Daar woon ik ook..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

whahaha voel me net zo'n klein kind
...
!

)!
)

Dan wen ik in deel zeven maar weer aan alle rare namen. 

Nathachou schreef:Nog maar 3 x slapen en dan ga ik op kampwhahaha voel me net zo'n klein kind
...
Maar ik mag dus maandag naar het Lamoen vertrekken!

) drafje ging wel aardig, ik moest wel lachen om mijn vriend z'n kreten 'woooooh wojooo helleeeeeep!' 
) Oh, en jullie hadden mijn opstijg-pogingen moeten zien, mijn paard was geloof ik zo ongeveer 1,80 hoog, en dat ben ik NIET meer gewend 
) niet meer. De pony van mijn vriend ging onderweg gras eten, en dat vond mijn vriend enger dan de hele valpartij
aaah, mijn vriendje is zo lief 
Daar komen we dus ook niet meer, zucht... 

hij vond het niet zo leuk dat hij weinig controle over het paard had, maar buiten dat wilde hij best nog wel een keertje mee 

BelgenGek schreef:Nathachou schreef:Nog maar 3 x slapen en dan ga ik op kampwhahaha voel me net zo'n klein kind
...
Maar ik mag dus maandag naar het Lamoen vertrekken!
Dan heb je Marleen en Jessica als leiding![]()
zijn leuke meiden hoor !
weet ook dat britt in deze groep zit (Bruine kent haar iig wel)
verder eigenlijk geen idee nog wie en hoe groot de groep is.
Hoop ook v jullie dat je mooi weer hebt,
de bak was woensdag wel beetje erug modderig..
Ik dacht eerst dat het Cathalie en Marleen of Jessica was, maar maak niet uit
. Voor de rest gaan we met een vriendinnengroepje waar ik 3 in ieder geval ken
ik weet niet wie verder nog meegaan
...
..

Annemarie schreef:Ik heb hem al een paar keer uitgelezen, maar voordat deel 7 21 juli in het Engels uitkomt, wil ik graag deel 6 ook in het engels gelezen hebben (heb hem zelf in NL) zodat ik er een beetje inkom en de meeste termen een beetje weet zeg maar.
En eigenlijk moest ik eerst nog een boek voor school lezen.. maargoed..
en dan morgen vroeg weer oppad richting Hongarije