haha dat van vosje komt denk ik een beetje door mij volgens mij was er donderdag in onze week toch echt iemand die bij vosje ging kijken (henk had hem met de trailer opgehaald en aan de balk gezet en er kwam een man, en toen ik langs liep zei hij iets van dat hij er nog even over na moest denken, en daarna bracht henk vosje weer weg) maar ik had gezegt dat ik dacht dat daar iemand voor was weze kijken, en ik hoorde van iemand anders dat hij verkocht was, dus dacht dat t wel zou kloppen
Ach er wordt best veel verkocht maar als leiding heb je daar eigenlijk niks mee te maken. Die bruine met wit inde staart die in week 4 met groep 2 mee liep met leuk meisje,hebben jullie ook wel mee gekletst enzo. Weet haar naam niet vriendin was stiller reed eerst Condor. Die vriendin heette volgens mij Iris.
hu is die van jalou? haha coma bennie als ie aan de balk stond was het net alsof hij in coma was XD
Evelijn
Geplaatst: 18-08-11 20:42
Die bedoelde ik wel. Onhandig dat al die namen op elkaar lijken Bennie, Bento, Benno. Maar dit is dus een zoon van Jaloe en echt een knuffel. Edit: hij is ook nog jong en dan al zo relaxed.
Laatst bijgewerkt door Evelijn op 18-08-11 20:47, in het totaal 2 keer bewerkt
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-11 20:44
oke had ik niet verwacht ja echt erie al die namen, ik dacht eerst dat het 1 paard was die Benji hete xD
@ Linn; wat rot van het eten enzo! Ik hoop dat je er ondertussen geen last meer van hebt! Verder wordt ik jaloers van het vakantie verhaal! Aangezien het hier regent en ik alweer hard aan t werk ben op stage!
Na een dag niet lezen loop je al een aantal pagina's achter! Ik hoefde vandaag niet naar Ruby, de eigenaresse smste dat ze haar al had gedaan! Morgen heb ik voor 't eerst sinds lange tijd weer les en ik heb er echt zin in!
Nu even lekker tv kijken en dan op tijd slapen, morgen weer vroeg op!
SsSimonee
Geplaatst: 18-08-11 20:46
Benji heet de stippenpony van sascha Kijk in een van onze profielen
Als alles goed gaat morgen met longeren van Helly dan ga ik er weer op Aangezien ze 4 week stil heeft gestaan
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-11 20:48
he bah nu moet ik morgen ook vroeg op, of word iedergeval vroeg wakker vrienden die morgen om 6uur op t station moeten zijn slapen hier omdat ze anders heeul vroeg op moeten. maar dan word ik morgen ochtend natuurlijk ook om 5uur wakker xD
Ik moet morgen ook weer 6uur op, en begint de dag weer, paardjes hooi en brokken geven, in de wei gooien mesten uit de wei halen hooi en brokken geven in de wei gooien vegen en klaar
ik hoef morgen alleen 's middags naar faron en dan heb ik weer les, en verder lekker de heledag niks hopen dat het niet al te nat is want dan kunnen we weer springen
Gaaaaaaaaaf!!!!!!!! Wij hebben een trailer gekocht!!!! Mooi ding echt wauw. Zo een is het maar dan zonder de reserveband erop. 2 paards met zadelkamer!: Net geoefend, smurf stond er binnen 2 min op