastig dicht Ellen.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 08:02

[Mogguh"

Goh shir je bent eerder dan mij! Jij bent echt goed haha! Bluuh waait het weer zo? Dat is echt bagger gister heb ik genoeg aan mijn conditie gedaan met fietsen dacht ik zo!

Naadje wat balen dat je bilprik heb gehad maar als het helpt zou het fijn zijn toch!

Mar ga je vanavond zelf naar stal met Chantal of moet ik Chantal oppikken tussen kwart over 7 en half 8? Ik moet Larmy rijden dus ben er toch zoiezo wel!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 09:36

Ze belt jou straks na school even op.Alvast bedankt.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 11:23

Mogguh mensen! Haha!
Ik had zelf natuurlijk ook nog foto's van Zirano he Haha!
Hier heb ik er al 2 voor je, Marjan:
Afbeelding en Afbeelding
Op deze computer kan ik er geen sneeuw opzetten, dat kan ik vanavond nog wel ff doen Haha!

Ik heb je pmmetje, Naadje, en je hebt er al 1 terug. Sterkte met je pijnlijke bil! Komt wel goed, ik hoop dat ie werkt. zo'n lange menstruatie lijkt mij ook niets... Verdrietig

Als je morgen Bella wilt rijden, Willemijn moet je maar ff een gil geven hoe laat je op stal bent Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 11:24

Zirano schreef:
Ze belt jou straks na school even op.Alvast bedankt.
Moet Zirano vanmiddag ook nog even los...?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 11:29

Leuk die foto's van Zirano! Hey Ellen ik wou eigenlijk een foto van Omar die in mijn profiel staat als avater (met sneeuw). Kun jij hem eruit krijgen. Ik had helemaal geen tijd gisteren om nog op bokt te komen in avond. Vanavond denk ik ook niet. Ik ga even kijken welke foto ik wil en plaats die hier wel even. Kun jij voor mij avatar maken *please Haha! *

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 11:30

Afbeelding Weet niet of je het logo eraf kunt poetsen Verward

of deze:

Afbeelding

Als het niet met het logo lukt dan moet ik even een andere foto bedenken!