Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Danseresje

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 21:00

Lekker dat je nu al weer klaar bent! Doe je goed! Ook een beetje bijtijds thuis als het goed is!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 21:10

Ja ben om 20:48 in Sassenheim en daar haald Gijs me op. Het sneeuwde trouwens enorm in Utrecht!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 21:52

Ja, hier ook heel even. heb je nu weekend?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 21:56

vanmiddag wel natte sneeuw gehad in Leiden. Vanavond niet meer op het weer buiten gelet. Ik zie morgenochtend wel of ik naar de manege mag gaan glibberen!

O meiden, heb me ingeschreven voor weer een nieuwe 5km loop!!!!! 24 maart op het circuit van Zandvoort!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 22:18

Gaaf! Sportief hoor, nog even trainen en dan kun je er weer tegenaan

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 22:22

Jup! Heb nog wat van mijn 5km-tijd af te halen. Heb als streeftijd 35min opgegeven. In oktober wilde ik ook met deze tijd eindigen en toen eindigde ik met 37.49 ofzo. Nu loop ik mijn 5km ook rond deze tijd en ben ik nog bezig met intervaltraining en trainen op snelheid...dus hoop dat ik nog 2,5-3min van mijn tijd kan afsnoepen!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 23:06

Hey wat gaaf Milou! Doe je goed :-)
Ja hoor ik heb nu lekker weekend zit nu lekker met een glaasje wijn op de bank en we gaan War Horse kijken :-)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 23:10

Oe, mooie film!
Weet je dat ik net een berichtje wilde gaan schrijven met de vraag of je volgens planning en schema was thuisgekomen!

Ik hou jullie wel op de hoogte over alle vorderingen met betrekking tot het hardlopen! vind het wel weer een soort van spannend hoor.....ook al is het nog meer dan een maand weg! Maar wel een gaaf idee dat je over het circuit mag rennen, waar normaal gesproken de auto's rondracen! Die zullen die afstand vele malen sneller afleggen dan ik, haha!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 23:20

Haha, in een auto lijkt me toch leuker, maar wel gaaf.

Geniet van je weekend Antoinette.
Wij kijken hier heel fout een slechte komedie over een playboy bunny :')

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-13 00:57

Hahahaha die zat ik ook te kijken Sas :').

Wat is Perla een schatje zeg Milou! Wij hebben een fries op stal die Perla heet :P.

Vandaag auto gekocht :D. Dit rooie monster is nu van mij (nou ja woensdag officieel): http://link.marktplaats.nl/634944666

Owww en natuurlijk een winstpunt gereden (al ging wedstrijd prut, pony had er echt geen zin in....).

Kortom leuk weekend, morgen even goed bijkomen en bijtanken! Hard nodig :D.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 01:31

Hmmmm boek is 100 keer beter als de film! -O-

Leuk hoor Es een VW zijn over het algemeen goede auto's. En lekker dat je een WP hebt gereden ook al had de pown mischien zijn zinnen op een buitenritje gezet! }:0

Nou Milou circuit van Zandvoort, ik doe het je zowieso niet na dus alvast well done! :D

Ehmmmm Sas, Play Boy bunny, was de videotheek gesloten??? :')

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 01:33

Leuk wagentje Es, lekker flitsend! :)

Het was ook wel een film voor ons geweest Es. Wij kwamen echt niet meer bij om de 'bruine op stal zetten' grap :')

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 01:34

Een echte RTL5-film zullen we maar zeggen.

Gefeliciteerd met je winstpunt Es!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-13 10:29

Het was echt een ons niveau film inderdaad Sas :'). Past precies in de 3 voor 5 euro collectie films :P.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 12:45

Hahaha, inderdaad!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 13:18

Leuke auto Es! En gefeliciteerd met je winstpuntje!

Fijn Antoinet dat je zo'n lekker korte werkdag gehad hebt en dat je weer richting huis gekomen ben met de NS. Hier sneeuwde het gisterenmiddag ook lekker door, maar er bleef niets liggen. En vanochtend lag er helaas toch sneeuw. Dan maar niet mennen.
En als je graag de 17e mee wilt, ik vind het prima. Al hoop ik dan wel dat het komende week beetje wil dooien.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-13 13:23

Overdag dooit het flink dus heerlijk :). Hier was in Hellevoetsluis echt heel veel sneeuw gevallen, zaten gewoon echt in een sneeuwstorm met vlokken dat ik dacht die heb ik in Oostenrijk nog niet gezien.... En toen we weer terug reden naar Spijkenisse lag daar eigenlijk bijna niks :P. Heel plaatselijk dus :D.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 13:28

Ja, bizar hè die rotsneeuw! Maar met dit zonnetje hoop ik dat het snel weer weg is!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-13 13:35

Ja en dan moet het niet weer gaan sneeuwen zoals voorspeld....

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 13:36

Hey Wen, ik hoop ook dat er de 17de geen sneeuw ligt! Het is veels te leuk om te mennen! Wij zijn net naar het strand geweest, door het duin gewandeld. Dat was wel prachtig hoor!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-13 13:41

Duin en strand zijn idd mooi met sneeuw!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 13:45

Dat dan weer wel inderdaad

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 14:40

Es, leuk karretje! En nog gefeliciteerd met je winstpunt!

Het bos, duin en strand waren echt prachtig. Heb met volle teugen genoten vanochtend. Helaas niet op mijn vriendje, want die had vanochtend vrij! Heb op Ushi mogen rijden en ze was echt braver dan braaf nadat ik haar een lel verkocht heb toen ze mij met haar achterbeen wilde trappen toen ik haar deken eraf wilde halen.....was ik toch echt niet van gediend.
Op het strand nog een paardenwissel geweest en daarna nog niet echt kunnen galopperen. Paarden werden een beetje druk, maar Ushi was de rust zelve! Ook toen Vamos zijn rodeo liet zien en Zaron als gevolg daarvan ietsjes ging stuiteren (allebei achter mij). Uiteindelijk heerlijk gereden!
We hadden 3 groepjes en kennelijk waren er wat probleempjes (als in bokkende en stuiterende paarden en een zandhappende ruiter) in nog een groepje. Wil met ruiter teruggereden en rest bij Aad aangesloten! Aad dus een grote groep en wij een klein groepje....Nadat wij een galopje gedaan hadden was ook te spanning er bij onze groep af en konden we gewoon lekker rijden :D!

helaas de camera vergeten mee te nemen. Had eigenlijk wel wat willen filmen, want het was echt heel mooi!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 15:38

Daar is het leuk ja! Ik heb net in venneperhout gewandeld, daar ligt nog wel sneeuw, maar paden zijn redelijk schoon. Was echt heerlijk lopen, de hond lekker bezig in de sneeuw en ik op het pad. Het duin lijkt me ook erg mooi met de sneeuw ja!
En fijn milou dat je ondanks dat je ushi had, zo lekker gereden hebt. Het moet inderdaad wel mooi ritje geweest zijn zo met de sneeuw. Helaas kunnen we met de kar het duin niet in. Dan zit je altijd aan de weg. En bij stal helaas het laantje, wat vaak slecht is waardoor we moeilijk weg kunnen met de kar.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 15:44

wegen beginnen ondertussen wel redelijk schoon te raken. Vanochtend was ik niet echt heel happy toen ik in de auto zat....N206 lag wel sneeuw.....de 2e baan (daar bij Katwijk) was nauwelijks bereden. Op de Gooweg was ik helemaal niet meer blij! Echt bandensporen volgen. Gelukkig heelhuids aangekomen en weer trots op mezelf dat ik dit ondertussen ook weer doe met auto (heb wel ruim 10 jaar mijn rijbewijs, maar dus nooit met dit soort weersomstandigheden gereden)!
Ja, ik was echt even stil in het duin. Maar ook gelachen. Rijd je door het bos en is er een klein briesje, denk je meteen dat je in een flinke sneeuwbui zit met alles wat van de takken afkomt, haha!

als het goed is komt eind deze week de dooi! Blij toe, want ben er echt helemaal klaar mee! Laat het voorjaar maar komen!