duin manege van poelenburgh

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LoisenLouise

Re: duin manege van poelenburgh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 19:31

luxket schreef:

Daar kan ik idd ook wel inkomen louise...

Morgen wedstrijd B dresuur en B springen, ben benieuwd

succes Haha! gaat ie fijn??

ja toch, ik heb het altijd zo met die manegepaardjes te doen, ze werken allemaal zo hard en met die kapotte ruggetjes na de zomer... nee hoor prop ze liever vol met brood dan dat ik erop stap...

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 20:10

Tessa gefeliciteerd !! Lachen Leuke foto!
Succes saampjes !

@ Manon, ik had olief in de poetsplaats gezet, ze was wel beetje kijkend.. Wou bij mij beetje gaan happen ofzo .. Verward En toen hij bezig was met haar rechter voor been (op die staander) sprong ze beetje naar voren.. Omdat t zeer deed.. Door peesblessure toch aan dat been ??

Urs was wel braaf bij de hoefsmid Lachen En gayle ging ook wel lekker met rijden Lachen

Hahaha.. Ik fietste met bren naar huis (A)

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 20:25

Oliefjuh schreef:
EN EN EN......?! IS HIJ AL GOEDGEKEURD Haha! ?

Wooow, weer hele dag school achter de rug.
Hoefsmid was vandaag bij Olivia geweest, ze moest dus onder verdoving.. Die ku.tverdoving bleek dus voor honden en katten te zijn terwijl ik hem toch echt bij Vroegop had gekocht én nog eens tweemaal had gevraagd of dit echt de goede was, aangezien ik in mijn gedachten de voorafgaande keer een wat groter doosje had, met een andere kleur.

Mja, mijn moeder had toch maar de hele inhoud in Olivia gespoten, zometeen moet ik Lesley nog maar eventjes bellen hoe het voor de rest was gegaan.

Hhehe, maff!

Pff, wat een verhaal. Dan ben ik blij met mijn sukkeltje dat ik sinds een paar weken heb. Hij moest vanochtend ook naar de smid en het leek voor hem de normaalste zaak van de wereld.
Naar hoor voor Olivia dat ze het zo vreselijk vindt bij de smid en ook voor jou want jij bent iedere keer weer bezorgd.

PDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 21:07

Hee Bon succes morgen!!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 21:13

BrankaZ schreef:
Pff, wat een verhaal. Dan ben ik blij met mijn sukkeltje dat ik sinds een paar weken heb. Hij moest vanochtend ook naar de smid en het leek voor hem de normaalste zaak van de wereld.
Naar hoor voor Olivia dat ze het zo vreselijk vindt bij de smid en ook voor jou want jij bent iedere keer weer bezorgd.

Ja, maar het gaat gelukkig wel weer steeds beter! Ik hoorde van Lesley dat ze vandaag heel braaf was. Verdoving zal waarschijnlijk wel altijd nodig blijven, dit is natuurlijk voor de hoefsmid en het paard veel fijner. Maar ik denk dat bij Arie haar vertrouwen in hoefsmeden niet is gegroeid, ook al heeft ze die kramperigheid van zichzelf.

Maar, je hebt een sinds kort een sukkeltje erbij Tong uitsteken ? Leuk, heb je een foto?!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 21:13

Mensonides schreef:
Hee Bon succes morgen!!

Heb je je paard al bij je op stal staan? Haha!

Toen ik mijn eerste pony kreeg, moest ik verder alles deels zelf betalen, ook zadel enzo. Had toen net een leuk erfenisje van mijn opa, maar goed, dure grap hoor, paarden. Bloos

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 21:17

Euhm ik heb eigenlijk iedereen alweer gesproken dus beetje dubbel is dit maar Bon succes morgen & Tes gefeliciteerd!

Ik heb ook die sportpas, weet niet zo goed wat ik ermee moet maarja, altijd leuk hea. Vork

Ik snap die telefoons van tegenwoordig niet meer, krijg net pas een smsje dat Sandra zondagmiddag gestuurd had. Hij zet hem wel op volgorde in mn inbox, vet vreemd.
Ligt toch aan haar telefoon of aan de mijne? Andere krijg ik namelijk wel gewoon meteen?

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 21:17

Oliefjuh schreef:
Ja, maar het gaat gelukkig wel weer steeds beter! Ik hoorde van Lesley dat ze vandaag heel braaf was. Verdoving zal waarschijnlijk wel altijd nodig blijven, dit is natuurlijk voor de hoefsmid en het paard veel fijner. Maar ik denk dat bij Arie haar vertrouwen in hoefsmeden niet is gegroeid, ook al heeft ze die kramperigheid van zichzelf.

Maar, je hebt een sinds kort een sukkeltje erbij Tong uitsteken ? Leuk, heb je een foto?!

Fijn dat ze vandaag braaf was. Hopelijk een stap in de goede richting!

Niet erbij, is mijn eerste en enige paardje Knipoog Heb hem nu bijna 4 weken en ben erg blij dat ik voor hem ben gegaan. Heerlijk relaxt karakter en geheel tegen de verwachting in is ie heel snel gewend op de stal waar ie nu staat.
Foto? Geloof dat er 1 in mijn profiel van hem staat. Als ie helemaal bij is getrokken en dan volgen er wel meer. Begint al te komen, meneer begint zo waar een beetje een nek te ontwikkelen.

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 21:24

Chique koppie en een leuke naam!

De sportpas heb ik ook.. Volgens mij is het wel handig, je krijgt namelijk korting bij PerrySport en nog wat winkels, en die kun je weer opsparen en daar weer wat van kopen.

Vork

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 21:32

Ik denk trouwens dat het voor manegepaarden ook wel eens lekker is als ze eens goed gereden worden. Want wij stappen er niet extra op als we ze rijden. Anders lopen ze toch wel.
Dat van die ruggen ben ik trouwens met je eens.
Bélachelijk hoe sommige paarden rondlopen.

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 22:06

mee eens met maaike . Lachen

KelSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 10:23

vet leuk Tess.. Lachen
Waar staat ie!!! Lachen
succes met ehmm..

PDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 11:34

@Manon: Jaa hij staat al bij mij op stal! Haha! hah ja ik moet ook alles een beetje zelf gaan betalen.. maja eigenlijk heb ik alles al haha.. en en van me opa krijg ik een zadel Haha! Bloos

@Kelsey: hij staat bij allround paarden sport koedijk ofzo iets Tong uitsteken

LoisenLouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 11:46

ja zielig vind ik het...vaak bedenk ik me weleens dat het probleem wat Lois met zijn rug heeft niet half zo erg is/was dan waar veel paarden mee rondlopen...

ik heb lois vandaag 2 seconden los gezet bij pino, napoleon en hermie...was geen succes...althans het ging wel, maar die paddock is zwaar gaar en Lois is gewoon heel vreemd met andere paarden, dus voordat ie ze op at heb ik hem er maar weer uitgehaald...

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 12:03

Gefeliciteerd met je PP Maaike! Jammer dat Nynke er geeneen had!
Maarrrr hebben wij jou gesmst zaterdagnacht?? hmmm k weet t alleen nog voordat we de stad ingingen, of je nog meeging, maar daarna niet meer toch?? Tong uitsteken
Ik ben het trouwens eens met het feit dat sommige paarden er voor geen ene meter bij lopen, maargoed, als je zelf geen paard heb en je wilt wel graag rijden, dan heb je niet zo heel veel keuze :S

LoisenLouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 12:10

nee dat snap ik!!! en net als maaike zegt, manegepaarden zijn er bij gebaat dat er vaak meiden op rijden die ze knap de baan doorsturen en berijden...maar omdat ik zelf al Lois heb, gebruik ik niet zo heel snel een manegepaard, behalve voor buitenritjes met m'n vriend ofzo...

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 13:07

haaj!!

ff weer een update Knipoog

met Gidon gaat alles super!! dit weekend M gestart voor t eerst metteen 2 × eerste en 2 winstpunten!!

voor de rest met vaidaron gaat ook alles toppie hij gaat echt super vooruit!! (hij staat ook bij HAW!!) en emm..

Met skribs gaat het wel, volgende week donderdag naar de kliniek foto's maken enzoo..

Krijg er waarschijnlijk een nieuw paardje bij, we gaan binnenkort kijken, Raphael (staat foto in me onderschrift) Hij is 8 jaar, heeft Z gelopen en echtsuper mooi!! maar dan moet Armani wel weg.. dus wel aan het twijfelen maar dit is natuurlijk wel een super kans van hem kan ik echt super veel leren!! maarja jullie horen het wel weer.. Knipoog

alles goed met iedereen?

Manon had koos je nog de groeten van me gedaan dat had ik gevraagd namelijk?? Tong uitsteken haha!!

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 13:12

waat dit is me 1368e berichtje Haha!

LoisenLouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 13:13

Super joh je winstpunten!!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 14:06

hooi
vandaag weer zeer nuttig op school geweest.. heb zo ongeveer niks gedaan maarja Haha!
wel nieuwe schoenen, nieuwe jas en bodywarmer gekocht Haha!

Lopeja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 14:33

Wauw wat een kwijlbeest stef!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 14:34

Haha! Groeten van mijn broertje nog niet gehad nee, maar dat komt wel!! Kan begrijpen dat je nu heel erg aan het twijfelen bent!
*ziet foto van dat paard. WOOOOOW vet moooooi!
Hehe, ik zit nu nog op school, over een halfuurtje mag ik naar HUIS Haha! .

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 14:44

lekkeeeeer naar huiis Haha! hee maai hoe gaat het eigenlijk met jou paardenjacht?? Tong uitsteken k vind alles goed als je maar gezelig bij ons op stal komt Haha!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 14:48

Ik niet, Maaike blijft bij ons Haha! .

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 14:52

haha echt neit Tong uitsteken