danifur schreef:sjorsie; wij rijden ook altijd wel door hoor! Echt stilstaan midden op de weg is zo vervelend!

edit:
blz 201 we gaan snel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
danifur schreef:sjorsie; wij rijden ook altijd wel door hoor! Echt stilstaan midden op de weg is zo vervelend!

brrrrr
Zirano schreef:Het zijn een stelletje leukerts hoor Amigo en Zirano.Ellen graag ik ga even een mooie foto opzoeken van Zirano.Ik begin te balen want ik zit straks wel elke dag in dat gezeur van lichtjes kijkers van purmerland tot afslag de haal KNUDDE.

sjorsie schreef:danifur schreef:sjorsie; wij rijden ook altijd wel door hoor! Echt stilstaan midden op de weg is zo vervelend!
![]()
edit:
blz 201 we gaan snel
maar niet alles natuurlijk
maar het meeste hb ik al gehoort op stal 

nog eentje
ShirleyA schreef:Ellen kan je Ilion ook sneeuw geven? Kan je dan mijn avatar er af plukken, of moet ik iest naar je sturen?

Zirano schreef:Ellen ik heb nog geen foto gemaaakt van Zirano het was zulk een pisweer.
Ik heb ook een Kerstkaart gemaakt met Kerstballen en de beestjes
Maar omdat ik die ook als kerstkaart ga versturen, zet ik hem nog niet online...
Anders is de 'verassing' eraf he hahahaha
nee hoor! weer als laatste
want ik moet nog naar bed

)
volgende keer neem ik een prikstok mee(geintje)nee hoor voor worteltjes doet hij alles.Dabo schreef:ShirleyA schreef:Ellen kan je Ilion ook sneeuw geven? Kan je dan mijn avatar er af plukken, of moet ik iest naar je sturen?
Kheb um al:![]()
Mistrals bakken stonden open, en de deksels lagen verderop.. erafgewaaid. Ik heb ze maar weer even (goed) afgesloten. Zijn wel deksels met gebruiksaanwijzing!![]()

en 

Zirano schreef:Moet Zirano vanmiddag ook nog even los...?Ze belt jou straks na school even op.Alvast bedankt.
*
Weet niet of je het logo eraf kunt poetsen