Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 21:20

Jaaaah ik moet ook nodig weer shoppen!! heb nog een aantal bonnen liggen die ik even hoognodig moet gaan inleveren! van de Hunkenmöller, Etos, DA drogist en de Douglas Haha! hihi

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 21:21

Zoooooooo! Lekker hoor! Had ik maar bonnen Boos!
Moest alles zelf betalen.. blegh

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 21:22

Dat zou je denken hea. Dat mens ligt nu alweer aan iedereens hoofd te zaniken waarom we zijn weggegaan en dat we net zo goed konden blijven..
Ze wordt op dr wenken bediend omdat iedereen denkt dat ze zwak is.
Het verwende nest..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 21:22

Jazeker! Haha! Nog gehad allemaal met mijn diploma feestje Haha!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 21:23

Oooh zonde Myrtje_

Nou ja, hier is het ook 'lekker' warm Knipoog

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 21:24

Ochja, hier zal ik me ook prima vermaken hoor Lachen
Trouens, waar haal jij een swirl midden in de stad Bloos!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 21:25

Centje (Centraal) he Knipoog

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 21:28

Ohh dààr, ik dacht echt midden mìdden in de stad Clown

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 21:28

Hahaha nee dat kan niet he!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 21:33

Nou mensen ik ga naar bed, ik ben nogsteeds niet zo lekker, dus welterusten allemaal!!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 06:42

Pff, weer niet goed geslapen Boos! (moet eerlijk zeggen dat dat niet helemaal alleen door de hitte kwam). Ga vannacht toch maar in de kelder slapen denk ik!

Nu eerst nog de hele de dag werken, pff, das wel het laatste waar ik zin in heb, maarja, tis nie anders he (anders kan er nooit meer geshopt worden, zou toch jammer zijn Knipoog )

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 06:59

Ik moet ook weeeer werken.. Blegh blegh blegh!

mustang123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 09:26

Hier nog zo'n werker, ik heb avonddienst tot 21 uur. Kan er nu al tegenopzien. Volgens mij is het vandaag superwarm! En jullie meldden onweer gister??? in Oud-West niets van gemerkt.
Sterkte allemaal met de hitte en de dazen (ben ook gestoken, heb zelfs van de week de centrale doktersdienst gebeld omdat de bult zo groot werd. Advies: natte lap met azijn erop. Mijn hele bed werd nat en stonk, maar dat was met die hitte wel lekker koel).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 09:29

Hallo allemaal,
Ook ik heb weer erg slecht geslapen vanacht, lang leve de muggen en de warmte pff, en heb zooo gek gedroomt.... best freaky hahah
Vandaag nog even rustig aan doen denk ik maar, ben nogsteeds niet 100% :S

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 10:47

Joehoe !!

Ik ga zo naar Artis Lips are sealed
Had een jaarkaart gekregen, wel handig, kan ik weer ff mijn fototoestel gebruiken Lachen
Heb toch niks beters te doen, of naja ik zou gaan shoppen, maar daar heb ik geen zin in.

Heb prima geslapen vannacht, wel voor het eerst weer een muggenbult... op mijn teen Lips are sealed
Gelkkig jeuken die dingen nooit.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 11:58

batje schreef:
Weet iemand een leuke onderlinge wedstrijd in de regio A'dam de komende tijd?! Lachen

Je bent net te laat, 2 weken terug was er een onderlinge bij mij op stal. Haha! Ergens in augustus is er ook een wedstrijd in de Waver; officieel maar ook hobbyklasse (dus onderling ongeveer). Dat wordt dit jaar georganiseerd door mijn ruitersport vereniging en gezien ik een fervente vrijwilliger ben ga ik ook weer de handen uit de mouwen steken (en flink promoten bij jullie natuurlijk Haha! ). Volgens mij staat er wel iets op www.paardensportverenigingtroje.nl. De Waver ligt trouwens tussen Vinkeveen en Uithoorn dus moet in een half uurtje te doen zijn vanaf A'dam!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 12:01

scooby schreef:
Joehoe !!

Ik ga zo naar Artis Lips are sealed
Had een jaarkaart gekregen, wel handig, kan ik weer ff mijn fototoestel gebruiken Lachen
Heb toch niks beters te doen, of naja ik zou gaan shoppen, maar daar heb ik geen zin in.

Heb prima geslapen vannacht, wel voor het eerst weer een muggenbult... op mijn teen Lips are sealed
Gelkkig jeuken die dingen nooit.

Moet je eigenlijk zondag gaan, er is toch een girafje (schrijf je dat zo Verward ) geboren gister, echt cute! Je kunt trouwens ook picknicken nu in Artis heb ik gehoord, kun je een picknickmand afhalen en met vriend- of vriendin gaan picknicken naast de aapjes Haha!

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 16:30

Wat is er Zondag dan?
Joah ienie mienie giraf Lovers

Je kan idd een picknickmand bestellen, liggen zonnen, kinderen in een "zwembadje" dumpen, of gewoon diertjes kijken.

Ik ben maar gewoon olifantjes gaan tekenen Tong uitsteken

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 17:01

Is dat niet moeilijk, een bewegend ding tekenen? Zag vroeger vaak mensen dieren tekenen, mooi dat het was Bloos!

Ben vandaag eens naar Amstelveen gegaan, heb weer eens schoenen, een riem en een shhirtje geshopt Lachen èn een watermeloen-swirl.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 17:09

Zo, ik heb ook weer eens iets te vertellen:

Om kwart over 5 (ik wilde eigenlijk zo ongeveer weggaan, was eerde begonnen) kwam de kantoormanager vragen of ik nog een minuutje voor hem had. Ik dacht mijn god, liever niet, haha en zei ook "ligt eraan waarvoor" (lekker slim, sommige mensen kun je beter te vriend houden Clown ), daar gaf hij geen antwoord op en hij keek zo serieus dat ik begreep dat ik mee moest naar zijn kamer.

Toen begon hij: ja, je contract loopt in september af (ja, I know). Het was eigenlijk al zeker dat het verlengd zou worden, maar nog niet officieel gemaakt zeg maar, ik begon hem toch te knijpen dat ze van gedachte veranderd waren oid. Nagelbijten / Gniffelen Maar gelukkig ging hij verder: dus ik wil je een nieuw contract aanbieden Haha! en wat dingen aanpassen, oa je salaris (ik dacht NEEEEEE). Hij zei dat mijn contract eigenlijk achterhaald was omdat ik een andere (hogere/betere Tong uitsteken ) functieomschrijving zou moeten hebben ondertussen en daarbij hoort ook een andere salaris Haha! Haha! Dus vanaf 1 september krijg ik meer centjes per maand Go jij! Go jij! Maarja, nog even afwachten hoeveel er over blijft als de belasting eraf gaat en als mijn ouders het weten, ben bang dat er niet zo heel veel extra's overblijft maarja, het is zoizo wel leuk natuurlijk Knipoog

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 17:16

Chill Pluut Lachen
Dat antwood van je en dat ie daar geen antwoord op gaf Bloos!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 17:25

Haha tja, ik had ook nie zo brutaal moeten reageren, maarja, het is wel een aardige vent, dus ik durfte wel Haha! Maarja, hij bepaalt wel mijn salaris dus ik probeer hem maar te vriend te houden Tong uitsteken

Vanaf september ben ik trouwens "junior secretaresse" LOL (nu nog even ondersteundend medewerker), dan kan ik niet meer ontkennen dat ik secretaresse ben.

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 17:41

Myrtje_ schreef:
Is dat niet moeilijk, een bewegend ding tekenen? Zag vroeger vaak mensen dieren tekenen, mooi dat het was Bloos!

Ben vandaag eens naar Amstelveen gegaan, heb weer eens schoenen, een riem en een shhirtje geshopt Lachen èn een watermeloen-swirl.

Mwah, was eerste keer dat ik zeg maar levende beesten ging tekenen, dus geen geweldig succes, alleen wat geschetst.
Probeer het tekenen weer een beetje op te pakken Lachen
Kreeg soms wel van die irritante meekijkende mensen naast me staan haha.

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 17:42

Pluut; stoerrrrr!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 18:04

Goed hoor Pluutje!! Altijd fijn extra salaris! Haha! haha
Scooby: Zo veel bewegen olifanten nou ook niet hoor hihi, moet je eens apen oid na proberen te tekenen Tong uitsteken Knipoog