Reentjuh schreef:Ik word zo over een kwartiertje terug gebeld...............
En weet je al wat?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Reentjuh schreef:Ik word zo over een kwartiertje terug gebeld...............

Yustin schreef:Ireen ik ben het met de rest eens natuurlijk!!!!!!!!! je bent een superbijrijdster!!!!!!!! En niet twijfelen aan jezelf hoor!
Hé ik heb even aan mijn vader gevraagd of hij kan rijden dan, maar hij zit dan op de camping...Das wel even jammer....

, zit nu even na werktijd te typen.
.
... peetorlan schreef:Sorry vergeten orlan af te melden hihi
perdiksvesra schreef:MÔH...
Is er nog niemand?...
Serada schreef:perdiksvesra schreef:MÔH...
Is er nog niemand?...
El, wat doe jij rond deze tijd op Bokt? Moet je niet aan het werk?
...Gister was ik ook al niet lekker enzo,maar morgen ga ik gewoon weer aan het werk...Misschien denken mensen,wat een aansteller,maarja,ik was niks gewent en als je dan in 1 keer uit het niets 2 weken gaat werken,met over uren draaien,ik voelde het een beetje aankomen...Nouja,nu in iedergeval ff voorkomen dat het erg wordt,ff 2 daagjes rust,en dan kan ik weer aan het werk,met stevigheid...Ik denk dat er ook niet veel aan zou zijn om straks 2 weken niet te kunnen werken,dus beetje ingedekt...Raar verhaal,maar ik weet wat ik doe,en ik sta 100% achter me werk en school en opleiding...En ik ben nu goed bezig vind ik,en dat wil ik niet verklote meer... Yustin schreef:Niets verkloten he El? hihihi rust maar lekker uit!
Yustin schreef:ja ik!!!!!

Serada schreef:Nou doe dan lekker rustig aan, gezond eten en goed slapen. Dat zijn DE belangrijkste dingen voor een goede weerstand.
...Morgen weer werken
en op tijd naar bed...