[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lala_Laura

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 14:12

ja maar dit is echt overdreven. We zouden het nog even aankijken en dan inderdaad even na laten kijken. vind sneu voor hem. chiosso is niks mee aan de hand. :)

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 14:12

nieuwe :)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 14:27

Als je het gedrag van Champ niet vertrouwt, haal je toch de DA erbij? Hij is qua spelen enzo dan wel goed bezig, maar misschien heeft ie iets onder de leden waardoor hij niet op conditie komt? En hoe staat het met de hoeveelheid en het soort voer dat hij krijgt? Misschien van alle stress toch bevattelijk voor een (worm) infectie? Ik hoop dat hij snel weer de oude wordt!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:03

Champ is toch een paar jaar geleden ook zo ziek geweest, geen energie meer enzo. Ik weet het niet meer precies maar ik kan me nog wel herinneren dat Champ toen ook zo lusteloos was

Ondanks het spelen enzo is dit geen normaal gedrag voor Champ...... Normaal gesproken is hij niet moe te krijgen

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:18

spettertjuh schreef:
De bedoeling is dat hij zaterdag eventjes in de molen gaat en dan loop ik met hem mee. Ook een goede beweging voor mij hahaha. Ben niet van plan er weken over te doen hoor...........

Hoe gaat het met Wally in de stapmolen of is ze er niet meer in geweest?

Goed.. Ze vindt ze het nu allemaal prima.. Zelfs als er iemand aam het rijden is gaat het goed :D

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:22

Knappe paarden hebben we toch hè?

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:45

zo ik ga zo lekker afsluiten..
wou half 4 weg maar kreeg mn zus niet te pakken dus ga nu lekker om 4 uur weg..
toch weer half uurtje gepikt :P

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:45

spettertjuh schreef:
Knappe paarden hebben we toch hè?

:j :j :j

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:49

spettertjuh schreef:
amber2202 schreef:
je moet er verder niet te spannend over doen want dan denken ze dat het ook werkelijk spannend is..
bij de 1 moet je het zo snel mogelijk loslaten en bij de ander moet je er traag over doen door eerst te gaan kijken..
het is maar net wat je zelf wil met je paard..
en het is geen verplichting die molen !

Het is niet een kwestie van wat je met je paard wil in de molen maar wat een paard aankan, je moet er toch niet aan denken dat ze in paniek raken en de hele boel aan stukken schoppen. Voor het ene paard werkt het wel om deze er zonder pardon in te doen en bij de ander moet het met een beetje beleidt

paarden zijn rare wezens .. bij degene waarvan je denkt dat ze gek gaan lopen doen en je wilt rustig opbouwen die doen niks en andersom..
zo stond er dinsdag 1 in de molen die er elke dag in staat, nooit wat doet en die brak dinsdag de tent af.. steigeren waardoor hij bijna met zn voorbenen aan de zijkant van het hek er tussendoor kwam etc.
sommige mensen zijn voorzichtiger met hun paard ondanks dat het paard zal denken.. waar doe je moeilijk over ?? m.a.w. paarden kunnen het makkelijk aan maar eigenaren willen het langzaam aan doen.. (dat is wat ik bedoel met het is maar net wat je wil met je paard) ;)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:51

en amber is ook anders hier op stal.. tot nog toe relaxt..
maar niet lusteloos.. wel wakker maar nog steeds onder controle..
champ zou ik indd ff na laten kijken want die heb ik nog nooit rustig meegemaakt zonder verdoving :P :P
die had altijd energie voor 10!
hoop dat het snel goed komt met hem ;)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:56

Ik denk dat je als eigenaar je paard het beste in kan schatten van wat hij/zij wel of niet aankan en in wat voor tempo. Sommige moet je gewoon overdonderen terwijl je bij andere iets nieuws rustig moet opbouwen.

Chantal, Amber is gewoon Ambertje. Misschien nog een beetje onder de indruk van al die paarden om hem heen maar je kent Amber, het gaat honderd keer goed en hij is honderd keer braaf en dan ineens gaat die knop om en wordt hij weer stoute Amber. Hij is en blijft toch leuk

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:59

We hebben zeker knappe paarden.. Die van jullie stonden net ook zo vredig in het land :+:

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 16:06

Ach Blando en Mandy zijn nu weer een stel en Blando is gelukkig weer de Blando zoals ik hem ken.............

Marion en ik gaan vanavond pas naar de paardjes en dan even wandelen. Mits het droog blijft..................

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 19:40

spettertjuh schreef:
Chantal, Amber is gewoon Ambertje. Misschien nog een beetje onder de indruk van al die paarden om hem heen maar je kent Amber, het gaat honderd keer goed en hij is honderd keer braaf en dan ineens gaat die knop om en wordt hij weer stoute Amber. Hij is en blijft toch leuk

:j we kennen amber indd :P
hij blijft zeker leuk :) ik hou ook met rijden in mn achterhoofd datie ineens gek kan doen ;) maar das juist goed.. Ben ik voorbereid ;)
vandaag weer heerlijk gereden :D weer wat langer stukje gallop :D (wel verkeerd mr dat doet dr nu nog ff nie toe ;)) mr kheb 3/4 van de bak een volte gemaak zeg maar en alles in gallop dus bij elkaar met aanspringe enzo erbij was t een vol rondje :D
en over 2 weekies gn we lesje doen :)
hijs wel lekker moe alstie van t land afkomt mr wel nog energie genoeg om nog 45min tot een uur lekker te rijden :)
zadel is nog steeds wennen mr dat komt wel goed denk ik zo :) :P ;)
ambertje zal blando wel missen denk :( mr kheb nog wat aandenken aan blando :P dr zitten nog wat plekken onder zn manen waar de haartjes nog nie terug zijn :+ hihihi ;)

nou kgaat ff eten..

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 19:41

spettertjuh schreef:
Ach Blando en Mandy zijn nu weer een stel en Blando is gelukkig weer de Blando zoals ik hem ken.............

Marion en ik gaan vanavond pas naar de paardjes en dan even wandelen. Mits het droog blijft..................

ik had begrepen dat t hier heel de dag droog is geweest.. En toen ik in delft kwam begon t te plenzenn !!

Sorry allemaal.. Ik heb t meegenomen vanuit rotterdam :P

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 19:42

maar t zonnetje schijnt alweer lekker :)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 19:48

Zo, ik ga nog even werken, dus! Ben ik de enige die ondanks crisis en bezuinigingen haar contract heeft weten uit te breiden? Kunnen best een paar uurtjes bij :)

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 19:52

Jetta schreef:
Zo, ik ga nog even werken, dus! Ben ik de enige die ondanks crisis en bezuinigingen haar contract heeft weten uit te breiden? Kunnen best een paar uurtjes bij :)

nee je bent niet de enige ik begreep anousen natas ook en ik ook (wat een werkpaarden zijn we toch weer he )

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 20:15

Hey kaar, ontlasting van de kat is gelukkig goed :D, hij is nog wel heel rustig maar kan overal aanzitten en indrukken en ook kon ik hem gewoon stofzuigen :D en als ik met wat lekkrs kom staat hij gelijk naast me, maar heeft wel de hele dag rustig aan gedaan maar denk dat hij ook wel spierpijn heeft en erg geschrokken is.

Ik werkte al 40 uur, en doe ook nog afentoe wat in mijn vrijetijd dus ben ook een werkpaard maar ga mijn contract echt niet verder uitbreiden :D als mijn nieuwe studie klaar is, als het goed is over 2 jaar ga ik gelijk minimaal 1 dag minder werken verheug me dr nu al op haha

Als de stapmolen af is ga ik het ook proberen met tank, opzich denk ik dat het wel goed zal gaan maar hij is afentoe wel inneens een scheiterd dus weet het niet.

Tank zit nu weer inneens in de bemoeial, ik moet overal aanzitten fasen heeft hij een jaar niet gehad afentoe echt heel irritant :(

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 20:51

Nou ga effe douchen en effe wat met vrienden drinken, morgen wat lekkrs maken voor mijn ouders hun hebben zelf de kleur gekozen "paars" ben benieuwd of het lukt, anders moet ik iets eetbaars paars gaan kopen hihi

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:04

hahahah gekke tank! Hoofdstellen zijn heel lekker hor :j, en een beetje helpen met aansingelen is toch ook best handig :D

Mijn contract is ook uitgebreid hor :D, van 10 naar 30 uur :j

Vandaag heeft Nick nog eventjes zn spulletjes opgehaald.. Valt toch wel weer zwaar dan!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:14

zo begin september krijgen we een roodharig poesje erbij,waarschijnlijk Sientje.Is nu 5 weken oud.
Wilde altijd al een rode kat.
Rooie Sien dus hihi

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:26

Mijn contract kan niet verder uitbreiden.. werk al fulltime, werk alleen over als ik geen school heb.. begin septembe rmoet ik weer in de avonduren naar school dus heb dan geen tijd meer voor overwerk, maarja, school is ook wel werk vind ik :Pdusja.. ik vind mezelf ook wel een werkpaard :P

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:27

spulletjes zijn gepakt.. ben schoongedoucht.. ff nog wat drinken en dan mn bedje in..
wordt vroeg opstaan morgen..
heb dr in innnnnn :D :D

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:28

Leuk Aniet een klein katje!! ;)
ik wil ook klein katje.. alleen mn moeder vind het niks, poezen :P
strax als ik samenwoon komter een hond en een kat ! :P
mr wil wel een speelse kat ! :P anders vind ik dr ook geen drol aan :P