Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

spettertjuh schreef:De bedoeling is dat hij zaterdag eventjes in de molen gaat en dan loop ik met hem mee. Ook een goede beweging voor mij hahaha. Ben niet van plan er weken over te doen hoor...........
Hoe gaat het met Wally in de stapmolen of is ze er niet meer in geweest?
spettertjuh schreef:amber2202 schreef:je moet er verder niet te spannend over doen want dan denken ze dat het ook werkelijk spannend is..
bij de 1 moet je het zo snel mogelijk loslaten en bij de ander moet je er traag over doen door eerst te gaan kijken..
het is maar net wat je zelf wil met je paard..
en het is geen verplichting die molen !
Het is niet een kwestie van wat je met je paard wil in de molen maar wat een paard aankan, je moet er toch niet aan denken dat ze in paniek raken en de hele boel aan stukken schoppen. Voor het ene paard werkt het wel om deze er zonder pardon in te doen en bij de ander moet het met een beetje beleidt

spettertjuh schreef:Chantal, Amber is gewoon Ambertje. Misschien nog een beetje onder de indruk van al die paarden om hem heen maar je kent Amber, het gaat honderd keer goed en hij is honderd keer braaf en dan ineens gaat die knop om en wordt hij weer stoute Amber. Hij is en blijft toch leuk
we kennen amber indd 
ik hou ook met rijden in mn achterhoofd datie ineens gek kan doen
maar das juist goed.. Ben ik voorbereid 
weer wat langer stukje gallop
(wel verkeerd mr dat doet dr nu nog ff nie toe
) mr kheb 3/4 van de bak een volte gemaak zeg maar en alles in gallop dus bij elkaar met aanspringe enzo erbij was t een vol rondje 

mr kheb nog wat aandenken aan blando
dr zitten nog wat plekken onder zn manen waar de haartjes nog nie terug zijn
hihihi 
spettertjuh schreef:Ach Blando en Mandy zijn nu weer een stel en Blando is gelukkig weer de Blando zoals ik hem ken.............
Marion en ik gaan vanavond pas naar de paardjes en dan even wandelen. Mits het droog blijft..................
, hij is nog wel heel rustig maar kan overal aanzitten en indrukken en ook kon ik hem gewoon stofzuigen
en als ik met wat lekkrs kom staat hij gelijk naast me, maar heeft wel de hele dag rustig aan gedaan maar denk dat hij ook wel spierpijn heeft en erg geschrokken is.
als mijn nieuwe studie klaar is, als het goed is over 2 jaar ga ik gelijk minimaal 1 dag minder werken verheug me dr nu al op haha
, en een beetje helpen met aansingelen is toch ook best handig 
, van 10 naar 30 uur 
dusja.. ik vind mezelf ook wel een werkpaard

anders vind ik dr ook geen drol aan