manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 19:15

ja volgens mij wel

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:33

Whoehoe Nel, wat super!!!! Gefeliciteerd! Go jij! Go jij!

Ja, ik vind t erg tof dat ik mn kat morgen al kan meeten. Ik neem mn fototoestel wel mee Knipoog
Zo, de kids liggen ook weer op bed en t werk is gedaan, dus ik ga zo ook maar eens mn bedje hier opzoeken (de kids zijn immers weer vroeg wakker Clown )

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 00:25

Gefeliciteerd Nel met je theorie!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 14:56

Goed Nel! Nu nog even dat praktijkexamen en dan heb je je rijbewijs in de pocket Haha!
Ik heb vanavond feest van mijn oma, dus kan niet komen voor degenen die dat nog niet wisten. Erg jammer, maar oma's gaan voor...Knipoog
Heel veel plezier vanavond en maken jullie nog een paar leuke foto's?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 17:40

Wat moet ik nou aandoen vanavond.....?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 18:49

@ Thirz: gaaf man! je eigen kat Lachen Ben benieuwd hoor!

Haal ik vanmiddag mijn zomerse outfit, wat denk je? Zie ik net dat er een gat in het shirt zit!! Grrr en nu zijn de winkels dus dicht! Jullie zien mij vanavond dus helaas niet in mijn zomerse outfit Verdrietig . Misschien heb ik nog ergens anders wel een hip truitje liggen. Zal mn kast es omspitten!

Thirz en ik hebben een merrie op het oog. Ze heet (nu nog) Avanya.
Dit is dr:
Afbeelding

Misschien dat we binnenkort gaan kijken. Ze staat in Maasbommel dus dat is niet echt in de buurt helaas.

Ohja Thirz, mijn zus gaat waarschijnlijk een Jeep kopen! Dus dan hebben wij een goede auto Knipoog Nu nog even de E achter B halen whaha.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 19:07

Ziet er leuk uit Kims, is het ook een E pony?
Hoe hoog is ze?
En hoe oud?

Heb je al wat voor nusanna gevonden?

Heb je geen naald en draad kims?
Dan kan je dat gat nog even naaien, ik had het ook laatst met een trui die ik kocht, maar hij was afgeprijsd dus heb er maar niks over gezegt.

En weet nog steeds niet wat ik aan moet trekken....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 19:22

gewoon iets leuks nel....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 19:30

Thirz schreef:
gewoon iets leuks nel....

Hihi, Marieke en ik zitten hier ook allemaal kleren aan en uit te trekken Clown Maar t komt goed hoor!
Jammer van je truitje Kims, wel zonde! Dan ga je toch voor de accesoires Knipoog

Whaha, cool een jeep!! Nu nog idd iemand met een trailer en een E achter B rijbewijs....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 10:43

Zo, ik ben ook weer op mn werk aanbeland! Doe het lekker rustig aan, we gaan vanmiddag ff naar koopzondag en dan een ijsje eten ofzo

Ik vond het feestje erg leuk...op naar de 23e Haha!
En mn kitten is ook erg lief!!

Had jij ook nog een leuk feestje bij je oma Cis?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 12:16

Goedemiddag, ga zo naar trailer kijken, duimen jullie dat het wat is? Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 12:45

Lekker weeeeeeer!

Ik zal duimen voor je Bar!

Lekker met dit weer ijsje eten, veel plezier thirz...

Ik vond het feestje ook super gezellig, en heb ook zin in de 23ste!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 12:54

Thirz! Waarom ga je niet naar het strand?! Das veel leuker met dit weer! Ja

Mijn truitje kon ik echt niet meer redden helaas. Dat gat is toch echt te groot. Hij gaat gewoon weer terug! Nouja t truitje dat ik gister aanhad had ook een hoog summergehalte toch? Knipoog

Ik ga vanmiddag maar eens aan mijn huiswerk (heerlijk met dit weer). Waarschijnlijk de laatste keer van t jaar, dus t is voor een goed doel! Knipoog En misschien daarna nog ffies naar t strand ofzo.

GIsteren heel de buurt in rep en roer. Ze hebben bij Assumburg 15 een paal lopen heien in de tuin en nu zijn al 7 huizen bekend waar scheuren in de muur zitten. Vandaag een brief in de bus gehad dat ik moet kijken of mij huis ook aangetast is. Ik weet niet precies hoe ik moet zoeken dus ik ga mn vader even bellen Vork . Zou er wel heeeel erg van balen, want t betekent zo ongeveer dat je bij verkoop zo'n 40.000 euro minder voor je huis kan vangen. Duimen jullie heel hard mee dat er niks met mijn huis aan de hand is?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 15:31

Wordt dat niet vergoed kims?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 19:03

Mensen, ik ben de trotse eigenaresse van een Weijer 2 paardstrailer van 1997!!! Hij is echt super mooi Haha!!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 20:10

Super Bar! Kom je dan snel eens naar de Braamhof met Sharon als ook je E achter B binnen is?
Vond het ook erg gezellig gisteren en kan al niet wachten tot de 23e Knipoog
Kims, als het goed is ben je idd gewoon gedekt met je verzekering voor dat soort zaken lijkt mij?
En hoe was het met de kids Thirz? Een lekker ijsje gegeten?
Cis een leuk feestje gehad?
Nel ben het gisteren nog vergeten te zeggen, maar alsnog gefeliciteerd met je theorie; op naar je rijbewijs!
Zo, ik heb nu vandaag mijn scriptie echt definitief opgestuurd; de papieren versie zien ze woensdag wel. Kreeg ook net een mail dat ik de 13e ook meteen na de presentatie mijn diploma krijg als ik het gehaald heb, dus dat is echt super! Dan ben ik na 13 juni ook aan mijn zomervakantie van school toe!
Ik ga nu nog eens lekker even buiten zitten: ben nog niet buiten geweest!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 21:34

Ik begrijp dat het gezellig was gisteravond Haha! Mijn feestje was ook wel leuk hoor, iets andere leeftijdsklasse..:p
Super dat je een trailer hebt Bar, kun je lekker zelf op stap met je paard.
En Bianz ook gefeliciteerd met je diploma alvast!Dan kun jij ook lekker vakantie gaan vieren.
Ik ben al mijn feest-energie alvast aan het opsparen voor de 23ste dus ik ben er klaar voor tegen die tijd.
Nu ga ik naar mn bedje toe!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 21:54

23ste? al je energie op sparen? Nors opkijken (nou dat betekend dat niet alleen Bianz en ik de banketstaaf zijn Tong uitsteken Als Cis energie aan t sparen is, doet die vast ook wat Haha!
*bedenkt net.. lachen kost ook energie Bloos! *
Bianz? uhm kon jij wel de 23ste? Schijnheilig
zeg en wat moesten wij nu nog horen/weten van te voren? Tell me! Knipoog Ben benieuwd!

Balen van je shirtje Kims. Maar vond dit ook zeker wel een zomers shirtje hoor Lachen
Humz.. mogen ze daar dan zomaar gaan heien? Verward Beetje apart.. Hopen dat er bij jullie geen scheur in je huis zit. Heeft er al iemand naar gekeken? Lijkt mij ook dat ze dat moeten vergoeden. Maargoed volgens mij was dat in Middelburg bij de bouwput ook... nog steeds een hoop gedoe over tog?

Jeej leuk Bar! Trailer zier er ook wel ok uit vind ik Ja Waar laat je die trailer nu dan? (hihi, opgeklapt en wel in je kamer Knipoog )

Fijn dat iedereen t gezellie vond gister Haha!
*moest ook wel na die eerste cocktail Clown Hihi, neehoor viel best mee hè Bianz.

Jij je dagje met de kids nog een beetje goed doorgebracht Thirz? Iedereen braaf geweest?

wel weer super lekkr weer vandaag Lachen Beetje jammer dat je daar zo gaar van wordt.. in combi met t gister tog net niet op kinderbedtijd in mn bed liggen, maakt t nog wat erger denk ik Slapen

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 08:56

Ik heb 't!! 23 juni ging ik uit eten met stal! Ik wist dat er iets was... Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:17

Hoi Doei!
Ownee Bianz...dat is mooi balen! Wat nu?!
Super Bar, een trailer, hoe ziet ie eruit? (foto!) Lijkt me heerlijk dat je straks helemaal zelf alles kunt regelen! Kim: was er nog schade aan je huis? En ja, jullie hebben je erergie echt héél hard nodig de 23e Clown Was gisteravond ook echt moe na het feestje en heel de dag werken. Gelukkig was ik vandaag vrij!

Tja, ik was gister ook liever naar t strand gegaan, maar mn mentorkids hadden echt nog wat nieuwe kleren nodig en ik kwam er maar niet aan toe. Dus gister als een gek door die stad heengecrossed voor kleren en daarna lekker een ijsje gegeten en het belangrijkste: nog even naar de speelgoedwinkel Knipoog

Volgende week gaan Kim en ik een tripje naar Duitsland maken om bij het misschien toekomstige plekje van Nous te kijken. Ben benieuwd! Nu ga ik maar eens wat schoonmaak-werkzaamheden verrrichten, doei!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 12:42

Ja Bianz, dat kan natuurlijk niet doorgaan.....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 12:44

Jahoor Bianz! je moet wel met mij mee hoor (anders ben ik in mn eentje de pineut/ sigaar/t haastje... Nagelbijten / Gniffelen ) Ben egt wel benieuwd wat t nou is de 23ste Haha! mag ik een hulplijn inschakelen? Vork
Citaat:
En ja, jullie hebben je erergie echt héél hard nodig de 23e Was gisteravond ook echt moe na het feestje en heel de dag werken. Gelukkig was ik vandaag vrij!

Dus t wordt net zo vermoeiend als een hele dag werken met de kids van Thirz en een cocktail feest daarna.. Tjee.. Ga ook maar alvast energie sparen denk Clown
*ik begin met vandaag niet naar school gaan Schijnheilig

Grr.. was een storing bij rotterdam, dus heb een uur in Dort gestaan en ben toen weer naar huis gegaan (de les was zo goed als om Vork ) Leuk joh!

Ja en Bar dat kan natuurlijk nie Clown wel de foto's bij de zeeuwen plaatsen maar nie hier (ik al helemaal in paniek: Ik wist zéker dat ik de trailer al gezien had, maar Thirz had nog niets gezien en ik zag ze ook nie meer staan! Paniek! Bloos! Waanbeelden! Maar heb ze dus daar al gezien, kan ook natuurlijk Lachen )

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 13:12

Waar is de zon gebleven?! Verdrietig

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 15:03

verstopt achter de wolken vrees ik..
Beetje jammer, had vandaag graag in t zonnetje gezeten even. Maarja, een klein lichtpuntje Lachen nu kan ik me iig wel er toe zetten om flink wat achter de comp te gaan doen!
Flink balen voor jou Thirz, net je vrije dag.. Schijnt morgen mooier weer te worden. Ben je dan ook vrij?
Druk weekend trouwens dan volgende week. Eerst de toppers, daarna naar Duitsland. Ben benieuwd of t plekje waar jullie gaan kijken egt iets is voor Nous (beetje jammer dat t nie naast de deur is..) Want dat was t tog? Jullie hadden tog al contact gehad met die mensen in Duitsland?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 16:23

Nou, ik heb net heerlijk in het zonnetje met een boek gezeten...hij kwam toch nog tevoorschijn Lachen
Morgen eerst teamoverleg van 9-12 en daarna nog werken van 17-21, er is een collega ziek dus ik bood aan de avond dan nog te werken, heel de dag wilde ik niet. We doen mee met de avondvierdaagse, dus kom ook nog aan mn beweging toe!

Wel weer fijn van je treinreis Clown Voor niets je bed uit. Kim had er ook heel lang over gedaan om in R'dam te komen zei ze. Maar nog ff en jullie hebben vakantie!

Gelukkig kan Bianz de afspraak met stal missen en gaat ze met ons mee de 23e! Ben je trouwens al aan het idee gewend dat Saar een Gijs is? Haha!

Nou, ik ga nog ff verder lezen!