Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ben trouwens sowieso erg tevreden over m'n dag, ondanks dat ik me helemaal niet lekker voelde.
Shenavallie schreef:Vandaag had ik een viertal Nigerianen in de koets: echt super gezellig! Het waren van zulke donkere mannen, dat ze bijna zwart leken, dat vind ik zó mooi! We hebben flink gelachen en een mooie rit gemaakt!Ben trouwens sowieso erg tevreden over m'n dag, ondanks dat ik me helemaal niet lekker voelde.
Shenavallie schreef:Doe je toch per taart wat ik jou ook gegeven heb? Vind dat niet meer dan een redelijke prijs, wordt bij bakkers ook zo ongeveer gevraagd.
LIQUITA schreef:klik maar eens op het bordje wat op een landje staat. Dan zie je staan hoeveel coins en hoeveel credits je nodig hebt. Coins verdien je door gewassen te verkopen. Credits verdien je als je een level hoger gaat, en je kunt ze kopen.

winnitou schreef:LIQUITA schreef:klik maar eens op het bordje wat op een landje staat. Dan zie je staan hoeveel coins en hoeveel credits je nodig hebt. Coins verdien je door gewassen te verkopen. Credits verdien je als je een level hoger gaat, en je kunt ze kopen.
thanx, ga weer even kijken. zullen wel te veel credits kosten

xan schreef:Ik was vandaag kijken bij Kim bij de regiokring-wedstrijden.
Eigenlijk vond ik het hele L2 gebeuren een beetje tegenvallen. Jammer voor Kim dat ze het niet gered heeft.
Marleen en Lynde deden ook mee in L1. Lynde is door naar morgen. Marleen zag ik niet op de lijst staan.