Hier nu gelukkig ook niet meer, wel beetje donker.
ladyisabelle
Geplaatst: 08-06-10 18:48
Grotere druppen hier nu en hoor ook al wat omweer.
Zit nu lekker op mijn kamer achter de pc, alvast wat samenvattingen maken en zo. Regen klinkt wel gezellig zo tegen het raam en nog gewoon lekker in T-shirt, t helemaal niet koud
als het zulk weer is doe ik de buitenrit ook niet vond het vorig jaar niet zo leuk, we stapten dwars over de hei en toen verstapte vol zich een keer dus toen vond ik er helemaal niks meer aan. we hebben ook een keer een heel klein groepje gehad, dat was wel leuk maar op zich hoeft het van mij ook niet zo, ik mis liever de buitenrit dan een dressuurles en dat zegt wat
Heb het droog gehouden, naja paar drupjes. We waren weer lekker met zn tweeën. Poowns was van top tot teen nat aan het einde 3x weigering op de paddestoelen gehad, dat stomme ding zat me gewoon in de maling te nemen op een gegeven moment. Had ook wat moeite met haar bij me houden. Maar weer enorm veel gesprongen, geen weigering op de waterbak, dus weer lekker gereden.
Ik heb nog 3 dagen toetsen (nog 4) en dan ben ik klaar.
Ik hoop wel dat mijn oefencross zondag doorgaat.. Kon zelf dinsdag nog lessen maar de lessen van woensdag en donderdag hebben ze afgelast ivm nat terein.. Vond de bak dinsdag ook al erg nattig..
Ik ga binnenkort ook nog keertje naar het strand met stalgenootje De poging om paardjes keertje te laten gaan op normale buitenrit was woensdag bijna fout gegaan Dus we gaan ze een keer op het strand laten uitrazen
ik zat er eerst ook aan te denken om de oefencross in Voorhout te doen, maar heb deze maand al zo veel. Misschien als ze het nog een organiseren doe ik wel mee.
Ik heb volgende week nog met elke dag een pw. (en 1x ook nog een S.O.) Daar proefwerk week, dan worden alle cijfers ingeleverd en heb ik alleen nog themaweek.
Ik doe verder dit seizoen eigenlijk geen crossen en heb het deze maand niet zo enorm druk (volgend weekend geen wedstrijd..)
Voor ons wel lekker omdat het geen enorme hindernissen zijn, moet gewoon nog wat meer vertrouwen krijgen met haar. Ik hoop iig dat ze het nog een keer gaan doen, ze hebben de hindernissen voor de oefencross ook weer aangepast dus weer aantal nieuwe dingetjes kunnen oefenen met les
Mijn toetsweek is woensdag begonnen, en duurt tot woensdag. Dan heb ik misschien nog een keer herkansingen (maar daar heb ik denk ik geen zin in )
Oe ik ga het zo is aan paps vragen of die ook op de mat is gevallen. Wat staat er allemaal in?
Vitalis_
Geplaatst: 12-06-10 16:17
Daar ben ik ook weer een keer. Heb het echt heel erg druk met school. Heb nu mn laatste toetsweek vrijdag al 2 gehad, en volgende week nog 8. Ik moet nu echt nog even heel hard leren om over te gaan.
*Pakt brief van beneden* standaard dingetjes aankomst/vertrek tijden dat je pony geent/gezond/goed bekapt of beslagen moet zijn. tips over wat je mee moet nemen dat je niet zonder cap/hoofdstel/zadel mag rijden en dan nog bezoekers/horeca/annulering dingetjes. en de namenlijst
en vragenlijst, of je mee wilt doen met de buitenrit, of je daar toestemming voor hebt van je ouders, je verzekering, wie te waarschuwen bij ongeval bijzonderheden en of je nog wensen hebt voor de lesindeling. En dan je huidige standen. en de eigenaar moet verklaren dat de knhs niet aansprakelijk kan worden gestelt.