Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) 

Ben benieuwd hoor!
. Misschien heb ik nog ergens anders wel een hip truitje liggen. Zal mn kast es omspitten!
Nu nog even de E achter B halen whaha. Thirz schreef:gewoon iets leuks nel....
Maar t komt goed hoor!

En misschien daarna nog ffies naar t strand ofzo.
. Zou er wel heeeel erg van balen, want t betekent zo ongeveer dat je bij verkoop zo'n 40.000 euro minder voor je huis kan vangen. Duimen jullie heel hard mee dat er niks met mijn huis aan de hand is?
!
Mijn feestje was ook wel leuk hoor, iets andere leeftijdsklasse..:p
(nou dat betekend dat niet alleen Bianz en ik de banketstaaf zijn
Als Cis energie aan t sparen is, doet die vast ook wat
*
Ben benieuwd!
Beetje apart.. Hopen dat er bij jullie geen scheur in je huis zit. Heeft er al iemand naar gekeken? Lijkt mij ook dat ze dat moeten vergoeden. Maargoed volgens mij was dat in Middelburg bij de bouwput ook... nog steeds een hoop gedoe over tog?
Waar laat je die trailer nu dan? (hihi, opgeklapt en wel in je kamer
)
Hihi, neehoor viel best mee hè Bianz.
Beetje jammer dat je daar zo gaar van wordt.. in combi met t gister tog net niet op kinderbedtijd in mn bed liggen, maakt t nog wat erger denk ik
Was gisteravond ook echt moe na het feestje en heel de dag werken. Gelukkig was ik vandaag vrij!
) Ben egt wel benieuwd wat t nou is de 23ste
mag ik een hulplijn inschakelen? 
Citaat:En ja, jullie hebben je erergie echt héél hard nodig de 23e Was gisteravond ook echt moe na het feestje en heel de dag werken. Gelukkig was ik vandaag vrij!

) Leuk joh!
wel de foto's bij de zeeuwen plaatsen maar nie hier (ik al helemaal in paniek: Ik wist zéker dat ik de trailer al gezien had, maar Thirz had nog niets gezien en ik zag ze ook nie meer staan! Paniek!
Waanbeelden! Maar heb ze dus daar al gezien, kan ook natuurlijk
)
nu kan ik me iig wel er toe zetten om flink wat achter de comp te gaan doen!
Voor niets je bed uit. Kim had er ook heel lang over gedaan om in R'dam te komen zei ze. Maar nog ff en jullie hebben vakantie!