Het is meer voor shetjes, die zwarte van mij is heel 'propperig' , daar had ik gister een pony zadel op liggen maar dan heb ik het idee dat het zadel te lang is..
Cer
Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-10 15:11
Ik ga zaterdag naar Derek Olijf, dat is midden in Sail... Wordt vast een beetje drukkig voor de auto...
Laatst bijgewerkt door Cer op 19-08-10 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt
K zit via twitter de kortebaan Noordwijk te volgen... is toch wel een beetje een soort van spannend, ook al ben je er niet bij
Kimbaie
Geplaatst: 19-08-10 20:12
@ marlon: Zandgehapt. Gekke elvis
@ lisanne en Ilvy: hoe ging de les?
Vandaag met Venga (duh ) lekker een buitenrit gemaakt. Op naar het westerpark. Meneertje wordt echt volwassen. Vroeger was hij heel erg van het opzij springen (vooral alleen en voorop), waardoor ik de galop vaak liet zitten, maar hij doet het nog nauwelijks en daarom konden we dus heerlijk stukken galopperen. We hebben wel een paar obstakels getrotseert, zoals op de grond liggende kliko's, visserstent en een grof vuil container. Maar meneer liep er gewoon langs met wat aanmoediging. Even bij mijn ouders langs (aangezien die toch aan het westerpark wonen), daar werden zowel paard als ik even lekker verwent. Mijn vader had het idee dat Venga echt groter is dan 1.64, dus die pakte zijn meetlint erbij , daar kwam nog steeds 1.64 uit.