Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

priscilla

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:38

feestje??? Wat gebeurt er morgen jo??
Ben je morgen jarig?

@ Anne welke jas heb je dan? Waar heb je die weg dan? En op wie was je ingepland?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:10

Ja morgen word ik alweer 21 jaartjes:)
Ik denk niet dat ze veel van plan zijn Lotje, aangezien ik de afgelopen week elke dag in de klas ben geweest en mijn mentor naar mijn weten dus niks heeft kunnen voorbereiden met ze. Maar wie weet komt er nog wat, ik kreeg vandaag in ieder geval al twee mooie tekeningen:)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:37

ah ok Tong uitsteken Nja miss hebben ze het buiten school gedaan Tong uitsteken

Cil; Heb een kingsland bomberjack Knipoog Zo eentje die bijna de hele wereld heeft haha Tong uitsteken Int grijs! Lachen Zit lekker joh, super warm Bloos
Moest vanavond op Pebbs Haha! Haha! Mennnn wat ging het goed Haha! Zegt paul op gegeven moment; Zó Annelotte, wat mooi!
Nou ik zweefde toen nog net nite Huilen van het lachen Maar ook echt álles ging goed Haha! Op gegeven moment met aanspringen.... Ze draafde mooi over de rug.... Ik aangalloperen... Normaal neemt ze dan een huppeltje Tong uitsteken Maar nu leek het nt of we haast onmerkbaar van draf naar galop gingen Haha! Rolden er zo in Lachen En wát was ze nat Tong uitsteken Helemaal bezweet Tong uitsteken

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:55

Alvast een hele fijne dag dan morgen Jo!!! En nog heeeeeel veeeeeeeeeel jaartjes erbij he!!

Super lotte! Ik weet hoe fijn pebje kan lopen! En kan me ook voorstellen dat je met een big smile hebt gereden of bent afgestapt!! Hahaha (nieuwe topper??)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 22:00

Ze was al wel een toppertje hoor Lachen maar, ik durf het niet zo goed aan voor wedstrijden... Want er is vast een reden waarom niemand met haar wedstrijden rijdt Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 22:46

Thanks Cil, het gaat vast goedkomen:D

@ Lotje: super zeg! Paul is zeker zuinig met zijn complimentjes:) Ze is inderdaad een superbeest, helaas heeft niet iedereen dit door en kan ook niet iedereen met dr overweg. Opzich kan ze prima een proef lopen, ze heeft het wel eerder gedaan alleen niet zo regelmatig. Gewoon lekker zo blijven rijden, wie weet kan je dr een keer een proef mee doen:)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 22:56

Ja idd Lachen Zolang het in de lessen steeds constanter blijft, kan ik in de toekomst misschien een keer een poging wagen Knipoog Maar echt, zijgang draait ze haar hoefje niet voor om Tong uitsteken Mja als ik nou ga vertellen waar ik allemaal trots op ben, ben ik volgende week nog niet klaar Tong uitsteken
Trouwens jo; hij is bij mij in de les met dat soort complimenten altijd zeer spaarzaam Tong uitsteken Dus vond het wel even een hoogtepunt in die 2(denk ik? Tong uitsteken miss anderhalf...) jaar dat ik nou van hem les heb Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 15:16

De startlijst voor volgende week zondag is bekend:
Lotje jij moet om 15:57 (vijf voor vier) rijden op Target.
Ik sta ingedeeld op That's, lachen man:P

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 15:47

Ik heb zaterdag ook op Pebbles gereden Haha! Liep idd erg fijn, die tijd rust heeft haar absoluut goedgedaan! Haha!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 16:34

Ja absoluut, ik vind dr ook een stuk liever. Dat was ze al, maar laat ik het zo zeggen: ze komt minder knorrig over:)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 18:28

Ik vind r nog steeds eng Huilen van het lachen Maar die tijd rust heeft haar idd goed gedaan Lachen Maar, na die lange tijd rust van haar, zijn wij met zn allen natuurlijk ook wel vooruit gegaan he Knipoog

Jo; Dankjewel Haha! Dan zijn ze er wel mooi op tijd mee zeg! Lachen

Weet je ook hoe laat Noella moet rijden? Ik zou haar voorlezen maar dan moet ik even weten of het kan...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 19:21

De volledige startlijst staat wel op de Haerst hyves:)
Hoe laat zijn jullie hier zondag eigenlijk? Ik "woon" nu trouwens even tien dagen in het huis van Maaike omdat zij Europa doorgaat, Queen achterna;)
Dus jullie zijn zondag welkom op nummer 1!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 19:23

ok Haha! Ga ik even kijken Lachen worden daar nou altijd de startlijsten neer gezet? Lachen Is wel handig dnek ik...

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 20:22

Ik vind pebles helemaal niet eng zolang ze maar niet in een stand staat.. als ze op stand staat ben ik altijd toch een klein beetje bang dat ik een trap krijg ofzo

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 21:18

Die ouwe goeie pebje! Wat vond ik dat een fijn diertje om te rijden! Toen peb er net was mocht ik haar van paul even eerst rijden kijken hoe ze was en in welke lessen ze ingedeeld kon worden!! Maar echt een heleboel knoppen zaten er toen perfect op!! Haha!

Maar idd na gelang ze langer op stand stond werd ze almaar knorriger en niet echt vriendelijker! Alhoewel ze ook wel slim was want als je liet merken dat je niet bang was had zij ook zoiets van oke.. ik blijf met mijn oren naar achter en ik blijf dreigen ...maar als je niet bang bent moet het maar!!! Hahah

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 22:03

Hallooooo Dames hier even een paar fotoos van de nieuwe aanwinst van
yvette46

WODKA!!!!
Afbeelding

Afbeelding
(letten jullie op Ferry?? Die wou eigenlijk niet op bokt maar ja.... HIHI)

Afbeelding
Ho Wodje rustig mannetje...Kijk dat tongetje de schat!

Yvette vertelt jullie wel meer!

yvette46

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 22:15

hallo allemaal wel via een omweg maar hier staat hij dan onze nieuwe aanwinst Wodka die bij ons op pensioen komt.
Hij is er nu 1 week en begint al aardig te wennen.
Wat heeft hij liggen rollen in de bak en wat wil hij graag gaan lopen. Even voor de show foto 1, foto 2 hey baasje loop eens door, foto 3 hey chantalleke kom je op me zitten.
Wat een super leuke vriend voor onze Henk.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 00:57

Eh, ik heb het idee dat ik Wodka ken...Knipoog Hij heeft volgens mij bij mij in de buurt op de manége in Zuid gelopen, klopt dat?
Zo ja, dan heeft mijn dochter hem als 5 jarige nog gepoetst (nou ja, geaaid met een borstel), Haha!
en als 12 jarige wel eens op hem gereden.
Leuk voor Wodka, dat ie lekker op pensioen (met pensioen, begrijp ik?) gaat.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 10:03

Wat super om Wodka zo te zien *en pink weg dat traantje*
Wat is die oud geworden zeg, ik vind het nog steeds super dat jullie hem hebben gekocht. Ik kom gauw eens met Lin mee!

yvette46

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 11:22

Ja zoolgangster hij komt idd. van manege ritsaerts af dat is dus zuid, om bij ons lekker van zijn oude dag te genieten.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 11:27

Gefeliciteerd Jo! Nu ben je écht volwassen!

Zo, heb me ingeschreven voor 5 concoursen waaronder het avondconcours bij de Haerst op 22 november. Gister Pukkie nog geschoren dus ze ziet er weer fris en fruitig uit! (en dat zal zich wel voortzetten in het rijden nu ze geschoren is Clown Tong uitsteken )

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 11:43

Thanks Dymphke!
Haha tja echt volwassen, nou ik moet het nog maar eens zien of ik zo volwassen ben nu hihihi!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:29

Afbeelding

Afbeelding

En hier de andere topper van Yvette Henkie!
Ze zal zelf wel het verhaal van hem erbij zetten..

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:30

@ Jolien nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag he!!!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:31

Ik heb gister op Fjordie gereden Lachen Erg leuk ding, beetje jammer alleen dat ik pas aan het eind van de les wat knopjes begon door te krijgen Tong uitsteken Overigens kon ik hem/haar? Tong uitsteken wel in een aardig tempo houden Lachen Volgende week maar eens weer proberen Haha!