Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annemarie

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 18:44

Ja, die blonde inderdaad. Knipoog
Daar woon ik ook.. Ja

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 07:26

Ik ken wel een Inge Dannenberg... Hoe ziet ze eruit..

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 09:19

klein, blond half lang haar, donker bruine ogen, tenger meisje.

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 07:18

nee, niet de inge die ik ken... die is heel lang namelijk

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 13:56

Nog maar 3 x slapen en dan ga ik op kamp Clown whahaha voel me net zo'n klein kind Tong uitsteken ...
Maar ik mag dus maandag naar het Lamoen vertrekken Haha!!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 14:08

o, wat leuk Lachen
Ik ken het gevoel hoor, ik zat eerst ook al nachtjes te tellen Clown

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 14:32

veel plezier Nathachou, ik hoop dat ook het weer mee zit.

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 14:58

Ja dat hoop ik inderdaad ook! Ziet er hieri n Den Haag niet zo gezellig uit helaas :s ...

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 17:34

Hier ook niet, maar misschien is het maandag beter (en ook met slecht weer is het leuk op het Lamoen Haha! )!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 18:38

(Met Slecht weer is het ook leuk op het Lamoen Ja Pling )

Maar ik hoop wel voor je dat het weer beter wordt.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 19:14

Trouwens Fenn, ik kon het toch niet laten en ben in HP6 begonnen Nagelbijten / Gniffelen

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 19:43

Waarom ben je er niet eerder in begonnen?

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 19:47

Ik heb hem al een paar keer uitgelezen, maar voordat deel 7 21 juli in het Engels uitkomt, wil ik graag deel 6 ook in het engels gelezen hebben (heb hem zelf in NL) zodat ik er een beetje inkom en de meeste termen een beetje weet zeg maar. Ja
En eigenlijk moest ik eerst nog een boek voor school lezen.. maargoed..

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 20:15

foei Annemarie Vork
Ben ook in deel zes begonnen, maar dan nu in het Nederlands. Na m'n rondje IJsselmeer lees ik hem misschien nog in het Engels, maar denk niet dat ik daar nog aan toe kom Knipoog Dan wen ik in deel zeven maar weer aan alle rare namen.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 20:21

Het jammere is dat ik in het Engels vaak details niet meekrijg, omdat ik bijvoeglijke naamwoorden vaak niet kan vertalen Clown
Dus dingen over hoe mensen er uitzien, of wat voor karakter ze hebben mis ik soms een beetje. Tong uitsteken
Verder weet ik met de termen in het engels precies wat ze ermee bedoelen, maar weet ik alleen de nederlandse term niet meer, dus ik ga nu opzoek naar zo'n lijst met vertalingen zeg maar. Ja

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 20:25

Ja, dat heb ik ook heel erg hoor. In deel zes wist ik de hele tijd niet wie Droebel nou verving als minister van toverkunst en dat soort dingen.
Maar goed, ik kijk nog wel of ik zin en tijd heb Knipoog

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 20:27

Die herkende ik aan z'n voornaam Tong uitsteken
Lijst gevonden by the way, en een site met allerlei verschillende encyclopedieen over HP, mocht je er een nodig hebben. Knipoog

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 21:39

Nathachou schreef:
Nog maar 3 x slapen en dan ga ik op kamp Clown whahaha voel me net zo'n klein kind Tong uitsteken ...

Dan heb je Marleen en Jessica als leiding Knipoog
zijn leuke meiden hoor !
weet ook dat britt in deze groep zit (Bruine kent haar iig wel)
verder eigenlijk geen idee nog wie en hoe groot de groep is.
Hoop ook v jullie dat je mooi weer hebt,
de bak was woensdag wel beetje erug modderig.. Scheve mond

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 21:52

Nou, we hebben het zeilen overleefd hoor! Wel erg slecht weer (koud, wind, regen) dus het was af en toe afzien, maar ach. Ik had HP6 mee en heb hem nu bijna voor de derde keer uitgelezen Haha!

Nou, en we zijn wezen paardrijden op Terschelling, en ook dat hebben we overleefd, maar vraag niet hoe.. Mijn vriend ging voor het eerst mee paardrijden, wat ik erg lief/sportief van hem vond (hij is nou eenmaal niet zo'n paardengek als ik). We mochten zonder begeleiding, want 'je verdwaalt toch niet'. Verdwalen deden we idd niet, maar .. het eerste (10 meter durende Haha! ) drafje ging wel aardig, ik moest wel lachen om mijn vriend z'n kreten 'woooooh wojooo helleeeeeep!'

Na een tijdje probeerden we nog een heel rustig drafje, en dat heb ik geweten.. Mijn zus d'r vriend reed voorop op een pony 'die er wel zin in had', mijn zus daarna, daarna mijn vriend en ik was de hekkensluiter. Het paard van mijn zus was het niet eens met het rustige drafje en wilde het liefst vol gas. Mijn zus d'r pogingen om hem in bedwang te houden resulteerden in een vreemde indianendans van het paard (lees: half steigerend, bokkend, in zijgangen onder de bomen door), waarbij zijn hals tegen mijn zus d'r neus kwam (auw). Ondertussen ging mijn vriend zijn paardje vrolijk erachteraan, en ik zag mijn arme vriend steeds meer opzij schuiven..zijn zadel hing op een gegeven moment bijna onder de buik....en toen durfde ik niet meer te kijken.. ik steeg af en het volgende wat ik zie is mijn vriend die naast zijn pony staat (pony stond wel meteen lief stil) en mijn zus die van een steigerend paard probeert af te springen.. Nagelbijten / Gniffelen

Je begrijpt, ik had zowat een hartverzakking, mijn zus had een blauwe zere neus (ik weet nou nog steeds niet of ie gebroken is, zo zag het er nl wel uit) en mijn vriend stond enigszins beduusd erbij te kijken ("ja, ik viel wel, maar het was een gecontroleerde val!" Haha! ) Oh, en jullie hadden mijn opstijg-pogingen moeten zien, mijn paard was geloof ik zo ongeveer 1,80 hoog, en dat ben ik NIET meer gewend Haha!

Gelukkig kwamen er twee meiden aan van de manege, die heel aardig aanboden om te ruilen; mijn zus op een van hun paarden en haar gefreakte paard met hun mee. Zo gezegd, zo gedaan.. die meiden verdwenen dus heeeeuuul snel uit het zich, met een grote stofwolk achter zich aan Haha!

Uiteindelijk zijn we nog wel doorgereden, maar alleen in stap, en het strand zijn we niet meer opgegaan, dat durfden we (lees: ik Bloos ) niet meer. De pony van mijn vriend ging onderweg gras eten, en dat vond mijn vriend enger dan de hele valpartij *LOL* aaah, mijn vriendje is zo lief Lovers
Maargoed, ik ben wel even boos geworden op die vent van de manege. Die was raar joh. Ons verwijten maken dat het allemaal onze schuld was, dat 'je ook altijd moet opletten of iedereen is aangesingeld' (een van die meiden van de manege had mijn vriend op het paard geholpen), dat 'je je altijd moet aanpassen aan de minst gevorderde in de groep', dat hij ook liever niet had dat mensen zonder begeleiding op buitenrit gingen, en een flippend paard, ja, die had ze wel onder controle kunnen houden Verward Hamer Daar komen we dus ook niet meer, zucht...

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 22:45

Jee, wat een verhaal. Bloos!
Vreemde mensen daar inderdaad?!
Maar jullie hebben het overleefd! Haha!
En heeft je vriend nu zo'n trauma dat hij nooit meer te paard wil? Nagelbijten / Gniffelen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 22:59

Nou, ik vroeg hem idd voorzichtig of hij nou nooit meer wilde paardrijden Nagelbijten / Gniffelen hij vond het niet zo leuk dat hij weinig controle over het paard had, maar buiten dat wilde hij best nog wel een keertje mee Lovers
Maarja, wat wil je ook, normaliter als ik beginners meeneem op buitenrit leg ik een aantal dingen begrijpelijk uit (sturen, halthouden, etc). Maar nu was ik zelf zo in de war/geschrokken dat dat dus niet wilde.. dus mijn vriend wist niet zo goed wat ie moest doen met die 'touwtjes' in zijn handen *LOL*

Maar zoals ik al zei, het gras eten (kop naar benee) vond hij enger dan het ervanafvallen.. heerlijk hoe beginners zo tegen enge/gevaarlijke dingen aan kijken soms *LOL*
Zo is Marleen uit mijn klas, toen ik haar voor de tweede keer meenam paardrijden, in galop achter Joey aangegaan om hem te vangen, nadat hij mij eraf had gebokt Gestoord

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 00:43

BelgenGek schreef:
Nathachou schreef:

Dan heb je Marleen en Jessica als leiding Knipoog
zijn leuke meiden hoor !
weet ook dat britt in deze groep zit (Bruine kent haar iig wel)
verder eigenlijk geen idee nog wie en hoe groot de groep is.
Hoop ook v jullie dat je mooi weer hebt,
de bak was woensdag wel beetje erug modderig.. Scheve mond

Haha ok Tong uitsteken Ik dacht eerst dat het Cathalie en Marleen of Jessica was, maar maak niet uit Tong uitsteken. Voor de rest gaan we met een vriendinnengroepje waar ik 3 in ieder geval ken Tong uitsteken ik weet niet wie verder nog meegaan Lachen ...
Maar ik ga pitten, morgen naar Hypoplaza Tong uitsteken ..
Gr.
Naatje

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 01:20

Slaap lekker, ik hoop dat jullie vanaf maandag wat beter weer hebben! Veel plezier iig, ook bij Hypoplaza (das een paardenwinkel toch?)

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 11:49

Klinkt wel zo Knipoog

Wel lief dat hij er toch weer op wil. Lachen

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 16:22

Annemarie schreef:
Ik heb hem al een paar keer uitgelezen, maar voordat deel 7 21 juli in het Engels uitkomt, wil ik graag deel 6 ook in het engels gelezen hebben (heb hem zelf in NL) zodat ik er een beetje inkom en de meeste termen een beetje weet zeg maar. Ja
En eigenlijk moest ik eerst nog een boek voor school lezen.. maargoed..

Deel 6 is toch de orde van de feniks?

die heb ik wel in het Engels,, (ik wel:P) dus als je hem zou willen lezen,, je weet me tevinden

Moet je wel even 3 weken wachten want wij gaan morgen op vakanite

Eerst vanvaond nog even na de Wiezo Haha! en dan morgen vroeg weer oppad richting Hongarije