lekker dagje stal gehad romy gereden eerste passen deden pijn in mijn rug later ging het beter zat wel een beetje naar voren maar mocht de pret niet drukken tes wordt weer een beetje zichzelf ik denk dat die zware medicijnen haar meer kwaad dan goed deden nu voor de tweede dag op gewoon ibrufen lijkt wel of ze er beter op gaat lopen ze eet nu ook alweer liever haar eten dan haar mest las op internet dat als ze last van de maag hebben van bepaalde medicijnen mest gaan eten om te compenseren we gaan het zien lil was zoals gewoonlijk weer gewoon lief en de pup gewoon een beetje stout en heeeel erg lief natuurlijk
Zoek de verschillen Hij is echt zo enorm aan t verkleuren op zijn koppie, en ook zijn lijf wordt steeds witter, op zijn witte kontje juist meer bruine stip!!
nou inderdaad nous , zag wel dat hij wat verkleurde maar dit is echt bizar joh!
lirote
Geplaatst: 14-04-10 22:07
johnvt schreef:
Wil,
Doe mij maar een fish king menu
nu ik ga zo
lirote
Geplaatst: 14-04-10 22:08
Binar schreef:
oooo Johnie is dat nou echt t enige waar je aan kunt denken????? doe mij maar een whopper-junior hahaha
junior ???
Binar
Geplaatst: 14-04-10 22:08
lirote schreef:
Binar schreef:
oooo Johnie is dat nou echt t enige waar je aan kunt denken????? doe mij maar een whopper-junior hahaha
junior ???
jaaa zelfde als de gewone maar dan wat kleiner
lirote
Geplaatst: 14-04-10 22:09
Binar schreef:
marley paar maandjes geleden
Marley vandaag
Zoek de verschillen Hij is echt zo enorm aan t verkleuren op zijn koppie, en ook zijn lijf wordt steeds witter, op zijn witte kontje juist meer bruine stip!!
hij krijgt meer vlekken
Binar
Geplaatst: 14-04-10 22:09
Princesspres schreef:
nou inderdaad nous , zag wel dat hij wat verkleurde maar dit is echt bizar joh!