hihi Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
hihi 
Nog gehad allemaal met mijn diploma feestje

(moet eerlijk zeggen dat dat niet helemaal alleen door de hitte kwam). Ga vannacht toch maar in de kelder slapen denk ik!
) 

batje schreef:Weet iemand een leuke onderlinge wedstrijd in de regio A'dam de komende tijd?!
Ergens in augustus is er ook een wedstrijd in de Waver; officieel maar ook hobbyklasse (dus onderling ongeveer). Dat wordt dit jaar georganiseerd door mijn ruitersport vereniging en gezien ik een fervente vrijwilliger ben ga ik ook weer de handen uit de mouwen steken (en flink promoten bij jullie natuurlijk
). Volgens mij staat er wel iets op www.paardensportverenigingtroje.nl. De Waver ligt trouwens tussen Vinkeveen en Uithoorn dus moet in een half uurtje te doen zijn vanaf A'dam! scooby schreef:Joehoe !!
Ik ga zo naar Artis
Had een jaarkaart gekregen, wel handig, kan ik weer ff mijn fototoestel gebruiken
Heb toch niks beters te doen, of naja ik zou gaan shoppen, maar daar heb ik geen zin in.
Heb prima geslapen vannacht, wel voor het eerst weer een muggenbult... op mijn teen
Gelkkig jeuken die dingen nooit.
) geboren gister, echt cute! Je kunt trouwens ook picknicken nu in Artis heb ik gehoord, kun je een picknickmand afhalen en met vriend- of vriendin gaan picknicken naast de aapjes

èn een watermeloen-swirl.
), daar gaf hij geen antwoord op en hij keek zo serieus dat ik begreep dat ik mee moest naar zijn kamer.
Maar gelukkig ging hij verder: dus ik wil je een nieuw contract aanbieden
en wat dingen aanpassen, oa je salaris (ik dacht NEEEEEE). Hij zei dat mijn contract eigenlijk achterhaald was omdat ik een andere (hogere/betere
) functieomschrijving zou moeten hebben ondertussen en daarbij hoort ook een andere salaris
Dus vanaf 1 september krijg ik meer centjes per maand
Maarja, nog even afwachten hoeveel er over blijft als de belasting eraf gaat en als mijn ouders het weten, ben bang dat er niet zo heel veel extra's overblijft maarja, het is zoizo wel leuk natuurlijk
Maarja, hij bepaalt wel mijn salaris dus ik probeer hem maar te vriend te houden

Myrtje_ schreef:Is dat niet moeilijk, een bewegend ding tekenen? Zag vroeger vaak mensen dieren tekenen, mooi dat het was
Ben vandaag eens naar Amstelveen gegaan, heb weer eens schoenen, een riem en een shhirtje geshoptèn een watermeloen-swirl.

haha